Presa financiara in topuri: cresteri si pierderi

Data publicarii: 11-02-2007 | Media
Presa financiara in topuri: cresteri si pierderiConsumul total de presa scrisa din Romania a scazut cu 1,1%, iar printre cele mai mari scaderi le-au inregistrat publicatiile de bucatarie si cele de afaceri, potrivit celui mai recent Studiu National de Audienta (SNA), realizat de BRAT, intre octombrie 2005-octombrie 2006. Dintre publicatiile centrale incluse in SNA, cele mai mari scaderi procentuale in audienta le-au inregistrat 'Planul casei mele' (-16,8%), 'Banii nostri' (-15%), 'Playboy' (-13,5%), 'Perfect pentru casa mea' (-13,2%) si 'Business Magazin' (-13%).

Titlurile care, procentual, au atras cei mai multi cititori sunt 'Euroinvest' (+20%), 'High Life' (+12,7%), 'Saptamana Financiara' (+10,1%), 'Gandul' (+9,8%), 'Ciao!' (+9,4%). In cifre absolute, cele mai mari cresteri de audienta le-au inregistrat 'Lumea femeilor' (+54.000 de cititori), 'Ciao!' (+22.000), 'Saptamana Financiara' (+21.000), 'Gandul' (+20.000), 'Ziua' si 'Libertatea' (+13.000 fiecare).

Esantionul pe care s-a facut cercetarea este reprezentativ pentru populatia de 14-64 ani din mediul urban. Esantionul pe intreg mediul urban a fost 21.765 persoane.

NewsIn

Ultimele stiri pe BankNews.ro: