Noi elemente de branding și identitate vizuală pentru Kaspersky
Data publicarii: 11-06-2019 | IT&CSunt probabil puțini dintre voi care nu sunteți familiari cu brandul Kaspersky Lab, unul dintre liderii mondiali în domeniul securității cibernetice, o companie a cărei misiune de a „construi o lume mai sigură” a început cu mai bine de 22 de ani în urmă.
Sunt două decenii de când Kaspersky Lab pune la dispoziția utilizatorilor din toată lumea unele dintre cele mai bune soluții de securitate, timp în care compania a evoluat treptat de la un furnizor și producător de soluții antivirus la o companie de tehnologie lider în domeniu, cu un portofoliu complex de produse și servicii de securitate care transcend nevoia primară de soluții antivirus și se extind pe toate domeniile adiacente acestei industrii,oferind inclusiv servicii de cloud și informații cu privire la ultimele amenințări cibernetice.
Prin urmare, a sosit și vremea unui rebranding major, unul care să se adapteze noului tip de servicii globale și complexe oferit de către companie.
„Numele companiei noastre devine, simplu, Kaspersky, iar noua noastră misiune - „construim o lume mai sigura” – subliniază angajamentul luat pentru un viitor transparent și în care putem avea încredere, unde toată lumea are acces la nenumăratele oportunități aduse de tehnologie, pentru ca noi il protejam” se arată în comunicatul oficial.
Discutând pe aceeași temă, Eugene Kaspersky, CEO-ul companiei, a declarat: „De când am fondat compania, acum 22 de ani, am văzut atât amenințările cibernetice, cat și industria de securitate IT evoluând și transformându-se aproape total, în timp ce am asistat la creșterea rolului tehnologiei în viețile noastre, la birou și acasă. Astăzi, lumea are alte nevoi, iar rebranding-ul nostru ne reflecta viziunea pentru a răspunde acestor nevoi – nu doar astăzi, ci și pe viitor. Pe baza istoricului nostru reușit de protecție împotriva amenințărilor cibernetice, vom contribui la crearea unei lumi mai sigure, care este imuna la amenințări cibernetice. O lume in care fiecare se poate bucura de nenumăratele beneficii pe care tehnologia le are de oferit.”
Kaspersky va avea și o nouă identitate vizuală, una care să reflecte valorile centrale și esența conceptului și brandului din spatele companiei. Noul logo este creat utilizându-se litere în forme geometrice precise care ilustrează perfect mesajul de siguranță și precizie matematică pe care vrea să îl transmită, eliminându-se de asemenea și „Lab”.
„Baza actualului logo a fost creata în 1997 și de atunci s-au schimbat multe lucruri. Anterior, foloseam litere din alfabetul grec, care nu mai sunt relevante, din cauza schimbărilor în comunicarea noastră – trebuie sa ne uitam către viitor si sa imbratisam lumea digitala”, spune Andrew Winton, Vice-președinte de marketing la Kaspersky. „Cand dezvoltam noua identitate vizuala, am eliminat Lab din nume pentru ca am dorit sa simplificam brand-ul astfel încât sa reflecte noua noastră misiune și să sublinieze gama larga de tehnologii a companiei.
Sunt două decenii de când Kaspersky Lab pune la dispoziția utilizatorilor din toată lumea unele dintre cele mai bune soluții de securitate, timp în care compania a evoluat treptat de la un furnizor și producător de soluții antivirus la o companie de tehnologie lider în domeniu, cu un portofoliu complex de produse și servicii de securitate care transcend nevoia primară de soluții antivirus și se extind pe toate domeniile adiacente acestei industrii,oferind inclusiv servicii de cloud și informații cu privire la ultimele amenințări cibernetice.
Prin urmare, a sosit și vremea unui rebranding major, unul care să se adapteze noului tip de servicii globale și complexe oferit de către companie.
„Numele companiei noastre devine, simplu, Kaspersky, iar noua noastră misiune - „construim o lume mai sigura” – subliniază angajamentul luat pentru un viitor transparent și în care putem avea încredere, unde toată lumea are acces la nenumăratele oportunități aduse de tehnologie, pentru ca noi il protejam” se arată în comunicatul oficial.
Discutând pe aceeași temă, Eugene Kaspersky, CEO-ul companiei, a declarat: „De când am fondat compania, acum 22 de ani, am văzut atât amenințările cibernetice, cat și industria de securitate IT evoluând și transformându-se aproape total, în timp ce am asistat la creșterea rolului tehnologiei în viețile noastre, la birou și acasă. Astăzi, lumea are alte nevoi, iar rebranding-ul nostru ne reflecta viziunea pentru a răspunde acestor nevoi – nu doar astăzi, ci și pe viitor. Pe baza istoricului nostru reușit de protecție împotriva amenințărilor cibernetice, vom contribui la crearea unei lumi mai sigure, care este imuna la amenințări cibernetice. O lume in care fiecare se poate bucura de nenumăratele beneficii pe care tehnologia le are de oferit.”
Kaspersky va avea și o nouă identitate vizuală, una care să reflecte valorile centrale și esența conceptului și brandului din spatele companiei. Noul logo este creat utilizându-se litere în forme geometrice precise care ilustrează perfect mesajul de siguranță și precizie matematică pe care vrea să îl transmită, eliminându-se de asemenea și „Lab”.
„Baza actualului logo a fost creata în 1997 și de atunci s-au schimbat multe lucruri. Anterior, foloseam litere din alfabetul grec, care nu mai sunt relevante, din cauza schimbărilor în comunicarea noastră – trebuie sa ne uitam către viitor si sa imbratisam lumea digitala”, spune Andrew Winton, Vice-președinte de marketing la Kaspersky. „Cand dezvoltam noua identitate vizuala, am eliminat Lab din nume pentru ca am dorit sa simplificam brand-ul astfel încât sa reflecte noua noastră misiune și să sublinieze gama larga de tehnologii a companiei.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an