Obligațiunile Golden Foods Snacks au intrat la tranzacționare pe SMT-ul BVB
Data publicarii: 31-12-2019 | BursaPotrivit informațiilor oficiale provenit din partea Bursei de Valori București, începând cu data de 20 decembrie 2019, obligațiunile corporative emise de către Golden Foods Snacks, deținători ai brandului ELMAS, au intrat la tranzacționare în sistemul multilateral de tranzacționare administrat de BVB.
Compania Golden Foods Snacks face parte dintr-un grup de firme active atât în România cât și în Grecia care sunt specializate pe producția, ambalarea și distribuirea pe piață a nucilor, alunelor, semințelor și fructelor uscate.
Controlată indirect de către familia Mitzaliz prin GF Holding Limited și Golden Brands Limited, Golden Food Snacks este prezentă în românia prin intermediul brandului ELMAS, care produce și distribuie pe piața internă trei tipuri de produse: semințe, alune și fructe deshidratate ce pot fi găsite atât în marile rețele de retail la nivel național, cât și în magazinele de proximitate.
Anul trecut, Golden Foods Snacks a înregistrat o cifră de afaceri de peste 46 de milioane de lei (în jur de 10 milioane de euro), o cifră de afaceri în creștere cu 18% față de anul anterior. Trei pătrimi din cifra de afaceri a fost realizată din activitatea de comerț modern în vreme ce 24 de procente din aceasta a survenit din comerțul tradițional și de export. Mai mult, cifra de afaceri este de așteptat să crească până la peste 71 de milioane de lei până în anul 2022.
Obligațiunile menționate mai sus au o maturitate de 3 ani și vin cu o dobândă fixă de 9% pe an care urmează să fie distribuită trimestrial acționarilor. Emisiunea a cuprins 47.000 de astfel de obligațiuni, fiecare în valoare nominală de 100 de lei, valoarea totală a acestora ridicându-se astfel la 4,7 milioane de lei. Acestea au fost vândute în cadrul unui plasament privat derulat în vara anului 2019 și intermediat de BRK Financial Group și sunt garantate de marca ELMAS care a fost evaluată la peste 4 milioane de euro de către firma CMF Consulting.
Compania Golden Foods Snacks face parte dintr-un grup de firme active atât în România cât și în Grecia care sunt specializate pe producția, ambalarea și distribuirea pe piață a nucilor, alunelor, semințelor și fructelor uscate.
Controlată indirect de către familia Mitzaliz prin GF Holding Limited și Golden Brands Limited, Golden Food Snacks este prezentă în românia prin intermediul brandului ELMAS, care produce și distribuie pe piața internă trei tipuri de produse: semințe, alune și fructe deshidratate ce pot fi găsite atât în marile rețele de retail la nivel național, cât și în magazinele de proximitate.
Anul trecut, Golden Foods Snacks a înregistrat o cifră de afaceri de peste 46 de milioane de lei (în jur de 10 milioane de euro), o cifră de afaceri în creștere cu 18% față de anul anterior. Trei pătrimi din cifra de afaceri a fost realizată din activitatea de comerț modern în vreme ce 24 de procente din aceasta a survenit din comerțul tradițional și de export. Mai mult, cifra de afaceri este de așteptat să crească până la peste 71 de milioane de lei până în anul 2022.
Obligațiunile menționate mai sus au o maturitate de 3 ani și vin cu o dobândă fixă de 9% pe an care urmează să fie distribuită trimestrial acționarilor. Emisiunea a cuprins 47.000 de astfel de obligațiuni, fiecare în valoare nominală de 100 de lei, valoarea totală a acestora ridicându-se astfel la 4,7 milioane de lei. Acestea au fost vândute în cadrul unui plasament privat derulat în vara anului 2019 și intermediat de BRK Financial Group și sunt garantate de marca ELMAS care a fost evaluată la peste 4 milioane de euro de către firma CMF Consulting.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor