Raiffeisen Banca pentru Locuinte isi imbunatateste serviciul de call-center
Data publicarii: 12-02-2007 | Finante-Banci
Clientii actuali si potentiali ai RBL vor putea beneficia incepand cu luna februarie de un sistem de call-center avansat, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro. Folosind acest sistem, se pot obtine informatii detaliate privind produsele bancii, care sunt conditiile ce trebuie indeplinite pentru a putea incheia un contract de economisire-creditare, care sunt etapele derularii contractului, conditiile de acordare a creditelor, veniturile si garantiile acceptate de RBL.
In plus se pot oferi consultanta si asistenta privind derularea contractului incheiat, date cu privire la modificarile ulteriore care pot surveni in situatia contractelor (conexari, divizari, majorarea sau reducerea sumei contractate), informatii legate de modalitatile de plata a ratelor de economisire-creditare, sau informatii cu privire la soldul contractului.
Clientii pot obtine toate aceste date la numarul de telefon +4021/233.30.00 de luni pana vineri intre orele 09:00 - 18:00.
Mai mult, pentru cei care doresc alte indicatii decat cele despre produsele bancii sau contractul de economisire - creditare, RBL a pus la dispozitie un alt numar de telefon: +4021/203.19.20, disponibil de luni pana vineri intre orele 9.00 - 18.00.
Strategia de distributie a RBL a vizat inca de la inceput acordarea unei atentii deosebite clientilor si modului de servire a acestora.
Pe langa serviciul de call-center clientii RBL au la dispozitie adresa de mail info@railoc.ro si site-ul railoc.ro , de unde pot obtine detalii despre oferta de produse si serviciile bancii, structura actionarilor, sau conducerea bancii.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză