Enel lansează serviciul „Factura prin SMS” pentru toți clienții
Data publicarii: Astazi, 08-10-2019 | EconomieÎncepând cu luna Octombrie a acestui an (2019), toți clienții Enel vor avea posibilitatea de a opta pentru a primi factura prin intermediul unui mesaj de tip SMS. Serviciul implementat de către companie se adresează clienților care folosesc puțin spre deloc emailul ca mijloc de corespondență și nici nu doresc recepționarea facturii în sistem tradițional, în format tipărit. Mai mult, de acest nou serviciu vor putea beneficia și cei care nu au acces la Internet pe dispozitivele lor mobile, prin natura dispozitivului sau în absența unui plan de date.
Serviciul „Factura prin SMS” face parte din planul Enel de dezvoltare de noi tehnologii care să îmbunătățească experiența celor care folosesc serviciile oferite de companie, venind ca soluție alternativă facturii fizice. Cei care doresc să renunțe la acest tip de comunicare, o pot face acum chiar dacă nu folosesc sau dețin căsuțe poștale electronice ori servicii de date pe terminalele lor mobile.
„Factura prin SMS” este un serviciu gratuit care va putea fi accesat de către toți clienții din România care au contracte valide încheiate cu Enel pentru furnizarea de energie electrică și/sau gaze naturale.
În momentul emiterii unei noi facturi, clienții Enel care au optat pentru acest serviciu vor primi prin intermediul unui mesaj SMS toate detaliile acesteia, detalii care vor cuprinde ID-ul facturii, valoarea facturii curente, codul de plată, totalul de plată în caz de restanțe respectiv un număr de telefon la care pot suna pentru a afla informații suplimentare despre facturile lor. SMS-ul va conține și un link personalizat care odată accesat, îi va conduce pe clienți la o pagină web de unde vor putea descărca factura curentă sau facturile anterioare. Mai mult, cu detaliile primite prin acest sistem de facturare, clienții vor putea achita contravaloarea facturilor la oricare dintre partenerii de încasare, fără a mai avea nevoie de factura tipărită.
Serviciul „Factura prin SMS” face parte din planul Enel de dezvoltare de noi tehnologii care să îmbunătățească experiența celor care folosesc serviciile oferite de companie, venind ca soluție alternativă facturii fizice. Cei care doresc să renunțe la acest tip de comunicare, o pot face acum chiar dacă nu folosesc sau dețin căsuțe poștale electronice ori servicii de date pe terminalele lor mobile.
„Factura prin SMS” este un serviciu gratuit care va putea fi accesat de către toți clienții din România care au contracte valide încheiate cu Enel pentru furnizarea de energie electrică și/sau gaze naturale.
În momentul emiterii unei noi facturi, clienții Enel care au optat pentru acest serviciu vor primi prin intermediul unui mesaj SMS toate detaliile acesteia, detalii care vor cuprinde ID-ul facturii, valoarea facturii curente, codul de plată, totalul de plată în caz de restanțe respectiv un număr de telefon la care pot suna pentru a afla informații suplimentare despre facturile lor. SMS-ul va conține și un link personalizat care odată accesat, îi va conduce pe clienți la o pagină web de unde vor putea descărca factura curentă sau facturile anterioare. Mai mult, cu detaliile primite prin acest sistem de facturare, clienții vor putea achita contravaloarea facturilor la oricare dintre partenerii de încasare, fără a mai avea nevoie de factura tipărită.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut