Noi elemente de branding și identitate vizuală pentru Kaspersky
Data publicarii: 11-06-2019 | IT&CSunt probabil puțini dintre voi care nu sunteți familiari cu brandul Kaspersky Lab, unul dintre liderii mondiali în domeniul securității cibernetice, o companie a cărei misiune de a „construi o lume mai sigură” a început cu mai bine de 22 de ani în urmă.
Sunt două decenii de când Kaspersky Lab pune la dispoziția utilizatorilor din toată lumea unele dintre cele mai bune soluții de securitate, timp în care compania a evoluat treptat de la un furnizor și producător de soluții antivirus la o companie de tehnologie lider în domeniu, cu un portofoliu complex de produse și servicii de securitate care transcend nevoia primară de soluții antivirus și se extind pe toate domeniile adiacente acestei industrii,oferind inclusiv servicii de cloud și informații cu privire la ultimele amenințări cibernetice.
Prin urmare, a sosit și vremea unui rebranding major, unul care să se adapteze noului tip de servicii globale și complexe oferit de către companie.
„Numele companiei noastre devine, simplu, Kaspersky, iar noua noastră misiune - „construim o lume mai sigura” – subliniază angajamentul luat pentru un viitor transparent și în care putem avea încredere, unde toată lumea are acces la nenumăratele oportunități aduse de tehnologie, pentru ca noi il protejam” se arată în comunicatul oficial.
Discutând pe aceeași temă, Eugene Kaspersky, CEO-ul companiei, a declarat: „De când am fondat compania, acum 22 de ani, am văzut atât amenințările cibernetice, cat și industria de securitate IT evoluând și transformându-se aproape total, în timp ce am asistat la creșterea rolului tehnologiei în viețile noastre, la birou și acasă. Astăzi, lumea are alte nevoi, iar rebranding-ul nostru ne reflecta viziunea pentru a răspunde acestor nevoi – nu doar astăzi, ci și pe viitor. Pe baza istoricului nostru reușit de protecție împotriva amenințărilor cibernetice, vom contribui la crearea unei lumi mai sigure, care este imuna la amenințări cibernetice. O lume in care fiecare se poate bucura de nenumăratele beneficii pe care tehnologia le are de oferit.”
Kaspersky va avea și o nouă identitate vizuală, una care să reflecte valorile centrale și esența conceptului și brandului din spatele companiei. Noul logo este creat utilizându-se litere în forme geometrice precise care ilustrează perfect mesajul de siguranță și precizie matematică pe care vrea să îl transmită, eliminându-se de asemenea și „Lab”.
„Baza actualului logo a fost creata în 1997 și de atunci s-au schimbat multe lucruri. Anterior, foloseam litere din alfabetul grec, care nu mai sunt relevante, din cauza schimbărilor în comunicarea noastră – trebuie sa ne uitam către viitor si sa imbratisam lumea digitala”, spune Andrew Winton, Vice-președinte de marketing la Kaspersky. „Cand dezvoltam noua identitate vizuala, am eliminat Lab din nume pentru ca am dorit sa simplificam brand-ul astfel încât sa reflecte noua noastră misiune și să sublinieze gama larga de tehnologii a companiei.
Sunt două decenii de când Kaspersky Lab pune la dispoziția utilizatorilor din toată lumea unele dintre cele mai bune soluții de securitate, timp în care compania a evoluat treptat de la un furnizor și producător de soluții antivirus la o companie de tehnologie lider în domeniu, cu un portofoliu complex de produse și servicii de securitate care transcend nevoia primară de soluții antivirus și se extind pe toate domeniile adiacente acestei industrii,oferind inclusiv servicii de cloud și informații cu privire la ultimele amenințări cibernetice.
Prin urmare, a sosit și vremea unui rebranding major, unul care să se adapteze noului tip de servicii globale și complexe oferit de către companie.
„Numele companiei noastre devine, simplu, Kaspersky, iar noua noastră misiune - „construim o lume mai sigura” – subliniază angajamentul luat pentru un viitor transparent și în care putem avea încredere, unde toată lumea are acces la nenumăratele oportunități aduse de tehnologie, pentru ca noi il protejam” se arată în comunicatul oficial.
Discutând pe aceeași temă, Eugene Kaspersky, CEO-ul companiei, a declarat: „De când am fondat compania, acum 22 de ani, am văzut atât amenințările cibernetice, cat și industria de securitate IT evoluând și transformându-se aproape total, în timp ce am asistat la creșterea rolului tehnologiei în viețile noastre, la birou și acasă. Astăzi, lumea are alte nevoi, iar rebranding-ul nostru ne reflecta viziunea pentru a răspunde acestor nevoi – nu doar astăzi, ci și pe viitor. Pe baza istoricului nostru reușit de protecție împotriva amenințărilor cibernetice, vom contribui la crearea unei lumi mai sigure, care este imuna la amenințări cibernetice. O lume in care fiecare se poate bucura de nenumăratele beneficii pe care tehnologia le are de oferit.”
Kaspersky va avea și o nouă identitate vizuală, una care să reflecte valorile centrale și esența conceptului și brandului din spatele companiei. Noul logo este creat utilizându-se litere în forme geometrice precise care ilustrează perfect mesajul de siguranță și precizie matematică pe care vrea să îl transmită, eliminându-se de asemenea și „Lab”.
„Baza actualului logo a fost creata în 1997 și de atunci s-au schimbat multe lucruri. Anterior, foloseam litere din alfabetul grec, care nu mai sunt relevante, din cauza schimbărilor în comunicarea noastră – trebuie sa ne uitam către viitor si sa imbratisam lumea digitala”, spune Andrew Winton, Vice-președinte de marketing la Kaspersky. „Cand dezvoltam noua identitate vizuala, am eliminat Lab din nume pentru ca am dorit sa simplificam brand-ul astfel încât sa reflecte noua noastră misiune și să sublinieze gama larga de tehnologii a companiei.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză