Comunicat BCR: Deschisi pentru business si pentru finantarea economiei
Data publicarii: 04-03-2021 | Finante-BanciPotrivit ultimului raport publicat de BCR care include rezultatele financiare pentru anul trecut, George, ecosistemul inteligent oferit de instituția bancară clienților săi a depășit cifra de 1 milion de utilizatori activi în anul 2020, o creștere de 43% față de anul precedent. Mai mult, George oferă cele mai multe produse specifice zonei de retail banking, de-a lungul anului 2020 fiind lansate pe această platformă o serie de noi produse unice pe piața bancară din România precum refinanțare online, card de credit online, descoperire de cont online, asigurarea multi-protect și asigurarea atașată creditului. A fost lansat și George Moneyback, un program de loialitate care oferă bani înapoi clienților care folosesc plata cu cardul, sub forma unor reduceri la plățile efectuate. Acesta a ajuns în doar cinci luni la peste 310.000 utilizatori.
Și alte aplicații sau programe oferite și implementate de BCR s-au bucurat de succes pe parcursul anului trecut. Spre exemplu, Casa Mea App, platforma digitală care gestionează direct de pe telefonul mobil sau tabletă fluxul de documente pentru creditele ipotecare standard a fost utilizată de peste 40% din persoanele care au accesat credite ipotecare Casa Mea.
În același timp, programul Școala de Bani a adunat la un loc anul trecut peste 30.000 de adulți și copii, BCR organizând sesiuni online de educație financiară și ateliere pentru copii. S-a bucurat de succes și programul de educație antreprenorială BCR Școala de Business, care a ajuns în 2020 la 10.000 de utilizatori.
„Adaptarea și reziliența au fost cuvintele dominante, la nivel de business, dar și la nivel personal pentru toți colegii mei. BCR a pus pe primul loc siguranța angajaților și sănătatea financiară a clienților și am reușit să trecem împreună, mai puternici, peste obstacole. Colegilor mei vreau să le mulțumesc pentru rapiditatea cu care s-au adaptat contextului, dar și pentru dedicarea și pasiunea pe care le-au pus în munca lor. Am continuat să învățăm din puterea de reinventare a clienților noștri și am ținut deschis, fiind un partener de încredere pentru antreprenori și companii în efortul lor de a asigura continuitatea locurilor de muncă. Am oferit soluții de finanțare în domenii cheie ale economiei pentru ca România SA și România SRL să continue să producă valoare adaugată. Misiunea noastră continuă în 2021: sprijin real pentru alegeri financiare inteligente, prin adaptarea la nevoile clienților, servicii financiare personalizate, transformare digitală continuă și programe educaționale incluzive”, a declarat Sergiu Manea, CEO Banca Comercială Română.
Rezultatele financiare pe anul 2020 s-au ridicat și ele la înălțimea așteptărilor. Astfel, BCR a înregistrat un profit net de peste 814 milioane de lei, cu mult peste cel înregistrat în 2019 (593 milioane de lei, pe fondul creșterii puternice a creditării și a unui rezultat operațional mai bun. Rezultatul operațional s-a îmbunătățit de asemenea cu 5% până la 1877 milioane de lei în vreme ce venitul net din dobânzi a crescut până la 2371 milioane de lei. Pe de altă parte, au scăzut cu 2% cheltuielile administrative ca urmare a contribuției anuale mai mici la fondul de garantare a depozitelor și a deprecierii mai scăzute.
Și alte aplicații sau programe oferite și implementate de BCR s-au bucurat de succes pe parcursul anului trecut. Spre exemplu, Casa Mea App, platforma digitală care gestionează direct de pe telefonul mobil sau tabletă fluxul de documente pentru creditele ipotecare standard a fost utilizată de peste 40% din persoanele care au accesat credite ipotecare Casa Mea.
În același timp, programul Școala de Bani a adunat la un loc anul trecut peste 30.000 de adulți și copii, BCR organizând sesiuni online de educație financiară și ateliere pentru copii. S-a bucurat de succes și programul de educație antreprenorială BCR Școala de Business, care a ajuns în 2020 la 10.000 de utilizatori.
„Adaptarea și reziliența au fost cuvintele dominante, la nivel de business, dar și la nivel personal pentru toți colegii mei. BCR a pus pe primul loc siguranța angajaților și sănătatea financiară a clienților și am reușit să trecem împreună, mai puternici, peste obstacole. Colegilor mei vreau să le mulțumesc pentru rapiditatea cu care s-au adaptat contextului, dar și pentru dedicarea și pasiunea pe care le-au pus în munca lor. Am continuat să învățăm din puterea de reinventare a clienților noștri și am ținut deschis, fiind un partener de încredere pentru antreprenori și companii în efortul lor de a asigura continuitatea locurilor de muncă. Am oferit soluții de finanțare în domenii cheie ale economiei pentru ca România SA și România SRL să continue să producă valoare adaugată. Misiunea noastră continuă în 2021: sprijin real pentru alegeri financiare inteligente, prin adaptarea la nevoile clienților, servicii financiare personalizate, transformare digitală continuă și programe educaționale incluzive”, a declarat Sergiu Manea, CEO Banca Comercială Română.
Rezultatele financiare pe anul 2020 s-au ridicat și ele la înălțimea așteptărilor. Astfel, BCR a înregistrat un profit net de peste 814 milioane de lei, cu mult peste cel înregistrat în 2019 (593 milioane de lei, pe fondul creșterii puternice a creditării și a unui rezultat operațional mai bun. Rezultatul operațional s-a îmbunătățit de asemenea cu 5% până la 1877 milioane de lei în vreme ce venitul net din dobânzi a crescut până la 2371 milioane de lei. Pe de altă parte, au scăzut cu 2% cheltuielile administrative ca urmare a contribuției anuale mai mici la fondul de garantare a depozitelor și a deprecierii mai scăzute.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall