Tehnici de expunere a mărfii într-un magazin
Data publicarii: 18-09-2019 | AfaceriÎn comerțul cu amănuntul, imaginea pe care o oferiți clienților dvs. este totul. Dacă o înțelegeți greșit sau nu îi înțelegeți semnificația veți suferi consecințele. De exemplu, dacă produsele nu sunt poziționate cum trebuie pe rafturi, dacă nu le prezentați cu exactitate, oferindu-le imaginea pe care o merită și spațiul potrivit, reputația afacerii dvs. are de suferit.
Varietatea de rafturi metalice comerciale pentru depozitarea produselor din magazine sunt prezentate intr-o gama larga. Utilizarea rafturilor specializate pentru legume, cofetarie si paine iti permite sa creezi o zonare convenabila a spatiului de vanzare cu amanuntul, tinand cont de gama de marfuri.
In conformitate cu spatiul dezvoltat pentru vanzarea produselor, rafturile metalice pot fi de perete, de colt, insulare si de capat, care pot fi echipate cu iluminare, pentru a atrage atentia cumparatorilor asupra produselor.
Desigur, nu doar reputația se va deteriora. Sunt consecințe directe ale faptului că nu oferiți imaginea potrivită produselor pe care le vindeți. Cum ar fi dacă, pe măsură ce clienții își dau seama că nu aveți suficiente produse pe care și le doresc sau au nevoie, încetează mai intre în magazin?
Dacă acordați atenție detaliilor - cum ar fi prezentarea corectă a mărfurilor dvs. - părțile mai mari și mai importante vor avea grijă de ele însele.
Ce este vizibilitatea produselor?

După cum am menționat mai sus, oferind produselor dvs. vizibilitatea corectă le arătați clienților că le puteți oferi ceea ce își doresc și au nevoie. Mai mult decât atât, poate duce și la îmbunătățirea experienței în timpul cumpărăturilor.
Dacă sunteți ocupați în timpul zilei, iar rafturile se golesc repede sau există riscul de a se murdări, este important să aveți pe cineva care să se ocupe de curățarea rafturilor pe tot parcursul zilei. Dacă sunteți mai puțin ocupați, ați putea să le curățați, o dată pe zi, fie înainte de a deschide, fie după ce închideți.
Indiferent de momentul în care sau de câte ori le curățați, este esențial să o faceți zilnic.
De ce produsele trebuie așezate diferit pe raft?
Chiar dacă doriți să oferiți tuturor produselor dvs. același spațiu pe raft, astfel încât toate să se vadă în aceeași măsură, acest lucru nu este posibil.
Merită să subliniem faptul că nu toate produsele vă vor oferi aceeași rentabilitate. Prin urmare, trebuie să vă creați o bună strategie cu privire la prezentarea produselor din magazin.
În afară de asta, există și câteva motive pentru care unele produse trebuie să aibă o vizibilitate mai mare decât altele.
Zile de aprovizionare
Primul motiv pentru care ați da unui produs mai multă vizibilitate decât celui din urmă este legat de zilele de aprovizionare.
Zilele de aprovizionare trebuie să fie în acord cu rafturilor de tip gondolă pentru a vă asigura că reaprovizionarea cu produse are loc la timpul potrivit. Acest lucru îmbunătățește productivitatea și vă asigură că nu aveți goluri inutile pe raft, care i-ar informa pe clienți în mod conștient că nu aveți suficient stoc.
De asemenea, zilele dvs. de aproviozare depind de cererile clientului. Dacă un produs este un bestseller, ar fi nevoie de mai mult spațiu pe raft și, prin urmare, produsele ar trebui aranjate astfel încât să nu rămâneți fără stoc. Dacă produsul dvs. nu se vinde mult (dar totuși îl doriți pe raft), îi veți oferi o expunere minimă.
Vânzări și mișcări săptămânale
Bineînțeles, un magazin care vinde un număr mare de unități într-o anumită perioadă necesită mai mult spațiu pe raft. Merită asta, și mai ales dacă vânzarea este consecventă și duce la o mișcare săptămânală și mai rapidă.
Reversul este adevărat. Dacă un produs A nu se vinde la fel de mult ca produsul B, acesta nu merită mult spațiu. Acest lucru este valabil chiar dacă aveți un punct slab pentru un articol sau ați încheiat o înțelegere cu un furnizor. Ați fi cel mai prost adversar al vostru dacă ați oferi ambelor produse același spațiu.
În acest caz, este esențial să luați în considerare datele privind vânzările pentru a înțelege care produse merită mai mult spațiu pe raft.
Mărci proprii
În timp ce produsele dvs. cu vânzări de top merită o mare parte din spațiul de pe raft, trebuie, de asemenea, să faceți loc mărcilor proprii. De asemenea, cunoscute ca mărci particulare, astăzi multe pot concura la același nivel cu alte produse de marcă de înaltă calitate.
Totuși, pentru a profita de ele, trebuie să le poziționați corect. Aceasta înseamnă să le plasați între liderul de marcă al categoriei și liderul mărcii secundare.
De asemenea, rețineți că, pentru a îmbunătăți experiența clienților, este important să amenajați magazinul cu ajutorul rafturilor de calitate. Frameworks vă propune rafturi metalice pentru magazin pe site-ul https://rafturionline.ro/, de cea mai bună calitate și la prețuri excepționale. În plus, vă oferă și cele mai bune sfaturi privind organizarea eficientă a unui magazin.
Varietatea de rafturi metalice comerciale pentru depozitarea produselor din magazine sunt prezentate intr-o gama larga. Utilizarea rafturilor specializate pentru legume, cofetarie si paine iti permite sa creezi o zonare convenabila a spatiului de vanzare cu amanuntul, tinand cont de gama de marfuri.
In conformitate cu spatiul dezvoltat pentru vanzarea produselor, rafturile metalice pot fi de perete, de colt, insulare si de capat, care pot fi echipate cu iluminare, pentru a atrage atentia cumparatorilor asupra produselor.
Desigur, nu doar reputația se va deteriora. Sunt consecințe directe ale faptului că nu oferiți imaginea potrivită produselor pe care le vindeți. Cum ar fi dacă, pe măsură ce clienții își dau seama că nu aveți suficiente produse pe care și le doresc sau au nevoie, încetează mai intre în magazin?
Dacă acordați atenție detaliilor - cum ar fi prezentarea corectă a mărfurilor dvs. - părțile mai mari și mai importante vor avea grijă de ele însele.
Ce este vizibilitatea produselor?

După cum am menționat mai sus, oferind produselor dvs. vizibilitatea corectă le arătați clienților că le puteți oferi ceea ce își doresc și au nevoie. Mai mult decât atât, poate duce și la îmbunătățirea experienței în timpul cumpărăturilor.
Dacă sunteți ocupați în timpul zilei, iar rafturile se golesc repede sau există riscul de a se murdări, este important să aveți pe cineva care să se ocupe de curățarea rafturilor pe tot parcursul zilei. Dacă sunteți mai puțin ocupați, ați putea să le curățați, o dată pe zi, fie înainte de a deschide, fie după ce închideți.
Indiferent de momentul în care sau de câte ori le curățați, este esențial să o faceți zilnic.
De ce produsele trebuie așezate diferit pe raft?
Chiar dacă doriți să oferiți tuturor produselor dvs. același spațiu pe raft, astfel încât toate să se vadă în aceeași măsură, acest lucru nu este posibil.
Merită să subliniem faptul că nu toate produsele vă vor oferi aceeași rentabilitate. Prin urmare, trebuie să vă creați o bună strategie cu privire la prezentarea produselor din magazin.
În afară de asta, există și câteva motive pentru care unele produse trebuie să aibă o vizibilitate mai mare decât altele.
Zile de aprovizionare
Primul motiv pentru care ați da unui produs mai multă vizibilitate decât celui din urmă este legat de zilele de aprovizionare.
Zilele de aprovizionare trebuie să fie în acord cu rafturilor de tip gondolă pentru a vă asigura că reaprovizionarea cu produse are loc la timpul potrivit. Acest lucru îmbunătățește productivitatea și vă asigură că nu aveți goluri inutile pe raft, care i-ar informa pe clienți în mod conștient că nu aveți suficient stoc.
De asemenea, zilele dvs. de aproviozare depind de cererile clientului. Dacă un produs este un bestseller, ar fi nevoie de mai mult spațiu pe raft și, prin urmare, produsele ar trebui aranjate astfel încât să nu rămâneți fără stoc. Dacă produsul dvs. nu se vinde mult (dar totuși îl doriți pe raft), îi veți oferi o expunere minimă.
Vânzări și mișcări săptămânale
Bineînțeles, un magazin care vinde un număr mare de unități într-o anumită perioadă necesită mai mult spațiu pe raft. Merită asta, și mai ales dacă vânzarea este consecventă și duce la o mișcare săptămânală și mai rapidă.
Reversul este adevărat. Dacă un produs A nu se vinde la fel de mult ca produsul B, acesta nu merită mult spațiu. Acest lucru este valabil chiar dacă aveți un punct slab pentru un articol sau ați încheiat o înțelegere cu un furnizor. Ați fi cel mai prost adversar al vostru dacă ați oferi ambelor produse același spațiu.
În acest caz, este esențial să luați în considerare datele privind vânzările pentru a înțelege care produse merită mai mult spațiu pe raft.
Mărci proprii
În timp ce produsele dvs. cu vânzări de top merită o mare parte din spațiul de pe raft, trebuie, de asemenea, să faceți loc mărcilor proprii. De asemenea, cunoscute ca mărci particulare, astăzi multe pot concura la același nivel cu alte produse de marcă de înaltă calitate.
Totuși, pentru a profita de ele, trebuie să le poziționați corect. Aceasta înseamnă să le plasați între liderul de marcă al categoriei și liderul mărcii secundare.
De asemenea, rețineți că, pentru a îmbunătăți experiența clienților, este important să amenajați magazinul cu ajutorul rafturilor de calitate. Frameworks vă propune rafturi metalice pentru magazin pe site-ul https://rafturionline.ro/, de cea mai bună calitate și la prețuri excepționale. În plus, vă oferă și cele mai bune sfaturi privind organizarea eficientă a unui magazin.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025
- Meta Estate Trust: Alexandru Bonea, actualul CEO își va încheia mandatul la finalul lunii octombrie 2025, de comun acord cu Consiliul de Administrație
- UniCredit Bank devine Participant la sistemul de tranzacționare al Bursei de Valori București
- C&W Echinox: Companiile au contractat birouri pentru peste 7.000 de noi angajați în S1 2025
- Studiu Deloitte: tarifele vamale au efecte semnificative asupra companiilor multinațional
- Studiu EY: Modelele de business din retail trebuie să se adapteze pentru a stimula creșterea
- Revolut devine partener de titlu al viitoarei Audi F1 Team
- De anul viitor taxele locale din România vor crește semnificativ
- Prețurile de transfer sub control: Strategii esențiale pentru companii în fața presiunilor fiscale
- Colliers: Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional
- Studiu EY: Listările globale au dat dovadă de reziliență în primul semestru din 2025 în pofida volatilității pieței
- Libra finanțează cu 119 mil. lei proiectul rezidențial Scala Sopor din Cluj
- Revolut Business lansează în România conturile de economii pentru companii, cu dobândă de până la 4% pe an
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private