Frigotehnica sărbătorește „șapte decenii de frig în șapte țări”
Data publicarii: 14-06-2019 | EconomiePuține companii se pot lăuda cu o istorie bogată. Frigotehnica este una dintre acestea, recent, compania sărbătorind cel de-al șaptelea deceniu de viață. Da, s-au scurs 70 de ani de la înființarea în anul 1949 a brandului Frigotehnica, lider național și regional în industria frigului comercial și industrial, un brand care se bucură de recunoaștere atât locală cât și internațională.
Frigotehnica ocupă o poziție privilegiată pe piața de frig din această regiune a Europei, o poziție conferită de calitatea de pionier în industria respectivă care a dus în timp la extinderea prezenței pe șapte piețe regionale, finalizând cu succes numeroase proiecte de frig comercial și industrial.
„De la începuturile refrigerării în România și până în prezent, industria s-a transformat total și același lucru este valabil și pentru Frigotehnica. Am crescut de la o mică echipă de ingineri români într-o companie cu prezență în puncte cheie la nivel internațional, care oferă soluții de ultimă oră și caută în avans răspunsuri la provocările viitorului. Suntem mândri că ne plasăm în avangarda tendințelor în industria frigorifică și pentru impactul pe care domeniul nostru de activitate îl are în industria alimentară și în retail”, a declarat Adrian Neacșu, CEO Frigotehnica.
Experiența și istoria bogată nu se reflectă însă doar în valoarea brandului și în încrederea pe care clienții o au în calitatea acestuia. Beneficiind de o echipă de 100 de specialiști în domeniu, Frigotehnica își reconfirmă și poziția de expert în domeniul industriei de refrigerare, mai ales în contextul actual, în care prim-planul este luat de către noile directive europene cu privire la reducerea emisiilor de gaze.
Compania propune noi soluții tehnice inovatoare în concordanță cu aceste prevederi europene și evident, cu direcția ecologică spre care se îndreaptă lumea prezentă.
„Cu ocazia aniversării de 70 de ani, Frigotehnica a lansat către toți utilizatorii de instalații frigorifice subiectul noilor reglementări europene împreună cu invitația la o discuție deschisă pe tema acestora, alături de experți de renume european. Discuția, care a luat forma unei conferințe, a indicat posibile răspunsuri și soluții la provocările pe care directiva europeană le ridică, cu un focus pe soluții de frig future proof și studii de caz ilustrative. Asumarea misiunii de a pregăti piața românească pentru transformările aduse de ultimele prevederi legislative marchează o implicare activă a Frigotehnica, care își demonstrează maturitatea în raport cu industria în care activează”, a declarat Răzvan Voicu, COO Frigotehnica.
Frigotehnica ocupă o poziție privilegiată pe piața de frig din această regiune a Europei, o poziție conferită de calitatea de pionier în industria respectivă care a dus în timp la extinderea prezenței pe șapte piețe regionale, finalizând cu succes numeroase proiecte de frig comercial și industrial.
„De la începuturile refrigerării în România și până în prezent, industria s-a transformat total și același lucru este valabil și pentru Frigotehnica. Am crescut de la o mică echipă de ingineri români într-o companie cu prezență în puncte cheie la nivel internațional, care oferă soluții de ultimă oră și caută în avans răspunsuri la provocările viitorului. Suntem mândri că ne plasăm în avangarda tendințelor în industria frigorifică și pentru impactul pe care domeniul nostru de activitate îl are în industria alimentară și în retail”, a declarat Adrian Neacșu, CEO Frigotehnica.
Experiența și istoria bogată nu se reflectă însă doar în valoarea brandului și în încrederea pe care clienții o au în calitatea acestuia. Beneficiind de o echipă de 100 de specialiști în domeniu, Frigotehnica își reconfirmă și poziția de expert în domeniul industriei de refrigerare, mai ales în contextul actual, în care prim-planul este luat de către noile directive europene cu privire la reducerea emisiilor de gaze.
Compania propune noi soluții tehnice inovatoare în concordanță cu aceste prevederi europene și evident, cu direcția ecologică spre care se îndreaptă lumea prezentă.
„Cu ocazia aniversării de 70 de ani, Frigotehnica a lansat către toți utilizatorii de instalații frigorifice subiectul noilor reglementări europene împreună cu invitația la o discuție deschisă pe tema acestora, alături de experți de renume european. Discuția, care a luat forma unei conferințe, a indicat posibile răspunsuri și soluții la provocările pe care directiva europeană le ridică, cu un focus pe soluții de frig future proof și studii de caz ilustrative. Asumarea misiunii de a pregăti piața românească pentru transformările aduse de ultimele prevederi legislative marchează o implicare activă a Frigotehnica, care își demonstrează maturitatea în raport cu industria în care activează”, a declarat Răzvan Voicu, COO Frigotehnica.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an