Accor anunță deschiderea hotelului Mercure Timișoara
Data publicarii: 05-10-2020 | TurismAccor anunță deschiderea Mercure Timișoara, primul său hotel din oraș. Cu o poziționare de neegalat, aproape de centrul istoric și de afaceri al orașului, hotelul oferă 60 de camere, un penthouse pe acoperiș și un restaurant Winestone, cu terasă și bar. Hotelul marchează câteva premiere prin care stabilește un nou standard de ospitalitate, atât în România, cât și în Europa.
Mercure Timișoara este primul hotel din România și al patrulea din Europa certificat BREEAM OUTSTANDING – cel mai înalt nivel de clasificare pentru construcțiile verzi. Este primul hotel din lanțul Accor dotat cu un sistem special de ventilare a aerului, care monitorizează și reglează umiditatea, presiunea VOC și nivelul de CO2 și înlocuiește permanent aerul consumat cu aer proaspăt, filtrat și dezinfectat UV. În plus, noul hotel Mercure Timișoara este primul hotel inteligent, care integrează prin telefon și tabletă procesele ALL, de la rezervare, check-in, acces în cameră cu ajutorul smartphone-ului, control al luminilor, temperaturii, al draperiilor, room service, statusul camerei și check-out online.
Mercure Timișoara este un hotel de ultimă generație, construit într-un oraș cu un mare potențial turistic, viitoare Capitală Europeană a. Culturii. Avantajul incontestabil al hotelului Mercure Timișoara este localizarea sa, pe Bulevardul Cetății, nr.10. Poziționat la 10 minute de centrul istoric al Timișoarei, este un punct de plecare perfect pentru a explora orașul, atât în scop de agrement, cât și pentru afaceri.
Hotelul dispune de 60 de camere confortabile și bine echipate, inclusiv un apartament tip penthouse situat pe acoperiș. Designul combină cu succes elemente moderne, contemporane, cu motive populare, sporind interesul pentru arta tradițională românească. Decorul eclectic, caracterizat prin eleganță și echilibru estetic va fi un punct de atracție pentru vizitatorii din întreaga lume.
Respectând misiunea brandului Mercure, “Discover Local”, hotelul oferă oaspeților oportunitatea de a descoperi specialitățile locale, în restaurantul elegant și primitor Winestone, unde se regăsesc preparate autohtone și internaționale, pregătite de cei mai buni bucătari. Winestone este un concept gastronomic menit să creeze o experiență culinară nouă și atractivă, prin meniul compus din bucate delicioase, bazate pe ingrediente din producția locală, prezentate și servite într-un stil original. Mâncarea este completată de o selecție personalizată de vinuri, un design remarcabil și servicii la cele mai înalte standarde. Cu accent pe stimularea simțurilor prin exploatarea specificului local, bucătăria hotelului va purta oaspeții într-o călătorie de la origini orașului Timișoara până în prezent. Restaurantul are o capacitate de 60 de locuri în interior și 26 de locuri pe terasă. Hotelul include o sală de conferințe de 100 mp, care va fi disponibilă în februarie 2021.
În conformitate cu filozofia Mercure, hotelul poartă amprenta istoriei și a culturii din regiunea sa. Acest lucru se reflectă în designul care îmbină într-un mod unic elementele de artă populară românească cu cele moderne. Inspirația locală este vizibilă, printre altele, și pe fațada hotelului, decorată în întregime cu detalii baroce, care se îmbină perfect cu panorama orașului. Interiorul include numeroase elemente inovatoare, care fac din hotel destinația ideală pentru turiștii moderni.
Mercure Timișoara respectă toate standardele și reglementările de siguranță necesare pentru a preveni răspândirea Covid-19. Accor s-a angajat să protejeze oaspeții, angajații și partenerii, prin implementarea etichetei ALLSAFE, care asigură protocoale ridicate de curățenie și igienă în toate hotelurile sale. Măsurile specifice de sănătate și siguranță includ un program consolidat de curățenie în zonele publice, cu dezinfectarea intensivă a tuturor suprafețelor de contact frecvent, check-in și check-out contactless și plăți efectuate electronic ori de câte ori este posibil. Distanțarea socială se aplică în toate zonele comune, iar angajații au primit o instruire completă privind siguranța și igiena. Oaspeții Accor se bucură, de asemenea, de acces la cel mai înalt nivel de servicii de îngrijire. Ca parte a etichetei ALLSAFE, Accor a încheiat un parteneriat cu AXA, lider mondial în asigurări, pentru a oferi asistență medicală oaspeților din întreaga rețea. Toate unitățile Accor din România sunt certificate cu această etichetă.
Despre Accor
Accor este un grup hotelier, lider mondial în domeniul ospitalității augmentate, ce oferă experiențe unice și semnificative în 5.000 de hoteluri, stațiuni și reședințe din 110 țări. Cu un portofoliu de mărci de neegalat, ce variază de la lux până la segmentul economy, Accor oferă expertiză în domeniul ospitalității de peste 50 de ani.
Mercure Timișoara este primul hotel din România și al patrulea din Europa certificat BREEAM OUTSTANDING – cel mai înalt nivel de clasificare pentru construcțiile verzi. Este primul hotel din lanțul Accor dotat cu un sistem special de ventilare a aerului, care monitorizează și reglează umiditatea, presiunea VOC și nivelul de CO2 și înlocuiește permanent aerul consumat cu aer proaspăt, filtrat și dezinfectat UV. În plus, noul hotel Mercure Timișoara este primul hotel inteligent, care integrează prin telefon și tabletă procesele ALL, de la rezervare, check-in, acces în cameră cu ajutorul smartphone-ului, control al luminilor, temperaturii, al draperiilor, room service, statusul camerei și check-out online.
Mercure Timișoara este un hotel de ultimă generație, construit într-un oraș cu un mare potențial turistic, viitoare Capitală Europeană a. Culturii. Avantajul incontestabil al hotelului Mercure Timișoara este localizarea sa, pe Bulevardul Cetății, nr.10. Poziționat la 10 minute de centrul istoric al Timișoarei, este un punct de plecare perfect pentru a explora orașul, atât în scop de agrement, cât și pentru afaceri.
Hotelul dispune de 60 de camere confortabile și bine echipate, inclusiv un apartament tip penthouse situat pe acoperiș. Designul combină cu succes elemente moderne, contemporane, cu motive populare, sporind interesul pentru arta tradițională românească. Decorul eclectic, caracterizat prin eleganță și echilibru estetic va fi un punct de atracție pentru vizitatorii din întreaga lume. Respectând misiunea brandului Mercure, “Discover Local”, hotelul oferă oaspeților oportunitatea de a descoperi specialitățile locale, în restaurantul elegant și primitor Winestone, unde se regăsesc preparate autohtone și internaționale, pregătite de cei mai buni bucătari. Winestone este un concept gastronomic menit să creeze o experiență culinară nouă și atractivă, prin meniul compus din bucate delicioase, bazate pe ingrediente din producția locală, prezentate și servite într-un stil original. Mâncarea este completată de o selecție personalizată de vinuri, un design remarcabil și servicii la cele mai înalte standarde. Cu accent pe stimularea simțurilor prin exploatarea specificului local, bucătăria hotelului va purta oaspeții într-o călătorie de la origini orașului Timișoara până în prezent. Restaurantul are o capacitate de 60 de locuri în interior și 26 de locuri pe terasă. Hotelul include o sală de conferințe de 100 mp, care va fi disponibilă în februarie 2021.
În conformitate cu filozofia Mercure, hotelul poartă amprenta istoriei și a culturii din regiunea sa. Acest lucru se reflectă în designul care îmbină într-un mod unic elementele de artă populară românească cu cele moderne. Inspirația locală este vizibilă, printre altele, și pe fațada hotelului, decorată în întregime cu detalii baroce, care se îmbină perfect cu panorama orașului. Interiorul include numeroase elemente inovatoare, care fac din hotel destinația ideală pentru turiștii moderni.
Mercure Timișoara respectă toate standardele și reglementările de siguranță necesare pentru a preveni răspândirea Covid-19. Accor s-a angajat să protejeze oaspeții, angajații și partenerii, prin implementarea etichetei ALLSAFE, care asigură protocoale ridicate de curățenie și igienă în toate hotelurile sale. Măsurile specifice de sănătate și siguranță includ un program consolidat de curățenie în zonele publice, cu dezinfectarea intensivă a tuturor suprafețelor de contact frecvent, check-in și check-out contactless și plăți efectuate electronic ori de câte ori este posibil. Distanțarea socială se aplică în toate zonele comune, iar angajații au primit o instruire completă privind siguranța și igiena. Oaspeții Accor se bucură, de asemenea, de acces la cel mai înalt nivel de servicii de îngrijire. Ca parte a etichetei ALLSAFE, Accor a încheiat un parteneriat cu AXA, lider mondial în asigurări, pentru a oferi asistență medicală oaspeților din întreaga rețea. Toate unitățile Accor din România sunt certificate cu această etichetă.
Despre Accor
Accor este un grup hotelier, lider mondial în domeniul ospitalității augmentate, ce oferă experiențe unice și semnificative în 5.000 de hoteluri, stațiuni și reședințe din 110 țări. Cu un portofoliu de mărci de neegalat, ce variază de la lux până la segmentul economy, Accor oferă expertiză în domeniul ospitalității de peste 50 de ani.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză