Flanco participă la Programul Național „Rabla pentru Electrocasnice”
Data publicarii: 25-05-2021 | MediuCa în fiecare an de la demararea acestui proiect, Flanco va respecta tradiția anunțându-și participarea și la ediția din acest an a programului național Rabla pentru Electrocasnice. Programul se va derula astfel la toate magazinele fizice din țară dar și în mediul online, prin intermediul site-ului www.flanco.ro. Mai mult, pentru toate produsele cumpărate prin intermediul acestui program național, Flanco pune la dispoziția clienților săi o serie de opțiuni de creditare diferite, de la patru rate fără dobândă prin intermediul cardului de debit, până la 40 de rate fără dobândă. Sunt disponibile de asemenea mai multe metode de livrare personalizată, inclusiv livrarea la EasyBox, livrarea cu verificare în cel mai apropiat magazin sau livrarea planificată în funcție de programul clienților.
Programul național Rabla pentru Electrocasnice este metoda prin care Ministerul Mediului încurajează achiziționarea unor aparate electronice și electrocasnice noi, mai eficiente din punct de vedere energetic, oferind vouchere cuprinse între 200 și 500 de lei pentru achiziționarea acestora.
„Programul Rabla este unul așteptat de foarte mulți români”, declară Cătălin Croitoru, Director de Achiziții Flanco. „Contextul actual ne face să credem că anul acesta este și mai așteptat, mai ales dacă luăm în considerare și faptul că anul trecut programul nu a fost pus în practică. De asemenea, Rabla 2021 vine după procesul de schimbare a etichetelor cu clase energetice, încă un moment în care oamenii au fost și mai clar informați asupra beneficiilor unui aparat electrocasnic cu indici energetici buni atât pentru consum, dar și pentru mediu”, adaugă Cătălin Croitoru.
Anul acesta, programul Rabla pentru Electrocasnice, vine și cu o serie de noutăți menite să eficientizeze procesul de achiziție atât pentru vânzător cât și pentru cumpărător. O importantă astfel de noutate este dată de etapizarea procesului care se desfășura în perioada 21 mai - 2 iulie dar și de cel mai mare buget alocat vreodată acestui program, care se ridică în acest an la 75 de milioane de lei. Electrocasnicele vor fi de asemenea disponibile în trei etape, fiind organizate pe trei categorii: mașini de spălat rufe, mașini de spălat vase și aparate frigorifice în prima etapă (21 mai - 4 iunie), respectiv televizoarele, laptopurile și tabletele în a doua etapă (4 iunie - 18 iunie). Va fi și o a treia etapă care va avea loc în perioada 18 iunie - 2 iulie în care vor intra și alte categorii de produse precum aparatele de aer condiționat, aspiratoarele sau uscătoarele de rufe.
„Etapizarea acestui proces reprezintă un avantaj pentru ambele părți”, declară Dragoș Sîrbu, CEO Flanco. Clienții vor ști exact când să vină să își achiziționeze un produs nou, în funcție de etapa în care ne vom afla. Noi vom ști, de asemenea, să ne pregătim stocurile pentru a răspunde cererii. Rolul nostru este de a ajuta fiecare client să își permită ce e mai bun, iar în acest caz, ce e mai bun este și benefic pentru mediu și pentru sănătatea noastră. Participăm de fiecare dată la acest program și ne implicăm cu toate resursele noastre – financiare, logistice, dar și fizice, de personal, întrucât considerăm că este modalitatea prin care se încearcă realizarea unui echilibru între consum și responsabilitate, prin înlocuirea produselor vechi, cu un consum ridicat, cu produse noi care aduc beneficii de ambele părți”, adaugă Dragoș.
Programul național Rabla pentru Electrocasnice este metoda prin care Ministerul Mediului încurajează achiziționarea unor aparate electronice și electrocasnice noi, mai eficiente din punct de vedere energetic, oferind vouchere cuprinse între 200 și 500 de lei pentru achiziționarea acestora.
„Programul Rabla este unul așteptat de foarte mulți români”, declară Cătălin Croitoru, Director de Achiziții Flanco. „Contextul actual ne face să credem că anul acesta este și mai așteptat, mai ales dacă luăm în considerare și faptul că anul trecut programul nu a fost pus în practică. De asemenea, Rabla 2021 vine după procesul de schimbare a etichetelor cu clase energetice, încă un moment în care oamenii au fost și mai clar informați asupra beneficiilor unui aparat electrocasnic cu indici energetici buni atât pentru consum, dar și pentru mediu”, adaugă Cătălin Croitoru.
Anul acesta, programul Rabla pentru Electrocasnice, vine și cu o serie de noutăți menite să eficientizeze procesul de achiziție atât pentru vânzător cât și pentru cumpărător. O importantă astfel de noutate este dată de etapizarea procesului care se desfășura în perioada 21 mai - 2 iulie dar și de cel mai mare buget alocat vreodată acestui program, care se ridică în acest an la 75 de milioane de lei. Electrocasnicele vor fi de asemenea disponibile în trei etape, fiind organizate pe trei categorii: mașini de spălat rufe, mașini de spălat vase și aparate frigorifice în prima etapă (21 mai - 4 iunie), respectiv televizoarele, laptopurile și tabletele în a doua etapă (4 iunie - 18 iunie). Va fi și o a treia etapă care va avea loc în perioada 18 iunie - 2 iulie în care vor intra și alte categorii de produse precum aparatele de aer condiționat, aspiratoarele sau uscătoarele de rufe.
„Etapizarea acestui proces reprezintă un avantaj pentru ambele părți”, declară Dragoș Sîrbu, CEO Flanco. Clienții vor ști exact când să vină să își achiziționeze un produs nou, în funcție de etapa în care ne vom afla. Noi vom ști, de asemenea, să ne pregătim stocurile pentru a răspunde cererii. Rolul nostru este de a ajuta fiecare client să își permită ce e mai bun, iar în acest caz, ce e mai bun este și benefic pentru mediu și pentru sănătatea noastră. Participăm de fiecare dată la acest program și ne implicăm cu toate resursele noastre – financiare, logistice, dar și fizice, de personal, întrucât considerăm că este modalitatea prin care se încearcă realizarea unui echilibru între consum și responsabilitate, prin înlocuirea produselor vechi, cu un consum ridicat, cu produse noi care aduc beneficii de ambele părți”, adaugă Dragoș.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză