Primul semestru aduce venituri cu 19% mai mari pentru Star Storage

Data publicarii: 29-08-2019 | Economie
Furnizorul global de tehnologie pentru dezvoltarea și livrarea de soluții pentru protecția și managementul informațiilor, Star Storage, anunță venituri de peste 8,7 milioane euro în primul semestru al anului 2019, suma ce reprezintă o creștere semnificativă de 19% față de perioada similară a anului trecut. În același timp, compania anunță un profit EBITDA în valoare de 2 milioane euro.

De asemenea, compania Star Storage se află aproape de finalul primei faze din strategia sa de expansiune internațională, etapă ce a presupus investiții de peste 5 milioane euro în R&D și eforturi consistente pentru dezvoltarea și stabilizarea celor mai importante canale internaționale de vânzare.

„Acum câțiva ani, ne-am propus să transformăm Star Storage într-un jucător global. Această decizie a presupus investiții consistente și, pe termen scurt, profitabilitatea a avut de suferit. Am lucrat însă constant, în această perioadă la îmbunătățirea portofoliului de produse si servicii, migrând din zona de soluții bazate pe tehnologiile unor companii terțe către soluții bazate pe produse software proprii și de la servicii punctuale la servicii recurente, precum abonamente software, servicii de mentenanță software și servicii cloud. Astăzi, sunt mândru să văd că Star Storage este o companie mai agilă, mai eficientă, pregătită pentru următoarea fază de creștere, datorită măsurilor transformaționale pe care le-am implementat în ultimii ani”, a declarat Cătălin Păunescu, CEO Star Storage.

Soluțiile dezvoltate și oferite de Star Storage sunt deja implementate de companii de top din patru continente, companii de top 500 Fortune printre care se numără instituții financiare, companii din domeniul aeronautic dar și companii de retail.

Pentru cea de-a doua jumătate a anului, compania estimează o accelerare a vânzărilor internaționale, crescând cu două procente și ponderea acestora în cifra de afaceri, până la 20%, urmând ca în următorii trei ani, creșterea susținută la acest nivel, să crească ponderea vânzărilor internaționale la 50%.