ING raporteaza creșteri majore pe principalele canale digitale ale companiei
Data publicarii: 21-08-2019 | Finante-BanciNumărul de clienți ai băncilor din România care utilizează în mod curent platformele și aplicațiile bancare digitale este în creștere, lucru demonstrat și de ultimele cifre furnizate de către cei de la ING. Potrivit acestora, numărul clienților care utilizează oferta de cont curent ING a crescut în ultimul an cu 18%, ceea ce înseamnă că aproximativ 1 din 8 români își încasează deja salariul într-un cont al acestei bănci.
Mai mult, peste 113.500 de clienți au utilizat în primul an de la lansare aplicația ING Pay, efectuând prin intermediul acesteia peste 5 milioane de tranzacții. De asemenea, clienții ING au la dispoziție și Apple Pay. Nu mai puțin de 23.000 de dispozitive Apple s-au înrolat în sistem în prima zi de la lansare, lucru care dovedește încă o dată disponibilitatea și mai ales deschiderea românilor către digitalizare.
Creșteri semnificative s-au înregistrat și la nivelul ING Business, platforma de digital banking destinată clienților Mid-Corporate și IMM-urilor, platformă care a ajuns la peste 5000 de clienți. Mai mult, 30% dintre autentificările înregistrate în cadrul ING Business provin de pe telefoanele mobile.
Astfel, odată cu aniversarea a 25 de ani, ING depășește cifra de 1,35 milioane de clienți, înregistrează creșteri majore pe piața digitală și se pregătește pentru inaugurarea unui nou sediu, amenajat în cadrul Expo Business Park.
„În luna iulie a început mandatul meu de CEO al ING Bank România, o bancă pentru care am lucrat aproape 25 ani. Am fost parte a dezvoltării sale într-o bancă universală, care a crescut organic la 1,35 milioane de clienți și acum se poziționează pe locul 6 pe piață cu cel mai înalt scor NPS pe cele trei segmente. Succesul este posibil doar datorită dedicării și angajamentului colegilor mei, care își canalizează toate eforturile pentru a oferi cea mai bună experiență de banking clienților noștri. Una dintre principalele mele priorități în perioada următoare este să întâlnesc și să ascult angajații și clienții ING pentru a le înțelege nevoile și pentru a identifica cum putem îmbunătăți serviciile și produsele noastre”, a declarat Mihaela Bîtu, CEO al ING Bank România.
Mai mult, peste 113.500 de clienți au utilizat în primul an de la lansare aplicația ING Pay, efectuând prin intermediul acesteia peste 5 milioane de tranzacții. De asemenea, clienții ING au la dispoziție și Apple Pay. Nu mai puțin de 23.000 de dispozitive Apple s-au înrolat în sistem în prima zi de la lansare, lucru care dovedește încă o dată disponibilitatea și mai ales deschiderea românilor către digitalizare.
Creșteri semnificative s-au înregistrat și la nivelul ING Business, platforma de digital banking destinată clienților Mid-Corporate și IMM-urilor, platformă care a ajuns la peste 5000 de clienți. Mai mult, 30% dintre autentificările înregistrate în cadrul ING Business provin de pe telefoanele mobile.
Astfel, odată cu aniversarea a 25 de ani, ING depășește cifra de 1,35 milioane de clienți, înregistrează creșteri majore pe piața digitală și se pregătește pentru inaugurarea unui nou sediu, amenajat în cadrul Expo Business Park.
„În luna iulie a început mandatul meu de CEO al ING Bank România, o bancă pentru care am lucrat aproape 25 ani. Am fost parte a dezvoltării sale într-o bancă universală, care a crescut organic la 1,35 milioane de clienți și acum se poziționează pe locul 6 pe piață cu cel mai înalt scor NPS pe cele trei segmente. Succesul este posibil doar datorită dedicării și angajamentului colegilor mei, care își canalizează toate eforturile pentru a oferi cea mai bună experiență de banking clienților noștri. Una dintre principalele mele priorități în perioada următoare este să întâlnesc și să ascult angajații și clienții ING pentru a le înțelege nevoile și pentru a identifica cum putem îmbunătăți serviciile și produsele noastre”, a declarat Mihaela Bîtu, CEO al ING Bank România.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Consumer Index Romania 2025: Romanii resimt presiunea inflatiei si devin mai prudenti in consum
- Salt Bank trece de 700.000 de clienti
- Peste 80% dintre cei mai mari chiriasi din Romania platesc sub 5% din cifra de afaceri pentru ocuparea spatiilor de birouri moderne
- Gala Premiilor UNSICAR 2025 marcheaza 25 de ani de activitate ai organizatiei
- SigurantaOnline.ro: Volumul 4 din The Websters a fost lansat oficial
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii