Lidl România deschide un nou magazin în orașul Mioveni
Data publicarii: 30-04-2020 | EconomieInvestițiile Lidl din țara noastră continuă, de această dată cu inaugurarea la data de 30 aprilie a unui nou magazin modern în Mioveni, Județul Argeș, magazin situat pe Bulevardul Dacia la numerele 136-138. Noul magazin va dispune de o stație de încărcare pentru mașinile electrice și de posibilități de aplicare pentru cele mai eficiente măsuri de siguranță împotriva infectării cu virusul Covid-19.
Construit pe o suprafață de 1300 mp, magazinul din Bulveradul Decebal dispune și de 120 de locuri de parcare. Noua construcție urmează linia stabilită de Lidl de a optimiza în permanență formatul magazinelor astfel încât acestea să aibă un impact cât mai redus asupra mediului, aceasta înlocuind de altfel magazinul amplasat pe aceeași stradă la numărul 11 care se închide în această săptămână deoarece nu mai corespunde standardelor impuse de companie privind experiența pentru clienți și sustenabilitatea. Noul magazin Lidl asigură de asemenea standarde înalte de eficiență energetică printre care se numără și un sistem de iluminat LED cu senzor de prezență sau sisteme de recuperare a căldurii integrate automat în instalațiile de ventilație.
„Pentru că sănătatea angajaților, a clienților și a partenerilor este prioritară pentru Lidl, și în noul magazin din Mioveni se vor aplica măsurile împotriva răspândirii virusului SARS-CoV-2 luate de retailer în rețeaua din România. Printre acestea se numără montarea unor panouri transparente de protecție la casele de marcat, limitarea numărului de clienți care pot intra în același timp în magazin, precum și montarea de dispensere cu soluție dezinfectantă pentru clienți și dezinfectarea constantă a zonelor intens tranzitate și obiectelor expuse (exemplu: toaletele, intrările și ieșirile, vitrinele frigorifice, cărucioarele și coșurile de cumpărături, benzile și POS-urile de la casele de marcat etc.)”, se arată în comunicatul oficial.
Mai mult, în concordanță cu recomandările autorităților și din respect și considerație pentru sănătatea angajaților și clienților, Lidl recomandă plățile cu cardul bancar, evitarea zonelor aglomerate, păstrarea distanței recomandate și în mod special, atingerea doar a produselor care urmează a fi achiziționate, inclusiv în cazul legumelor și fructelor.
Construit pe o suprafață de 1300 mp, magazinul din Bulveradul Decebal dispune și de 120 de locuri de parcare. Noua construcție urmează linia stabilită de Lidl de a optimiza în permanență formatul magazinelor astfel încât acestea să aibă un impact cât mai redus asupra mediului, aceasta înlocuind de altfel magazinul amplasat pe aceeași stradă la numărul 11 care se închide în această săptămână deoarece nu mai corespunde standardelor impuse de companie privind experiența pentru clienți și sustenabilitatea. Noul magazin Lidl asigură de asemenea standarde înalte de eficiență energetică printre care se numără și un sistem de iluminat LED cu senzor de prezență sau sisteme de recuperare a căldurii integrate automat în instalațiile de ventilație.
„Pentru că sănătatea angajaților, a clienților și a partenerilor este prioritară pentru Lidl, și în noul magazin din Mioveni se vor aplica măsurile împotriva răspândirii virusului SARS-CoV-2 luate de retailer în rețeaua din România. Printre acestea se numără montarea unor panouri transparente de protecție la casele de marcat, limitarea numărului de clienți care pot intra în același timp în magazin, precum și montarea de dispensere cu soluție dezinfectantă pentru clienți și dezinfectarea constantă a zonelor intens tranzitate și obiectelor expuse (exemplu: toaletele, intrările și ieșirile, vitrinele frigorifice, cărucioarele și coșurile de cumpărături, benzile și POS-urile de la casele de marcat etc.)”, se arată în comunicatul oficial.
Mai mult, în concordanță cu recomandările autorităților și din respect și considerație pentru sănătatea angajaților și clienților, Lidl recomandă plățile cu cardul bancar, evitarea zonelor aglomerate, păstrarea distanței recomandate și în mod special, atingerea doar a produselor care urmează a fi achiziționate, inclusiv în cazul legumelor și fructelor.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an