Lidl România deschide un nou magazin în orașul Mioveni
Data publicarii: 30-04-2020 | EconomieInvestițiile Lidl din țara noastră continuă, de această dată cu inaugurarea la data de 30 aprilie a unui nou magazin modern în Mioveni, Județul Argeș, magazin situat pe Bulevardul Dacia la numerele 136-138. Noul magazin va dispune de o stație de încărcare pentru mașinile electrice și de posibilități de aplicare pentru cele mai eficiente măsuri de siguranță împotriva infectării cu virusul Covid-19.
Construit pe o suprafață de 1300 mp, magazinul din Bulveradul Decebal dispune și de 120 de locuri de parcare. Noua construcție urmează linia stabilită de Lidl de a optimiza în permanență formatul magazinelor astfel încât acestea să aibă un impact cât mai redus asupra mediului, aceasta înlocuind de altfel magazinul amplasat pe aceeași stradă la numărul 11 care se închide în această săptămână deoarece nu mai corespunde standardelor impuse de companie privind experiența pentru clienți și sustenabilitatea. Noul magazin Lidl asigură de asemenea standarde înalte de eficiență energetică printre care se numără și un sistem de iluminat LED cu senzor de prezență sau sisteme de recuperare a căldurii integrate automat în instalațiile de ventilație.
„Pentru că sănătatea angajaților, a clienților și a partenerilor este prioritară pentru Lidl, și în noul magazin din Mioveni se vor aplica măsurile împotriva răspândirii virusului SARS-CoV-2 luate de retailer în rețeaua din România. Printre acestea se numără montarea unor panouri transparente de protecție la casele de marcat, limitarea numărului de clienți care pot intra în același timp în magazin, precum și montarea de dispensere cu soluție dezinfectantă pentru clienți și dezinfectarea constantă a zonelor intens tranzitate și obiectelor expuse (exemplu: toaletele, intrările și ieșirile, vitrinele frigorifice, cărucioarele și coșurile de cumpărături, benzile și POS-urile de la casele de marcat etc.)”, se arată în comunicatul oficial.
Mai mult, în concordanță cu recomandările autorităților și din respect și considerație pentru sănătatea angajaților și clienților, Lidl recomandă plățile cu cardul bancar, evitarea zonelor aglomerate, păstrarea distanței recomandate și în mod special, atingerea doar a produselor care urmează a fi achiziționate, inclusiv în cazul legumelor și fructelor.
Construit pe o suprafață de 1300 mp, magazinul din Bulveradul Decebal dispune și de 120 de locuri de parcare. Noua construcție urmează linia stabilită de Lidl de a optimiza în permanență formatul magazinelor astfel încât acestea să aibă un impact cât mai redus asupra mediului, aceasta înlocuind de altfel magazinul amplasat pe aceeași stradă la numărul 11 care se închide în această săptămână deoarece nu mai corespunde standardelor impuse de companie privind experiența pentru clienți și sustenabilitatea. Noul magazin Lidl asigură de asemenea standarde înalte de eficiență energetică printre care se numără și un sistem de iluminat LED cu senzor de prezență sau sisteme de recuperare a căldurii integrate automat în instalațiile de ventilație.
„Pentru că sănătatea angajaților, a clienților și a partenerilor este prioritară pentru Lidl, și în noul magazin din Mioveni se vor aplica măsurile împotriva răspândirii virusului SARS-CoV-2 luate de retailer în rețeaua din România. Printre acestea se numără montarea unor panouri transparente de protecție la casele de marcat, limitarea numărului de clienți care pot intra în același timp în magazin, precum și montarea de dispensere cu soluție dezinfectantă pentru clienți și dezinfectarea constantă a zonelor intens tranzitate și obiectelor expuse (exemplu: toaletele, intrările și ieșirile, vitrinele frigorifice, cărucioarele și coșurile de cumpărături, benzile și POS-urile de la casele de marcat etc.)”, se arată în comunicatul oficial.
Mai mult, în concordanță cu recomandările autorităților și din respect și considerație pentru sănătatea angajaților și clienților, Lidl recomandă plățile cu cardul bancar, evitarea zonelor aglomerate, păstrarea distanței recomandate și în mod special, atingerea doar a produselor care urmează a fi achiziționate, inclusiv în cazul legumelor și fructelor.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Consumer Index Romania 2025: Romanii resimt presiunea inflatiei si devin mai prudenti in consum
- Salt Bank trece de 700.000 de clienti
- Peste 80% dintre cei mai mari chiriasi din Romania platesc sub 5% din cifra de afaceri pentru ocuparea spatiilor de birouri moderne
- Gala Premiilor UNSICAR 2025 marcheaza 25 de ani de activitate ai organizatiei
- SigurantaOnline.ro: Volumul 4 din The Websters a fost lansat oficial
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii