Soluții inovatoare pentru open banking de la Mastercard
Data publicarii: 19-06-2019 | Finante-BanciMastercard a anunțat lansarea unei noi suite de aplicații, servicii și soluții de top pentru clienți, soluții menite să garanteze și să susțină o gamă largă de servicii din domeniul financiar pe continentul european. Vorbim despre programe create pentru spriinirea instituțiilor bancare și a furnizorilor terți pentru implementarea și adaptarea timpurilor moderne a unor soluții complete și eficiente de open banking.
Iată câteva exemple:
Open Banking Connect este o aplicație care oferă o singură conectare la serviciile și interfețele de open banking disponibile, interfețe oferite de instituțiile financiare.
Open banking protect este o altă aplicație care presupune verificare aîn timp real a statusului certificării furnizorilor terți autorizați. Aceasta oferă și autorizare și o serie de alerte care previn și reduc riscul de expunere la fraude și răspunderi legale.
Open baking resolve este serviciul centralizat care permite și înlesnește trimiterea solicitărilor de informații dar și soluționarea disputelor dintre părțile care participă la sistemul de open banking. Acesta oferă transparența tranzacțiilor efectuate, consecvență și claritate.
Open banking Consulting Services oferă servicii specializate pentru instituțiile financiare, servicii de consultanță și suport pentru implementarea strategiei de open banking, pentru definirea acesteia și pentru susținerea ei.
O mulțime de parteneri ai Mastercard s-au arătat deja interesați de aceste servicii. Printre ei se numără nume importante de pe piețele britanice sau poloneze precum ikapay, Streeva, Tribe Payments, Alior Bank, precum și furnizorul aplicației mobile de plăți DiPocket. În același timp, soluțiile moderne oferite de Mastercard sunt susținute și de un studiu recent realizat și publicat de către cei de la Ovum, studiu care arată că oferirea unor servicii optime prin open banking, depinde de colaborarea participanților în abordarea provocărilor tehnice din trei zone-cheie.
Amintim câteva dintre cele mai importante idei prezentate în acest studiu:
Nevoia de dezvoltare a unor mecanisme standard de interacțiune între furnizorii autorizați și bănci.
Nevoia stabilirii unui ecosistem de soluții corespunzătoare pentru minimizarea riscului de expunere la fraude bancare.
Nevoia de a oferi claritate și coerență în procesul de transmitere și solicitarea de informații precum și a litigiilor dintre participanți.
Iată câteva exemple:
Open Banking Connect este o aplicație care oferă o singură conectare la serviciile și interfețele de open banking disponibile, interfețe oferite de instituțiile financiare.
Open banking protect este o altă aplicație care presupune verificare aîn timp real a statusului certificării furnizorilor terți autorizați. Aceasta oferă și autorizare și o serie de alerte care previn și reduc riscul de expunere la fraude și răspunderi legale.
Open baking resolve este serviciul centralizat care permite și înlesnește trimiterea solicitărilor de informații dar și soluționarea disputelor dintre părțile care participă la sistemul de open banking. Acesta oferă transparența tranzacțiilor efectuate, consecvență și claritate.
Open banking Consulting Services oferă servicii specializate pentru instituțiile financiare, servicii de consultanță și suport pentru implementarea strategiei de open banking, pentru definirea acesteia și pentru susținerea ei.
O mulțime de parteneri ai Mastercard s-au arătat deja interesați de aceste servicii. Printre ei se numără nume importante de pe piețele britanice sau poloneze precum ikapay, Streeva, Tribe Payments, Alior Bank, precum și furnizorul aplicației mobile de plăți DiPocket. În același timp, soluțiile moderne oferite de Mastercard sunt susținute și de un studiu recent realizat și publicat de către cei de la Ovum, studiu care arată că oferirea unor servicii optime prin open banking, depinde de colaborarea participanților în abordarea provocărilor tehnice din trei zone-cheie.
Amintim câteva dintre cele mai importante idei prezentate în acest studiu:
Nevoia de dezvoltare a unor mecanisme standard de interacțiune între furnizorii autorizați și bănci.
Nevoia stabilirii unui ecosistem de soluții corespunzătoare pentru minimizarea riscului de expunere la fraude bancare.
Nevoia de a oferi claritate și coerență în procesul de transmitere și solicitarea de informații precum și a litigiilor dintre participanți.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri