Cum nu am reusit sa-mi fac un card pentru studenti
Data publicarii: Astazi, 09-02-2007 | Finante-Banci
Sunt studenta si pentru ca aveam nevoie de bani am hotarat ca in timpul liber sa-mi gasesc un job part-time. Am gasit o firma care avea nevoie de promoteri, o slujba usoara si adecvata vietii de student. Pentru a-mi primi banii aveam nevoie de un cont curent in lei deschis la o banca. Firma de promotii m-a sfatuit sa-mi fac un card pentru student, pentru ca e mai avantajos pentru mine. Am diverse reduceri si nu mai stau la coada la ghiseu, retrag banii de la bancomat, noteaza Ghiseul Bancar.
Am aflat de la colegele mele ca BRD are astfel de carduri si asa am ajuns si eu la banca. Consilierul BRD m-a intrebat unde sunt studenta, deorece nu toate facultatile sunt pe lista BRD. Afland ca sunt studenta la Universitatea Hyperion, reprezentantul bancii mi-a spus ca facultatea mea este pe lista BRD si ca-mi recomanda Cardul BRD-ISIC.
Cardul BRD-ISIC este un card de debit in lei, destinat studentilor la zi, un card ce poate fi folosit atat in tara cat si in strainatate.
Cardul este avantajos pentru ca:
- nu exista comision pentru extrasul de cont, de interogare sold la bancomat (ATM), pentru plata cu cardul la comercianti sau pentru plata facturilor Connex, Orange si Romtelecom la bancomat.
- am acces la un program international de reduceri. Potrivit bancii, este vorba de peste 1200 de reduceri in Romania si mai mult de 35.000 de reduceri in intreaga lume, la magazine, restaurante, muzee, transport, cazare, divertisment.
Pentru obtinerea unui card BRD-ISIC nu e nevoie decat de o poza tip buletin, carnetul de student valabil pe anul in curs si actul de identitate. Si in 10 zile va fi gata un card personalizat,cu poza studentului, mi-a promis consilierul bancii.
Suna bine, nu? Si eu am spus asta. Am adus o poza tip buletin, carnetul de student, cartea de identitate, am completat o cerere si am platit suma de 8 RON pentru a mi se elibera cardul.
10 zile mai tarziu...
Peste exact 10 zile m-am dus la banca sa-mi ridic cardul, care din pacate nu ajunsese. Mi s-a spus sa revin peste 10 zile.
Alte 10 zile mai tarziu...
Nu-i nicio problema, am spus si am revenit peste alte 10 zile, dar cardul tot nu era gata. Am fost trimisa la biroul de carduri sa vad ce se intampla, de ce nu a ajuns cardul. Acolo mi s-a spus ca a fost o problema, ca nu s-a completat borderoul si sa revin peste alte 10 zile.
Dupa o luna...
Pentru ca am fost ocupata, am revenit abia dupa o luna, cand trebuia sa retrag niste bani de la banca. Speram sa fie gata cardul meu, sa nu mai fiu nevoita sa stau la coada la ghiseu, si sa pot retrage banii de pe card, de la bancomat.
Dar surpriza...cardul meu iar nu era gata. Am revenit la ghiseul de carduri, unde am rugat un consilier sa afle ce se intampla cu cardul meu. Acesta a sunat undeva si a aflat ca acest card exista, dar a fost blocat deorece nu a fost bine scanata poza, dar ca nu e nicio problema, ca se va reface cardul, o sa scaneze iar poza, sa las numarul meu de telefon si voi fi contactata atunci cand cardul va sosi, si ca totul va fi bine.
Am fost dezamagita de serviciile BRD
Bineinteles ca nu am mai fost contactata de nimeni, am fost foarte dezamagita de serviciile oferite si de faptul ca nu si-au dat interesul sa rezolve cumva problema. Plictisita de stat la coada la eliberari carduri si la ghiseul de retragere numerar, am decis sa merg pentru ultima oara sa-i spun consilierului, care de fiecare data era altul, problema mea si sa-mi spuna ce pot sa fac.
Acesta iar a sunat, s-a interesat si mi-a propus sa faca iar o refacere de card, dar am refuzat pentru ca eram sigura ca nu se va schimba nimic. L-am rugat sa-mi spuna ce alt card as putea sa fac, dar sa pastrez acelasi numar de cont.
Din pacate pentru mine, nu pot sa renunt la acest cont de la BRD, pentru ca firma la care lucrez mi-a spus ca e dificil sa schimb contul si ca cel mai bine este sa-l pastrez pentru moment.
Asa incat mi-am facut un alt card, care de data aceasta a fost gata la timp, dar am ramas foarte dezamagita ca nu am reusit sa am si eu un card de student.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză