Lidl adera, la nivel international, la UN Global Compact
Data publicarii: 05-06-2020 | EconomieFondată în anul 2000, UN Global Compact este una dintre cele mai importante inițiative internaționale în domeniul sustenabilității. Peste 13.000 de companii din 160 de țări au aderat la aceasta, angajându-se să întreprindă acțiuni de business bazate pe responsabilitate și sustenabilitate.
Împreună cu celelalte companii din Grupul Schwarz, Lidl și-a luat angajamentul de a îndeplini toate obiectivele UNGC (United Nations Global Impact), semnând și un acord în acest sens, acord ce presupune aderarea la cele 10 principii de sustenabilitate ale Națiunilor Unite în domenii diverse precum cel al drepturilor omului, standardelor sociale, mediului sau combaterea corupției. Deși adeziunea a fost oficializată abia acum, Lidl România aderase deja în mod proactiv la principiile UN Global Compact încă de acum doi ani.
Unul dintre obiectivele principale ale Lidl este îmbunătățirea constantă a standardelor ecologice și sociale de pe lanțul de producție, în toate țările în care compania este prezentă, obiectiv stipulat și în cel mai recent document ce prezintă politica companiei cu privire la „diligența antreprenorială pentru respectarea drepturilor omului și a mediului înconjurător în achiziția de mărfuri”, document ce poate fi consultat aici.
La nivel local, Lidl și-a dovedit angajamentul față de politicile UN Global Compact încă de la începutul anului 2018, compania îmbunătățind în permanență, constant și în concordanță cu principiile UNGC procesele aferente celor patru mari arii în care activitatea sa are un impact direct: resurse și agricultură, lanțul de aprovizionare și procesare, operațiuni și procese respectiv clienți și societate.
Printre cele mai importante inițiative ale Lidl România se află și cele ce au în vedere protecția mediului înconjurător. Astfel, sub umbrela REset Plastic, compania a redus substanțial cantitatea de materiale plastice pusă în circulație, fiind eliminate din punctele de vânzare articolele de unică folosință din acest material precum tacâmurile, farfuriile și paharele dar și a sacoșelor de unică folosință din plastic convențional.
De asemenea, Lidl România a devenit și partener activ în proiecte ale societății civile precum cel intitulat „Cu Apele Curate”, program derulat la inițiativa companiei ce se concentrează pe combaterea poluării cu plastic a Dunării. Mai mult, Lidl se implică activ și în combaterea risipei alimentare, investind până în prezent peste 400.000 de euro pentru deschiderea și funcționarea a 5 bănci de alimente în Oradea, Brașov, Cluj, Roman și București.
Împreună cu celelalte companii din Grupul Schwarz, Lidl și-a luat angajamentul de a îndeplini toate obiectivele UNGC (United Nations Global Impact), semnând și un acord în acest sens, acord ce presupune aderarea la cele 10 principii de sustenabilitate ale Națiunilor Unite în domenii diverse precum cel al drepturilor omului, standardelor sociale, mediului sau combaterea corupției. Deși adeziunea a fost oficializată abia acum, Lidl România aderase deja în mod proactiv la principiile UN Global Compact încă de acum doi ani.
Unul dintre obiectivele principale ale Lidl este îmbunătățirea constantă a standardelor ecologice și sociale de pe lanțul de producție, în toate țările în care compania este prezentă, obiectiv stipulat și în cel mai recent document ce prezintă politica companiei cu privire la „diligența antreprenorială pentru respectarea drepturilor omului și a mediului înconjurător în achiziția de mărfuri”, document ce poate fi consultat aici.
La nivel local, Lidl și-a dovedit angajamentul față de politicile UN Global Compact încă de la începutul anului 2018, compania îmbunătățind în permanență, constant și în concordanță cu principiile UNGC procesele aferente celor patru mari arii în care activitatea sa are un impact direct: resurse și agricultură, lanțul de aprovizionare și procesare, operațiuni și procese respectiv clienți și societate.
Printre cele mai importante inițiative ale Lidl România se află și cele ce au în vedere protecția mediului înconjurător. Astfel, sub umbrela REset Plastic, compania a redus substanțial cantitatea de materiale plastice pusă în circulație, fiind eliminate din punctele de vânzare articolele de unică folosință din acest material precum tacâmurile, farfuriile și paharele dar și a sacoșelor de unică folosință din plastic convențional.
De asemenea, Lidl România a devenit și partener activ în proiecte ale societății civile precum cel intitulat „Cu Apele Curate”, program derulat la inițiativa companiei ce se concentrează pe combaterea poluării cu plastic a Dunării. Mai mult, Lidl se implică activ și în combaterea risipei alimentare, investind până în prezent peste 400.000 de euro pentru deschiderea și funcționarea a 5 bănci de alimente în Oradea, Brașov, Cluj, Roman și București.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall