Revolut accelerează extinderea globală printr-un nou parteneriat cu Visa
Data publicarii: 02-10-2019 | Finante-BanciVisa și Revolut își extind parteneriatul care s-a bucurat de succes până acum pe continentul european, adăugând 24 de noi piețe la nivel global, noi opțiuni și un plus de flexibilitate în gestionarea finanțelor personale pentru toți utilizatorii.
Cu ajutorul popularului brand Visa, Revolut își va prezenta produsele în cinci noi regiuni ale lumii. Fintechul britanic le oferă consumatorilor servicii digitale financiare disponibile prin intermediul unei aplicații mobile ce permite efectuarea de plăți, schimburi valutare, conturile Revolut fiind legate la un card bancar Visa. Printre regiunile și țările vizate de această extindere se vor număra într-o primă fază Australia, Brazilia, Canada, Japonia, Noua Zeelandă, Singapore și Statele Unite ale Americii, urmând ca în curând, pe lista piețelor cu acces la aceste aplicații să se se adauge și Argentina, Chile, Columbia, Hong Kong, India, Coreea, Malaezia, Mexic, Filipine, Arabia Saudită, Africa de Sud, Taiwan, Thailanda, Ucraina și Vietnam.
„Suntem entuziasmați să construim pe baza parteneriatului existent cu Visa, lider în lume în ceea ce privește plățile electronice, fapt ce va transforma în realitate viziunea noastră comună despre experiențele de plată ușoare și inovatoare”, a declarat Nikolay Storonsky, fondator și CEO Revolut. „Noul parteneriat încheiat la nivel global cu Visa vine într-un moment excelent pentru Revolut, întrucât ne extindem pe o serie de noi piețe pentru a oferi consumatorilor mai mult control, flexibilitate și funcționalități inovatoare, de care utilizatorii noștri europeni se bucură de ani de zile.”
„Revolut a făcut pași extraordinari în a oferi experiențe unice și inovatoare utilizatorilor din Europa. Suntem, așadar, încântați să ne extindem parteneriatul în condițiile în care Revolut își urmărește planurile ambițioase de extindere și va aduce creșteri semnificative în rețeaua Visa”, a spus Jeni Mundy, UK & Irlanda Managing Director, Visa. „Dat fiind că Visa și cardurile emise sub această siglă sunt acceptate la aproape 54 de milioane de comercianți din peste 200 de țări, putem spune clar că avem scalabilitatea, experiența și expertiza necesare pentru a ajuta fintech-uri precum Revolut să se extindă la nivel global.”
Serviciile oferite de Revolut și Visa, se remarcă prin flexibilitate și ușurința de utilizare, transferurile realizându-se instant. De asemenea, utilizatorii au posibilitatea de a folosi concomitent aplicația Revolut și interfețele Visa, inclusiv serviciile Visa Token și Payments Attribute Account Inquiry, create special pentru a îmbina viteza cu siguranța.
Cu ajutorul popularului brand Visa, Revolut își va prezenta produsele în cinci noi regiuni ale lumii. Fintechul britanic le oferă consumatorilor servicii digitale financiare disponibile prin intermediul unei aplicații mobile ce permite efectuarea de plăți, schimburi valutare, conturile Revolut fiind legate la un card bancar Visa. Printre regiunile și țările vizate de această extindere se vor număra într-o primă fază Australia, Brazilia, Canada, Japonia, Noua Zeelandă, Singapore și Statele Unite ale Americii, urmând ca în curând, pe lista piețelor cu acces la aceste aplicații să se se adauge și Argentina, Chile, Columbia, Hong Kong, India, Coreea, Malaezia, Mexic, Filipine, Arabia Saudită, Africa de Sud, Taiwan, Thailanda, Ucraina și Vietnam.
„Suntem entuziasmați să construim pe baza parteneriatului existent cu Visa, lider în lume în ceea ce privește plățile electronice, fapt ce va transforma în realitate viziunea noastră comună despre experiențele de plată ușoare și inovatoare”, a declarat Nikolay Storonsky, fondator și CEO Revolut. „Noul parteneriat încheiat la nivel global cu Visa vine într-un moment excelent pentru Revolut, întrucât ne extindem pe o serie de noi piețe pentru a oferi consumatorilor mai mult control, flexibilitate și funcționalități inovatoare, de care utilizatorii noștri europeni se bucură de ani de zile.”
„Revolut a făcut pași extraordinari în a oferi experiențe unice și inovatoare utilizatorilor din Europa. Suntem, așadar, încântați să ne extindem parteneriatul în condițiile în care Revolut își urmărește planurile ambițioase de extindere și va aduce creșteri semnificative în rețeaua Visa”, a spus Jeni Mundy, UK & Irlanda Managing Director, Visa. „Dat fiind că Visa și cardurile emise sub această siglă sunt acceptate la aproape 54 de milioane de comercianți din peste 200 de țări, putem spune clar că avem scalabilitatea, experiența și expertiza necesare pentru a ajuta fintech-uri precum Revolut să se extindă la nivel global.”
Serviciile oferite de Revolut și Visa, se remarcă prin flexibilitate și ușurința de utilizare, transferurile realizându-se instant. De asemenea, utilizatorii au posibilitatea de a folosi concomitent aplicația Revolut și interfețele Visa, inclusiv serviciile Visa Token și Payments Attribute Account Inquiry, create special pentru a îmbina viteza cu siguranța.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză