Schneider Electric își accelerează strategia de sustenabilitate
Data publicarii: 04-02-2021 | EconomieSchneider Electric, companie desemnată la Davos drept cea mai sustenabilă companie din lume, lider al transformării digitale a managementului și a automatizării energiei, a anunțat intensificarea strategiei de lungă durată de a incorpora considerații de mediu și sociale în fiecare fațetă a activităților sale.
Anunțul intensificării strategiei de sustenabilitate a coincis cu știrea venită din partea companiei canadiene de media și cercetare Corporate Knights, care a clasat Schneider Electric pe primul loc în indexul anual „The Global 100 Most Sustainable Corporations in the World” (Cele mai sustanabile 100 de corporații din lume). Remarcăm astfel un salt remarcabil, compania ocupând poziția 29 în același top întocmit în urmă cu un an.
„Nucleul strategiei noastre este de a construi un business și o companie durabile. Clienții, angajații, partenerii și investitorii nu au fost niciodată mai atenți la considerațiile ESG decât sunt acum. Schneider a îmbrățișat mult timp aceste probleme și continuăm să ridicăm ștacheta pentru noi și pentru clienții și partenerii noștri”, spune Jean-Pascal Tricoire, președintele și directorul executiv al Schneider Electric. „Când am introdus primul nostru barometru de sustenabilitate în 2005, eram una dintre companiile care adoptaseră devreme problemele ESG. Dar aceste angajamente nu pot fi de scurtă durată, așa că le-am reafirmat pe ale noastre la fiecare trei ani. Noi toți - companii, guverne, persoane fizice - putem colabora pentru a face lumea mai ecologică și mai incluzivă. Noile noastre angajamente defines următorii pași ai contribuției noastre.”
Noul program Schneider Sustainability Impact (SSI) urmează să se desfășoare în perioada 2021-2025. Prin intermediul acestuia,compania își propune o accelerare semnificativă a obiectivelor trasate în perioada anterioară. Sunt astfel șase angajamente pe termen lung cum ar fi cele de a acționa pentru un impact pozitiv asupra mediului, de a utiliza eficient resursele, de a valorifica puterea tuturor generațiilor, de a încuraja comunitățile locale, de a crea șanse egale respectiv de a se ridica la înălțimea principiilor sale de încredere.
„Capacitatea și disponibilitatea de a face lumea mai ecologică și mai echitabilă nu este doar o responsabilitate morală - are și un impact bun asupra companiei”, a declarat Olivier Blum, Chief Strategy and Sustainability Officer la Schneider. „Anul 2020, marcat de pandemia COVID-19, un șir de dezastre climatice și a cincea aniversare a Acordului de la Paris privind schimbările climatice, a consolidat nevoia unor acțiuni urgente. De asemenea, a intensificat apetitul clienților noștri pentru a-și accelera propriile schimbări către o lume cu emisii reduse de carbon. Soluțiile noastre îi pot ajuta și pe aceștia să își atingă obiectivele.”
Mai mult, în ultimul an, Schneider Electric și-a intensificat și strategia de decarbonizare, devenind de asemenea un semnatar al angajamentului privind clima și prima companie are a emis o obligațiune convertibilă legată de ESG. Totodată, compania a fost inclusă în topul 50 al liderilor diversității întocmit de Financial Times.
Anunțul intensificării strategiei de sustenabilitate a coincis cu știrea venită din partea companiei canadiene de media și cercetare Corporate Knights, care a clasat Schneider Electric pe primul loc în indexul anual „The Global 100 Most Sustainable Corporations in the World” (Cele mai sustanabile 100 de corporații din lume). Remarcăm astfel un salt remarcabil, compania ocupând poziția 29 în același top întocmit în urmă cu un an.
„Nucleul strategiei noastre este de a construi un business și o companie durabile. Clienții, angajații, partenerii și investitorii nu au fost niciodată mai atenți la considerațiile ESG decât sunt acum. Schneider a îmbrățișat mult timp aceste probleme și continuăm să ridicăm ștacheta pentru noi și pentru clienții și partenerii noștri”, spune Jean-Pascal Tricoire, președintele și directorul executiv al Schneider Electric. „Când am introdus primul nostru barometru de sustenabilitate în 2005, eram una dintre companiile care adoptaseră devreme problemele ESG. Dar aceste angajamente nu pot fi de scurtă durată, așa că le-am reafirmat pe ale noastre la fiecare trei ani. Noi toți - companii, guverne, persoane fizice - putem colabora pentru a face lumea mai ecologică și mai incluzivă. Noile noastre angajamente defines următorii pași ai contribuției noastre.”
Noul program Schneider Sustainability Impact (SSI) urmează să se desfășoare în perioada 2021-2025. Prin intermediul acestuia,compania își propune o accelerare semnificativă a obiectivelor trasate în perioada anterioară. Sunt astfel șase angajamente pe termen lung cum ar fi cele de a acționa pentru un impact pozitiv asupra mediului, de a utiliza eficient resursele, de a valorifica puterea tuturor generațiilor, de a încuraja comunitățile locale, de a crea șanse egale respectiv de a se ridica la înălțimea principiilor sale de încredere.
„Capacitatea și disponibilitatea de a face lumea mai ecologică și mai echitabilă nu este doar o responsabilitate morală - are și un impact bun asupra companiei”, a declarat Olivier Blum, Chief Strategy and Sustainability Officer la Schneider. „Anul 2020, marcat de pandemia COVID-19, un șir de dezastre climatice și a cincea aniversare a Acordului de la Paris privind schimbările climatice, a consolidat nevoia unor acțiuni urgente. De asemenea, a intensificat apetitul clienților noștri pentru a-și accelera propriile schimbări către o lume cu emisii reduse de carbon. Soluțiile noastre îi pot ajuta și pe aceștia să își atingă obiectivele.”
Mai mult, în ultimul an, Schneider Electric și-a intensificat și strategia de decarbonizare, devenind de asemenea un semnatar al angajamentului privind clima și prima companie are a emis o obligațiune convertibilă legată de ESG. Totodată, compania a fost inclusă în topul 50 al liderilor diversității întocmit de Financial Times.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an