Lidl România deschide un nou magazin în orașul Mioveni
Data publicarii: 30-04-2020 | EconomieInvestițiile Lidl din țara noastră continuă, de această dată cu inaugurarea la data de 30 aprilie a unui nou magazin modern în Mioveni, Județul Argeș, magazin situat pe Bulevardul Dacia la numerele 136-138. Noul magazin va dispune de o stație de încărcare pentru mașinile electrice și de posibilități de aplicare pentru cele mai eficiente măsuri de siguranță împotriva infectării cu virusul Covid-19.
Construit pe o suprafață de 1300 mp, magazinul din Bulveradul Decebal dispune și de 120 de locuri de parcare. Noua construcție urmează linia stabilită de Lidl de a optimiza în permanență formatul magazinelor astfel încât acestea să aibă un impact cât mai redus asupra mediului, aceasta înlocuind de altfel magazinul amplasat pe aceeași stradă la numărul 11 care se închide în această săptămână deoarece nu mai corespunde standardelor impuse de companie privind experiența pentru clienți și sustenabilitatea. Noul magazin Lidl asigură de asemenea standarde înalte de eficiență energetică printre care se numără și un sistem de iluminat LED cu senzor de prezență sau sisteme de recuperare a căldurii integrate automat în instalațiile de ventilație.
„Pentru că sănătatea angajaților, a clienților și a partenerilor este prioritară pentru Lidl, și în noul magazin din Mioveni se vor aplica măsurile împotriva răspândirii virusului SARS-CoV-2 luate de retailer în rețeaua din România. Printre acestea se numără montarea unor panouri transparente de protecție la casele de marcat, limitarea numărului de clienți care pot intra în același timp în magazin, precum și montarea de dispensere cu soluție dezinfectantă pentru clienți și dezinfectarea constantă a zonelor intens tranzitate și obiectelor expuse (exemplu: toaletele, intrările și ieșirile, vitrinele frigorifice, cărucioarele și coșurile de cumpărături, benzile și POS-urile de la casele de marcat etc.)”, se arată în comunicatul oficial.
Mai mult, în concordanță cu recomandările autorităților și din respect și considerație pentru sănătatea angajaților și clienților, Lidl recomandă plățile cu cardul bancar, evitarea zonelor aglomerate, păstrarea distanței recomandate și în mod special, atingerea doar a produselor care urmează a fi achiziționate, inclusiv în cazul legumelor și fructelor.
Construit pe o suprafață de 1300 mp, magazinul din Bulveradul Decebal dispune și de 120 de locuri de parcare. Noua construcție urmează linia stabilită de Lidl de a optimiza în permanență formatul magazinelor astfel încât acestea să aibă un impact cât mai redus asupra mediului, aceasta înlocuind de altfel magazinul amplasat pe aceeași stradă la numărul 11 care se închide în această săptămână deoarece nu mai corespunde standardelor impuse de companie privind experiența pentru clienți și sustenabilitatea. Noul magazin Lidl asigură de asemenea standarde înalte de eficiență energetică printre care se numără și un sistem de iluminat LED cu senzor de prezență sau sisteme de recuperare a căldurii integrate automat în instalațiile de ventilație.
„Pentru că sănătatea angajaților, a clienților și a partenerilor este prioritară pentru Lidl, și în noul magazin din Mioveni se vor aplica măsurile împotriva răspândirii virusului SARS-CoV-2 luate de retailer în rețeaua din România. Printre acestea se numără montarea unor panouri transparente de protecție la casele de marcat, limitarea numărului de clienți care pot intra în același timp în magazin, precum și montarea de dispensere cu soluție dezinfectantă pentru clienți și dezinfectarea constantă a zonelor intens tranzitate și obiectelor expuse (exemplu: toaletele, intrările și ieșirile, vitrinele frigorifice, cărucioarele și coșurile de cumpărături, benzile și POS-urile de la casele de marcat etc.)”, se arată în comunicatul oficial.
Mai mult, în concordanță cu recomandările autorităților și din respect și considerație pentru sănătatea angajaților și clienților, Lidl recomandă plățile cu cardul bancar, evitarea zonelor aglomerate, păstrarea distanței recomandate și în mod special, atingerea doar a produselor care urmează a fi achiziționate, inclusiv în cazul legumelor și fructelor.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Deloitte Romania a asistat ROCA Investments in preluarea pachetului de 20% din actiunile Grupului Adrem
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025
- Meta Estate Trust: Alexandru Bonea, actualul CEO își va încheia mandatul la finalul lunii octombrie 2025, de comun acord cu Consiliul de Administrație
- UniCredit Bank devine Participant la sistemul de tranzacționare al Bursei de Valori București
- C&W Echinox: Companiile au contractat birouri pentru peste 7.000 de noi angajați în S1 2025
- Studiu Deloitte: tarifele vamale au efecte semnificative asupra companiilor multinațional
- Studiu EY: Modelele de business din retail trebuie să se adapteze pentru a stimula creșterea
- Revolut devine partener de titlu al viitoarei Audi F1 Team
- De anul viitor taxele locale din România vor crește semnificativ
- Prețurile de transfer sub control: Strategii esențiale pentru companii în fața presiunilor fiscale
- Colliers: Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional
- Studiu EY: Listările globale au dat dovadă de reziliență în primul semestru din 2025 în pofida volatilității pieței
- Libra finanțează cu 119 mil. lei proiectul rezidențial Scala Sopor din Cluj
- Revolut Business lansează în România conturile de economii pentru companii, cu dobândă de până la 4% pe an
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România