Schneider Electric își accelerează strategia de sustenabilitate
Data publicarii: 04-02-2021 | EconomieSchneider Electric, companie desemnată la Davos drept cea mai sustenabilă companie din lume, lider al transformării digitale a managementului și a automatizării energiei, a anunțat intensificarea strategiei de lungă durată de a incorpora considerații de mediu și sociale în fiecare fațetă a activităților sale.
Anunțul intensificării strategiei de sustenabilitate a coincis cu știrea venită din partea companiei canadiene de media și cercetare Corporate Knights, care a clasat Schneider Electric pe primul loc în indexul anual „The Global 100 Most Sustainable Corporations in the World” (Cele mai sustanabile 100 de corporații din lume). Remarcăm astfel un salt remarcabil, compania ocupând poziția 29 în același top întocmit în urmă cu un an.
„Nucleul strategiei noastre este de a construi un business și o companie durabile. Clienții, angajații, partenerii și investitorii nu au fost niciodată mai atenți la considerațiile ESG decât sunt acum. Schneider a îmbrățișat mult timp aceste probleme și continuăm să ridicăm ștacheta pentru noi și pentru clienții și partenerii noștri”, spune Jean-Pascal Tricoire, președintele și directorul executiv al Schneider Electric. „Când am introdus primul nostru barometru de sustenabilitate în 2005, eram una dintre companiile care adoptaseră devreme problemele ESG. Dar aceste angajamente nu pot fi de scurtă durată, așa că le-am reafirmat pe ale noastre la fiecare trei ani. Noi toți - companii, guverne, persoane fizice - putem colabora pentru a face lumea mai ecologică și mai incluzivă. Noile noastre angajamente defines următorii pași ai contribuției noastre.”
Noul program Schneider Sustainability Impact (SSI) urmează să se desfășoare în perioada 2021-2025. Prin intermediul acestuia,compania își propune o accelerare semnificativă a obiectivelor trasate în perioada anterioară. Sunt astfel șase angajamente pe termen lung cum ar fi cele de a acționa pentru un impact pozitiv asupra mediului, de a utiliza eficient resursele, de a valorifica puterea tuturor generațiilor, de a încuraja comunitățile locale, de a crea șanse egale respectiv de a se ridica la înălțimea principiilor sale de încredere.
„Capacitatea și disponibilitatea de a face lumea mai ecologică și mai echitabilă nu este doar o responsabilitate morală - are și un impact bun asupra companiei”, a declarat Olivier Blum, Chief Strategy and Sustainability Officer la Schneider. „Anul 2020, marcat de pandemia COVID-19, un șir de dezastre climatice și a cincea aniversare a Acordului de la Paris privind schimbările climatice, a consolidat nevoia unor acțiuni urgente. De asemenea, a intensificat apetitul clienților noștri pentru a-și accelera propriile schimbări către o lume cu emisii reduse de carbon. Soluțiile noastre îi pot ajuta și pe aceștia să își atingă obiectivele.”
Mai mult, în ultimul an, Schneider Electric și-a intensificat și strategia de decarbonizare, devenind de asemenea un semnatar al angajamentului privind clima și prima companie are a emis o obligațiune convertibilă legată de ESG. Totodată, compania a fost inclusă în topul 50 al liderilor diversității întocmit de Financial Times.
Anunțul intensificării strategiei de sustenabilitate a coincis cu știrea venită din partea companiei canadiene de media și cercetare Corporate Knights, care a clasat Schneider Electric pe primul loc în indexul anual „The Global 100 Most Sustainable Corporations in the World” (Cele mai sustanabile 100 de corporații din lume). Remarcăm astfel un salt remarcabil, compania ocupând poziția 29 în același top întocmit în urmă cu un an.
„Nucleul strategiei noastre este de a construi un business și o companie durabile. Clienții, angajații, partenerii și investitorii nu au fost niciodată mai atenți la considerațiile ESG decât sunt acum. Schneider a îmbrățișat mult timp aceste probleme și continuăm să ridicăm ștacheta pentru noi și pentru clienții și partenerii noștri”, spune Jean-Pascal Tricoire, președintele și directorul executiv al Schneider Electric. „Când am introdus primul nostru barometru de sustenabilitate în 2005, eram una dintre companiile care adoptaseră devreme problemele ESG. Dar aceste angajamente nu pot fi de scurtă durată, așa că le-am reafirmat pe ale noastre la fiecare trei ani. Noi toți - companii, guverne, persoane fizice - putem colabora pentru a face lumea mai ecologică și mai incluzivă. Noile noastre angajamente defines următorii pași ai contribuției noastre.”
Noul program Schneider Sustainability Impact (SSI) urmează să se desfășoare în perioada 2021-2025. Prin intermediul acestuia,compania își propune o accelerare semnificativă a obiectivelor trasate în perioada anterioară. Sunt astfel șase angajamente pe termen lung cum ar fi cele de a acționa pentru un impact pozitiv asupra mediului, de a utiliza eficient resursele, de a valorifica puterea tuturor generațiilor, de a încuraja comunitățile locale, de a crea șanse egale respectiv de a se ridica la înălțimea principiilor sale de încredere.
„Capacitatea și disponibilitatea de a face lumea mai ecologică și mai echitabilă nu este doar o responsabilitate morală - are și un impact bun asupra companiei”, a declarat Olivier Blum, Chief Strategy and Sustainability Officer la Schneider. „Anul 2020, marcat de pandemia COVID-19, un șir de dezastre climatice și a cincea aniversare a Acordului de la Paris privind schimbările climatice, a consolidat nevoia unor acțiuni urgente. De asemenea, a intensificat apetitul clienților noștri pentru a-și accelera propriile schimbări către o lume cu emisii reduse de carbon. Soluțiile noastre îi pot ajuta și pe aceștia să își atingă obiectivele.”
Mai mult, în ultimul an, Schneider Electric și-a intensificat și strategia de decarbonizare, devenind de asemenea un semnatar al angajamentului privind clima și prima companie are a emis o obligațiune convertibilă legată de ESG. Totodată, compania a fost inclusă în topul 50 al liderilor diversității întocmit de Financial Times.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall