Lidl adera, la nivel international, la UN Global Compact
Data publicarii: Astazi, 05-06-2020 | EconomieFondată în anul 2000, UN Global Compact este una dintre cele mai importante inițiative internaționale în domeniul sustenabilității. Peste 13.000 de companii din 160 de țări au aderat la aceasta, angajându-se să întreprindă acțiuni de business bazate pe responsabilitate și sustenabilitate.
Împreună cu celelalte companii din Grupul Schwarz, Lidl și-a luat angajamentul de a îndeplini toate obiectivele UNGC (United Nations Global Impact), semnând și un acord în acest sens, acord ce presupune aderarea la cele 10 principii de sustenabilitate ale Națiunilor Unite în domenii diverse precum cel al drepturilor omului, standardelor sociale, mediului sau combaterea corupției. Deși adeziunea a fost oficializată abia acum, Lidl România aderase deja în mod proactiv la principiile UN Global Compact încă de acum doi ani.
Unul dintre obiectivele principale ale Lidl este îmbunătățirea constantă a standardelor ecologice și sociale de pe lanțul de producție, în toate țările în care compania este prezentă, obiectiv stipulat și în cel mai recent document ce prezintă politica companiei cu privire la „diligența antreprenorială pentru respectarea drepturilor omului și a mediului înconjurător în achiziția de mărfuri”, document ce poate fi consultat aici.
La nivel local, Lidl și-a dovedit angajamentul față de politicile UN Global Compact încă de la începutul anului 2018, compania îmbunătățind în permanență, constant și în concordanță cu principiile UNGC procesele aferente celor patru mari arii în care activitatea sa are un impact direct: resurse și agricultură, lanțul de aprovizionare și procesare, operațiuni și procese respectiv clienți și societate.
Printre cele mai importante inițiative ale Lidl România se află și cele ce au în vedere protecția mediului înconjurător. Astfel, sub umbrela REset Plastic, compania a redus substanțial cantitatea de materiale plastice pusă în circulație, fiind eliminate din punctele de vânzare articolele de unică folosință din acest material precum tacâmurile, farfuriile și paharele dar și a sacoșelor de unică folosință din plastic convențional.
De asemenea, Lidl România a devenit și partener activ în proiecte ale societății civile precum cel intitulat „Cu Apele Curate”, program derulat la inițiativa companiei ce se concentrează pe combaterea poluării cu plastic a Dunării. Mai mult, Lidl se implică activ și în combaterea risipei alimentare, investind până în prezent peste 400.000 de euro pentru deschiderea și funcționarea a 5 bănci de alimente în Oradea, Brașov, Cluj, Roman și București.
Împreună cu celelalte companii din Grupul Schwarz, Lidl și-a luat angajamentul de a îndeplini toate obiectivele UNGC (United Nations Global Impact), semnând și un acord în acest sens, acord ce presupune aderarea la cele 10 principii de sustenabilitate ale Națiunilor Unite în domenii diverse precum cel al drepturilor omului, standardelor sociale, mediului sau combaterea corupției. Deși adeziunea a fost oficializată abia acum, Lidl România aderase deja în mod proactiv la principiile UN Global Compact încă de acum doi ani.
Unul dintre obiectivele principale ale Lidl este îmbunătățirea constantă a standardelor ecologice și sociale de pe lanțul de producție, în toate țările în care compania este prezentă, obiectiv stipulat și în cel mai recent document ce prezintă politica companiei cu privire la „diligența antreprenorială pentru respectarea drepturilor omului și a mediului înconjurător în achiziția de mărfuri”, document ce poate fi consultat aici.
La nivel local, Lidl și-a dovedit angajamentul față de politicile UN Global Compact încă de la începutul anului 2018, compania îmbunătățind în permanență, constant și în concordanță cu principiile UNGC procesele aferente celor patru mari arii în care activitatea sa are un impact direct: resurse și agricultură, lanțul de aprovizionare și procesare, operațiuni și procese respectiv clienți și societate.
Printre cele mai importante inițiative ale Lidl România se află și cele ce au în vedere protecția mediului înconjurător. Astfel, sub umbrela REset Plastic, compania a redus substanțial cantitatea de materiale plastice pusă în circulație, fiind eliminate din punctele de vânzare articolele de unică folosință din acest material precum tacâmurile, farfuriile și paharele dar și a sacoșelor de unică folosință din plastic convențional.
De asemenea, Lidl România a devenit și partener activ în proiecte ale societății civile precum cel intitulat „Cu Apele Curate”, program derulat la inițiativa companiei ce se concentrează pe combaterea poluării cu plastic a Dunării. Mai mult, Lidl se implică activ și în combaterea risipei alimentare, investind până în prezent peste 400.000 de euro pentru deschiderea și funcționarea a 5 bănci de alimente în Oradea, Brașov, Cluj, Roman și București.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză