Lidl inaugureaza un nou magazin in Otopeni
Data publicarii: 22-10-2020 | EconomieInvestițiile Lidl în România continuă cu inaugurarea unui nou magazin în orașul Otopeni la data de 22 octombrie. Acesta va fi situat pe strada 23 August la numerele 208-212 și va dispune de asemenea de o stație de încărcare pentru vehiculele electrice unde vor putea fi alimentate două vehicule simultan.
De altfel, noul magazin va oferi clienților săi nu mai puțin de 120 de locuri de parcare, dar și o suprafață interioară generoasă de 1300 de metri pătrați. În același timp, cu această ocazie vor fi create 20 de noi locuri de muncă.
„Inaugurarea magazinului Lidl din Otopeni continuă strategia companiei de a oferi zilnic românilor produse de cea mai bună calitate la cel mai bun preț, într-o largă varietate de sortimente. Lidl reușește să respecte această misiune investind constant în sustenabilitate, la baza acțiunilor companiei stând eficiența și demersurile de dezvoltare durabilă. În plus, Lidl promovează cu consecvență colaborarea cu producătorii locali, multe dintre mărcile de calitate comercializate în rețea fiind produse în România”, se arată în comunicatul oficial premergător deschiderii. Orarul noului magazin va fi de luni până sâmbătă între orele 7:30 li 22:00 respectiv duminica între 8:00 și 20:00.
În același timp, Lidl continuă procesul de optimizare constantă a magazinelor pe care le operează, astfel încât acestea să aibă un impact cât mai redus asupra mediului și să ofere o experiență de cumpărături cât mai bună clienților.
Construit în conformitate cu cele mai moderne metode de protecție a mediului cu ajutorul unor tehnologii avansate în acest domeniu, noul magazin Lidl din Otopeni dispune de soluții tehnologice moderne care asigură cele mai înalte standarde de eficiență energetică. Printre acestea se numără și sistemele de recuperare a căldurii integrate în instalațiile de ventilație, stația de încărcare pentru vehiculele electrice sau sistemul de iluminat LED cu senzor de prezență.
Nu au fost ignorate nici măsurile de prevenire și de limitare a răspândirii virusului Covid-19, adoptate în conformitate cu recomandările autorităților. De asemenea, în acest sens, Lidl le recomandă și clienților să fie precauți și să evite zonele aglomerate, să efectueze pe cât posibil plățile folosind metodele de plată electronice (cardul bancar), să păstreze distanța considerată ca fiind sigură față de persoanele din jur, să atingă doar produsele (în special fructele și legumele) pe care doresc să le achiziționeze. De asemenea, pentru a-i proteja pe cei care așteaptă la coadă, au fost instalate indicatoare pe podea în zona caselor de marcat care semnalizează distanța optimă pe care clienții trebuie să o păstreze.
De altfel, noul magazin va oferi clienților săi nu mai puțin de 120 de locuri de parcare, dar și o suprafață interioară generoasă de 1300 de metri pătrați. În același timp, cu această ocazie vor fi create 20 de noi locuri de muncă.
„Inaugurarea magazinului Lidl din Otopeni continuă strategia companiei de a oferi zilnic românilor produse de cea mai bună calitate la cel mai bun preț, într-o largă varietate de sortimente. Lidl reușește să respecte această misiune investind constant în sustenabilitate, la baza acțiunilor companiei stând eficiența și demersurile de dezvoltare durabilă. În plus, Lidl promovează cu consecvență colaborarea cu producătorii locali, multe dintre mărcile de calitate comercializate în rețea fiind produse în România”, se arată în comunicatul oficial premergător deschiderii. Orarul noului magazin va fi de luni până sâmbătă între orele 7:30 li 22:00 respectiv duminica între 8:00 și 20:00.
În același timp, Lidl continuă procesul de optimizare constantă a magazinelor pe care le operează, astfel încât acestea să aibă un impact cât mai redus asupra mediului și să ofere o experiență de cumpărături cât mai bună clienților.
Construit în conformitate cu cele mai moderne metode de protecție a mediului cu ajutorul unor tehnologii avansate în acest domeniu, noul magazin Lidl din Otopeni dispune de soluții tehnologice moderne care asigură cele mai înalte standarde de eficiență energetică. Printre acestea se numără și sistemele de recuperare a căldurii integrate în instalațiile de ventilație, stația de încărcare pentru vehiculele electrice sau sistemul de iluminat LED cu senzor de prezență.
Nu au fost ignorate nici măsurile de prevenire și de limitare a răspândirii virusului Covid-19, adoptate în conformitate cu recomandările autorităților. De asemenea, în acest sens, Lidl le recomandă și clienților să fie precauți și să evite zonele aglomerate, să efectueze pe cât posibil plățile folosind metodele de plată electronice (cardul bancar), să păstreze distanța considerată ca fiind sigură față de persoanele din jur, să atingă doar produsele (în special fructele și legumele) pe care doresc să le achiziționeze. De asemenea, pentru a-i proteja pe cei care așteaptă la coadă, au fost instalate indicatoare pe podea în zona caselor de marcat care semnalizează distanța optimă pe care clienții trebuie să o păstreze.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025
- Meta Estate Trust: Alexandru Bonea, actualul CEO își va încheia mandatul la finalul lunii octombrie 2025, de comun acord cu Consiliul de Administrație
- UniCredit Bank devine Participant la sistemul de tranzacționare al Bursei de Valori București
- C&W Echinox: Companiile au contractat birouri pentru peste 7.000 de noi angajați în S1 2025
- Studiu Deloitte: tarifele vamale au efecte semnificative asupra companiilor multinațional
- Studiu EY: Modelele de business din retail trebuie să se adapteze pentru a stimula creșterea
- Revolut devine partener de titlu al viitoarei Audi F1 Team
- De anul viitor taxele locale din România vor crește semnificativ
- Prețurile de transfer sub control: Strategii esențiale pentru companii în fața presiunilor fiscale
- Colliers: Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional
- Studiu EY: Listările globale au dat dovadă de reziliență în primul semestru din 2025 în pofida volatilității pieței
- Libra finanțează cu 119 mil. lei proiectul rezidențial Scala Sopor din Cluj
- Revolut Business lansează în România conturile de economii pentru companii, cu dobândă de până la 4% pe an
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private