Flanco participă la Programul Național „Rabla pentru Electrocasnice”
Data publicarii: 25-05-2021 | MediuCa în fiecare an de la demararea acestui proiect, Flanco va respecta tradiția anunțându-și participarea și la ediția din acest an a programului național Rabla pentru Electrocasnice. Programul se va derula astfel la toate magazinele fizice din țară dar și în mediul online, prin intermediul site-ului www.flanco.ro. Mai mult, pentru toate produsele cumpărate prin intermediul acestui program național, Flanco pune la dispoziția clienților săi o serie de opțiuni de creditare diferite, de la patru rate fără dobândă prin intermediul cardului de debit, până la 40 de rate fără dobândă. Sunt disponibile de asemenea mai multe metode de livrare personalizată, inclusiv livrarea la EasyBox, livrarea cu verificare în cel mai apropiat magazin sau livrarea planificată în funcție de programul clienților.
Programul național Rabla pentru Electrocasnice este metoda prin care Ministerul Mediului încurajează achiziționarea unor aparate electronice și electrocasnice noi, mai eficiente din punct de vedere energetic, oferind vouchere cuprinse între 200 și 500 de lei pentru achiziționarea acestora.
„Programul Rabla este unul așteptat de foarte mulți români”, declară Cătălin Croitoru, Director de Achiziții Flanco. „Contextul actual ne face să credem că anul acesta este și mai așteptat, mai ales dacă luăm în considerare și faptul că anul trecut programul nu a fost pus în practică. De asemenea, Rabla 2021 vine după procesul de schimbare a etichetelor cu clase energetice, încă un moment în care oamenii au fost și mai clar informați asupra beneficiilor unui aparat electrocasnic cu indici energetici buni atât pentru consum, dar și pentru mediu”, adaugă Cătălin Croitoru.
Anul acesta, programul Rabla pentru Electrocasnice, vine și cu o serie de noutăți menite să eficientizeze procesul de achiziție atât pentru vânzător cât și pentru cumpărător. O importantă astfel de noutate este dată de etapizarea procesului care se desfășura în perioada 21 mai - 2 iulie dar și de cel mai mare buget alocat vreodată acestui program, care se ridică în acest an la 75 de milioane de lei. Electrocasnicele vor fi de asemenea disponibile în trei etape, fiind organizate pe trei categorii: mașini de spălat rufe, mașini de spălat vase și aparate frigorifice în prima etapă (21 mai - 4 iunie), respectiv televizoarele, laptopurile și tabletele în a doua etapă (4 iunie - 18 iunie). Va fi și o a treia etapă care va avea loc în perioada 18 iunie - 2 iulie în care vor intra și alte categorii de produse precum aparatele de aer condiționat, aspiratoarele sau uscătoarele de rufe.
„Etapizarea acestui proces reprezintă un avantaj pentru ambele părți”, declară Dragoș Sîrbu, CEO Flanco. Clienții vor ști exact când să vină să își achiziționeze un produs nou, în funcție de etapa în care ne vom afla. Noi vom ști, de asemenea, să ne pregătim stocurile pentru a răspunde cererii. Rolul nostru este de a ajuta fiecare client să își permită ce e mai bun, iar în acest caz, ce e mai bun este și benefic pentru mediu și pentru sănătatea noastră. Participăm de fiecare dată la acest program și ne implicăm cu toate resursele noastre – financiare, logistice, dar și fizice, de personal, întrucât considerăm că este modalitatea prin care se încearcă realizarea unui echilibru între consum și responsabilitate, prin înlocuirea produselor vechi, cu un consum ridicat, cu produse noi care aduc beneficii de ambele părți”, adaugă Dragoș.
Programul național Rabla pentru Electrocasnice este metoda prin care Ministerul Mediului încurajează achiziționarea unor aparate electronice și electrocasnice noi, mai eficiente din punct de vedere energetic, oferind vouchere cuprinse între 200 și 500 de lei pentru achiziționarea acestora.
„Programul Rabla este unul așteptat de foarte mulți români”, declară Cătălin Croitoru, Director de Achiziții Flanco. „Contextul actual ne face să credem că anul acesta este și mai așteptat, mai ales dacă luăm în considerare și faptul că anul trecut programul nu a fost pus în practică. De asemenea, Rabla 2021 vine după procesul de schimbare a etichetelor cu clase energetice, încă un moment în care oamenii au fost și mai clar informați asupra beneficiilor unui aparat electrocasnic cu indici energetici buni atât pentru consum, dar și pentru mediu”, adaugă Cătălin Croitoru.
Anul acesta, programul Rabla pentru Electrocasnice, vine și cu o serie de noutăți menite să eficientizeze procesul de achiziție atât pentru vânzător cât și pentru cumpărător. O importantă astfel de noutate este dată de etapizarea procesului care se desfășura în perioada 21 mai - 2 iulie dar și de cel mai mare buget alocat vreodată acestui program, care se ridică în acest an la 75 de milioane de lei. Electrocasnicele vor fi de asemenea disponibile în trei etape, fiind organizate pe trei categorii: mașini de spălat rufe, mașini de spălat vase și aparate frigorifice în prima etapă (21 mai - 4 iunie), respectiv televizoarele, laptopurile și tabletele în a doua etapă (4 iunie - 18 iunie). Va fi și o a treia etapă care va avea loc în perioada 18 iunie - 2 iulie în care vor intra și alte categorii de produse precum aparatele de aer condiționat, aspiratoarele sau uscătoarele de rufe.
„Etapizarea acestui proces reprezintă un avantaj pentru ambele părți”, declară Dragoș Sîrbu, CEO Flanco. Clienții vor ști exact când să vină să își achiziționeze un produs nou, în funcție de etapa în care ne vom afla. Noi vom ști, de asemenea, să ne pregătim stocurile pentru a răspunde cererii. Rolul nostru este de a ajuta fiecare client să își permită ce e mai bun, iar în acest caz, ce e mai bun este și benefic pentru mediu și pentru sănătatea noastră. Participăm de fiecare dată la acest program și ne implicăm cu toate resursele noastre – financiare, logistice, dar și fizice, de personal, întrucât considerăm că este modalitatea prin care se încearcă realizarea unui echilibru între consum și responsabilitate, prin înlocuirea produselor vechi, cu un consum ridicat, cu produse noi care aduc beneficii de ambele părți”, adaugă Dragoș.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an