Raiffeisen Banca pentru Locuinte isi imbunatateste serviciul de call-center

Data publicarii: 12-02-2007 | Finante-Banci
Clientii actuali si potentiali ai RBL vor putea beneficia incepand cu luna februarie de un sistem de call-center avansat, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro. Folosind acest sistem, se pot obtine informatii detaliate privind produsele bancii, care sunt conditiile ce trebuie indeplinite pentru a putea incheia un contract de economisire-creditare, care sunt etapele derularii contractului, conditiile de acordare a creditelor, veniturile si garantiile acceptate de RBL.

In plus se pot oferi consultanta si asistenta privind derularea contractului incheiat, date cu privire la  modificarile ulteriore care pot surveni in situatia contractelor (conexari, divizari, majorarea sau reducerea sumei contractate), informatii legate de modalitatile de plata a ratelor de economisire-creditare, sau  informatii cu privire la soldul contractului.

Clientii pot obtine toate aceste date la numarul de telefon +4021/233.30.00 de luni pana vineri intre orele 09:00 - 18:00.

Mai mult, pentru cei care doresc alte indicatii decat  cele despre produsele bancii sau contractul de economisire - creditare, RBL a pus la dispozitie un alt numar de telefon: +4021/203.19.20, disponibil de luni pana vineri intre orele 9.00 - 18.00.

Strategia de distributie a RBL a vizat inca de la inceput acordarea unei atentii deosebite clientilor si modului de servire a acestora.

Pe langa serviciul de call-center clientii RBL au la dispozitie adresa de mail info@railoc.ro si site-ul railoc.ro , de unde pot obtine detalii despre oferta de produse si serviciile bancii, structura actionarilor, sau conducerea bancii.

Redactia BankNews.ro

Ultimele stiri pe BankNews.ro: