Noi elemente de branding și identitate vizuală pentru Kaspersky
Data publicarii: 11-06-2019 | IT&CSunt probabil puțini dintre voi care nu sunteți familiari cu brandul Kaspersky Lab, unul dintre liderii mondiali în domeniul securității cibernetice, o companie a cărei misiune de a „construi o lume mai sigură” a început cu mai bine de 22 de ani în urmă.
Sunt două decenii de când Kaspersky Lab pune la dispoziția utilizatorilor din toată lumea unele dintre cele mai bune soluții de securitate, timp în care compania a evoluat treptat de la un furnizor și producător de soluții antivirus la o companie de tehnologie lider în domeniu, cu un portofoliu complex de produse și servicii de securitate care transcend nevoia primară de soluții antivirus și se extind pe toate domeniile adiacente acestei industrii,oferind inclusiv servicii de cloud și informații cu privire la ultimele amenințări cibernetice.
Prin urmare, a sosit și vremea unui rebranding major, unul care să se adapteze noului tip de servicii globale și complexe oferit de către companie.
„Numele companiei noastre devine, simplu, Kaspersky, iar noua noastră misiune - „construim o lume mai sigura” – subliniază angajamentul luat pentru un viitor transparent și în care putem avea încredere, unde toată lumea are acces la nenumăratele oportunități aduse de tehnologie, pentru ca noi il protejam” se arată în comunicatul oficial.
Discutând pe aceeași temă, Eugene Kaspersky, CEO-ul companiei, a declarat: „De când am fondat compania, acum 22 de ani, am văzut atât amenințările cibernetice, cat și industria de securitate IT evoluând și transformându-se aproape total, în timp ce am asistat la creșterea rolului tehnologiei în viețile noastre, la birou și acasă. Astăzi, lumea are alte nevoi, iar rebranding-ul nostru ne reflecta viziunea pentru a răspunde acestor nevoi – nu doar astăzi, ci și pe viitor. Pe baza istoricului nostru reușit de protecție împotriva amenințărilor cibernetice, vom contribui la crearea unei lumi mai sigure, care este imuna la amenințări cibernetice. O lume in care fiecare se poate bucura de nenumăratele beneficii pe care tehnologia le are de oferit.”
Kaspersky va avea și o nouă identitate vizuală, una care să reflecte valorile centrale și esența conceptului și brandului din spatele companiei. Noul logo este creat utilizându-se litere în forme geometrice precise care ilustrează perfect mesajul de siguranță și precizie matematică pe care vrea să îl transmită, eliminându-se de asemenea și „Lab”.
„Baza actualului logo a fost creata în 1997 și de atunci s-au schimbat multe lucruri. Anterior, foloseam litere din alfabetul grec, care nu mai sunt relevante, din cauza schimbărilor în comunicarea noastră – trebuie sa ne uitam către viitor si sa imbratisam lumea digitala”, spune Andrew Winton, Vice-președinte de marketing la Kaspersky. „Cand dezvoltam noua identitate vizuala, am eliminat Lab din nume pentru ca am dorit sa simplificam brand-ul astfel încât sa reflecte noua noastră misiune și să sublinieze gama larga de tehnologii a companiei.
Sunt două decenii de când Kaspersky Lab pune la dispoziția utilizatorilor din toată lumea unele dintre cele mai bune soluții de securitate, timp în care compania a evoluat treptat de la un furnizor și producător de soluții antivirus la o companie de tehnologie lider în domeniu, cu un portofoliu complex de produse și servicii de securitate care transcend nevoia primară de soluții antivirus și se extind pe toate domeniile adiacente acestei industrii,oferind inclusiv servicii de cloud și informații cu privire la ultimele amenințări cibernetice.
Prin urmare, a sosit și vremea unui rebranding major, unul care să se adapteze noului tip de servicii globale și complexe oferit de către companie.
„Numele companiei noastre devine, simplu, Kaspersky, iar noua noastră misiune - „construim o lume mai sigura” – subliniază angajamentul luat pentru un viitor transparent și în care putem avea încredere, unde toată lumea are acces la nenumăratele oportunități aduse de tehnologie, pentru ca noi il protejam” se arată în comunicatul oficial.
Discutând pe aceeași temă, Eugene Kaspersky, CEO-ul companiei, a declarat: „De când am fondat compania, acum 22 de ani, am văzut atât amenințările cibernetice, cat și industria de securitate IT evoluând și transformându-se aproape total, în timp ce am asistat la creșterea rolului tehnologiei în viețile noastre, la birou și acasă. Astăzi, lumea are alte nevoi, iar rebranding-ul nostru ne reflecta viziunea pentru a răspunde acestor nevoi – nu doar astăzi, ci și pe viitor. Pe baza istoricului nostru reușit de protecție împotriva amenințărilor cibernetice, vom contribui la crearea unei lumi mai sigure, care este imuna la amenințări cibernetice. O lume in care fiecare se poate bucura de nenumăratele beneficii pe care tehnologia le are de oferit.”
Kaspersky va avea și o nouă identitate vizuală, una care să reflecte valorile centrale și esența conceptului și brandului din spatele companiei. Noul logo este creat utilizându-se litere în forme geometrice precise care ilustrează perfect mesajul de siguranță și precizie matematică pe care vrea să îl transmită, eliminându-se de asemenea și „Lab”.
„Baza actualului logo a fost creata în 1997 și de atunci s-au schimbat multe lucruri. Anterior, foloseam litere din alfabetul grec, care nu mai sunt relevante, din cauza schimbărilor în comunicarea noastră – trebuie sa ne uitam către viitor si sa imbratisam lumea digitala”, spune Andrew Winton, Vice-președinte de marketing la Kaspersky. „Cand dezvoltam noua identitate vizuala, am eliminat Lab din nume pentru ca am dorit sa simplificam brand-ul astfel încât sa reflecte noua noastră misiune și să sublinieze gama larga de tehnologii a companiei.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025
- Meta Estate Trust: Alexandru Bonea, actualul CEO își va încheia mandatul la finalul lunii octombrie 2025, de comun acord cu Consiliul de Administrație
- UniCredit Bank devine Participant la sistemul de tranzacționare al Bursei de Valori București
- C&W Echinox: Companiile au contractat birouri pentru peste 7.000 de noi angajați în S1 2025
- Studiu Deloitte: tarifele vamale au efecte semnificative asupra companiilor multinațional
- Studiu EY: Modelele de business din retail trebuie să se adapteze pentru a stimula creșterea
- Revolut devine partener de titlu al viitoarei Audi F1 Team
- De anul viitor taxele locale din România vor crește semnificativ
- Prețurile de transfer sub control: Strategii esențiale pentru companii în fața presiunilor fiscale
- Colliers: Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional
- Studiu EY: Listările globale au dat dovadă de reziliență în primul semestru din 2025 în pofida volatilității pieței
- Libra finanțează cu 119 mil. lei proiectul rezidențial Scala Sopor din Cluj
- Revolut Business lansează în România conturile de economii pentru companii, cu dobândă de până la 4% pe an
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private