iSTYLE a devenit unicul Apple Premium Reseller din România
Data publicarii: 29-04-2019 | Finante-BanciiStyle devine unic partener comercial al Apple în România, poziție asigurată în urma preluării la data de 19 aprilie 2019 a magazinului iCentre din cadrul Mall Promenada. Ca și Apple Premium Reseller, iStyle dispune în urma ultimei achiziții de zece locații în București și alte câteva orașe din țară, locații ce acoperă aproximativ 1500 mp de retail premium din zona high-tech, proiectarea și designul fiind făcute conform atenției pentru detalii specifică mărcii Apple. Cele zece magazine aflate acum în portofoliu sunt deservite de 50 de consultanți profesioniști, instruiți la cele mai ridicate standarde.
Achiziția amintită mai sus vine în completarea acțiunilor demarate în anul 2018 ce includ și integrarea echipei iStyle ca departament de service autorizat Apple, extinderea echipei dedicate proiectelor B2B ce sprijină companiile care doresc implementarea serviciilor Apple în cadrul operațiunilor lor dar și migrarea către o nouă și modernă platformă de eCommerce menită să îmbunătățească experiența utilizatorilor și să asigure un nivel de securitate ridicat în ceea ce privește plățile online.
“Începem anul în forță din punct de vedere al businessului, iar prin această tranzactie ne atingem două obiective: acela de unic Apple Premium Reseller din România, postură care ne onorează, dar reprezintă în același timp o mare responsabilitate față de clienții noștri și acela de a continua dezvoltarea și consolidarea rețelei iSTYLE ori de câte ori apare o oportunitate în piață, ” a declarat Valeriu Ion, General Manager la iSTYLE Romania & Bulgaria.
Cifrele financiare ale iStyle sunt și ele pe o pantă ascendentă, anul 2018 înregistrând o creștere a cifrei de afaceri, față de anul precedent, de 16%, până la suma de 180 de milioane de lei. Creșterea se datorează în mare parte și acestui proces de extindere în cele mai apreciate centre comerciale din principalele orașe ale țării, proces care s-a încheiat pentru moment cu achiziția iCentre.
Pentru acest an, iStyle își propune o focalizare mai accentuată pe serviciile oferite clienților și pe satisfacția obținută de către aceștia în relația cu compania. În acest sens, se urmărește deschiderea unui centru de service autonom, pe lângă punctele de preluare din magazine. Nou service va eficientiza procesele de diagnoză, depanare sau înlocuire a produselor aflate în perioada de garanție sau în afara acesteia. Clienții iStyle vor beneficia și de avantaje suplimentare, unul dintre acestea fiind o reducere de 25% la închirierea unui iPhone pe durata în care dispozitivul propriu se află blocat în service.
Achiziția amintită mai sus vine în completarea acțiunilor demarate în anul 2018 ce includ și integrarea echipei iStyle ca departament de service autorizat Apple, extinderea echipei dedicate proiectelor B2B ce sprijină companiile care doresc implementarea serviciilor Apple în cadrul operațiunilor lor dar și migrarea către o nouă și modernă platformă de eCommerce menită să îmbunătățească experiența utilizatorilor și să asigure un nivel de securitate ridicat în ceea ce privește plățile online.
“Începem anul în forță din punct de vedere al businessului, iar prin această tranzactie ne atingem două obiective: acela de unic Apple Premium Reseller din România, postură care ne onorează, dar reprezintă în același timp o mare responsabilitate față de clienții noștri și acela de a continua dezvoltarea și consolidarea rețelei iSTYLE ori de câte ori apare o oportunitate în piață, ” a declarat Valeriu Ion, General Manager la iSTYLE Romania & Bulgaria.
Cifrele financiare ale iStyle sunt și ele pe o pantă ascendentă, anul 2018 înregistrând o creștere a cifrei de afaceri, față de anul precedent, de 16%, până la suma de 180 de milioane de lei. Creșterea se datorează în mare parte și acestui proces de extindere în cele mai apreciate centre comerciale din principalele orașe ale țării, proces care s-a încheiat pentru moment cu achiziția iCentre.
Pentru acest an, iStyle își propune o focalizare mai accentuată pe serviciile oferite clienților și pe satisfacția obținută de către aceștia în relația cu compania. În acest sens, se urmărește deschiderea unui centru de service autonom, pe lângă punctele de preluare din magazine. Nou service va eficientiza procesele de diagnoză, depanare sau înlocuire a produselor aflate în perioada de garanție sau în afara acesteia. Clienții iStyle vor beneficia și de avantaje suplimentare, unul dintre acestea fiind o reducere de 25% la închirierea unui iPhone pe durata în care dispozitivul propriu se află blocat în service.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri