Accor elimina plasticele de unica folosinta pana in 2022
Data publicarii: 04-02-2020 | TurismLider mondial în domeniul ospitalității augumentate cu peste 5000 de hoteluri și reședințe din peste 110 destinații, grupul Accor anunță eliminarea tuturor articolelor de unică folosință din plastic din camerele hotelurilor, restaurante, spații de întâlniri și zonele de agrement, până în anul 2022.
Grupul Accor își ia astfel angajamentul de a se alătura Inițiativei Globale pentru Plastic în Turism a ONU, acțiune menită să reducă impactul pe care materialele plastice îl au asupra mediului precum și de a consolida eforturile de combatere a poluării cu plastic a oceanelor lumii.
„Suntem conștienți de impactul semnificativ pe care îl avem asupra planetei noastre și de responsabilitatea noastră de a crea beneficii concrete pentru angajații, oaspeții, furnizorii, partenerii și comunitățile gazdă”, a declarat Sébastien Bazin, președinte și CEO, Accor. „Ceea ce ne ghidează este conștiința și conștientizarea socială care determină fiecare persoană sa se străduiască să fie un bun cetățean. Este vorba despre a fi conștient, responsabil social și consecvent."
Anual, Accor este gazdă pentru mai mult de 120 de milioane de oaspeți, și oferă peste 200 de milioane de mese clienților săi. În acest context, asumarea responsabilității față de mediu și decizia de a elimina toate obiectele de unică folosință confecționate din plastic scoate în evidență rolul asumat de grup în cadrul programului de dezvoltare durabilă de 25 de ani. Cu peste 200 de milioane de articole de unică folosință utilizate anual, prin decizia de eliminare a acestora din portofoliul de servicii și înlocuirea lor cu soluții alternative, hotelurile din grupul Accor își vor diminua semnificativ impactul negativ asupra mediului.
„Poluarea cu materiale plastice este una dintre provocările majore de mediu ale timpurilor noastre, iar turismul are un rol important în a contribui la soluționare”, a declarat Directorul Diviziei Economice a Programului de Mediu al ONU, Ligia Noronha. „Prin Inițiativa globală pentru materiale plastice în turism, companiile și destinațiile turistice sunt susținute pentru a inova, a elimina și a împărtăși modul în care folosesc materialele plastice, pentru a promova circularitatea în economiile noastre și a reduce poluarea cu materiale plastice la nivel global.”
Grupul Accor își ia astfel angajamentul de a se alătura Inițiativei Globale pentru Plastic în Turism a ONU, acțiune menită să reducă impactul pe care materialele plastice îl au asupra mediului precum și de a consolida eforturile de combatere a poluării cu plastic a oceanelor lumii.
„Suntem conștienți de impactul semnificativ pe care îl avem asupra planetei noastre și de responsabilitatea noastră de a crea beneficii concrete pentru angajații, oaspeții, furnizorii, partenerii și comunitățile gazdă”, a declarat Sébastien Bazin, președinte și CEO, Accor. „Ceea ce ne ghidează este conștiința și conștientizarea socială care determină fiecare persoană sa se străduiască să fie un bun cetățean. Este vorba despre a fi conștient, responsabil social și consecvent."
Anual, Accor este gazdă pentru mai mult de 120 de milioane de oaspeți, și oferă peste 200 de milioane de mese clienților săi. În acest context, asumarea responsabilității față de mediu și decizia de a elimina toate obiectele de unică folosință confecționate din plastic scoate în evidență rolul asumat de grup în cadrul programului de dezvoltare durabilă de 25 de ani. Cu peste 200 de milioane de articole de unică folosință utilizate anual, prin decizia de eliminare a acestora din portofoliul de servicii și înlocuirea lor cu soluții alternative, hotelurile din grupul Accor își vor diminua semnificativ impactul negativ asupra mediului.
„Poluarea cu materiale plastice este una dintre provocările majore de mediu ale timpurilor noastre, iar turismul are un rol important în a contribui la soluționare”, a declarat Directorul Diviziei Economice a Programului de Mediu al ONU, Ligia Noronha. „Prin Inițiativa globală pentru materiale plastice în turism, companiile și destinațiile turistice sunt susținute pentru a inova, a elimina și a împărtăși modul în care folosesc materialele plastice, pentru a promova circularitatea în economiile noastre și a reduce poluarea cu materiale plastice la nivel global.”
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză