MOL, al doilea jucator pe piata carburantilor
Data publicarii: 13-02-2007 | Afaceri
Cota de piata MOL Romania a crescut la 14,4% in 2006, MOL fiind al doilea jucator pe piata romaneasca de profil in ceea ce priveste volumul de vanzari retail de carburant, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro. Vanzarile de combustibil au crescut cu 26,3% in 2006 fata de anul anterior, ca rezultat atat al extinderii retelei (achizitiei Shell Romania), cat si a cresterii de 13% in ceea ce priveste volumul de vanzari per site.
Anul trecut, profitul operational al intregului grup MOL a crescut cu 31%, in timp ce profitul net a crescut cu 35%, la 331,4 miliarde de forinti (1,574.3 milioane de dolari), in crestere cu 86,5 miliarde de forinti (410.9 milioane de dolari) fata de nivelul din anul anterior, pe fondul rezultatelor favorabile inregistrate de majoritatea operatiunilor grupului si a unui castig obtinut dintr-o tranzactie in sectorul gazelor naturale.
In Romania, veniturile rezultate din vanzarile magazinelor din benzinarii au crescut cu 24,4%, mai rapid decat cresterea cererii de bunuri de consum a Romaniei de 10% in 2006, comparativ cu 2005.
"Am avut un an foarte bun, in care am crescut organic. Asteptam rezultatele finale pentru anul 2006, dar cele preliminare ne arata ca MOL Romania este o companie puternica, in crestere pe piata din Romania", a declarat Zsolt Szalay, CEO MOL Romania.
In primele noua luni ale anului trecut, MOL Romania a inregistrat o cifra de afaceri de peste 477 de milioane de EUR, in crestere cu peste 60% comparativ cu aceeasi perioada a anului 2005.
In 2007, compania apreciaza o investitie de 12 milioane de EUR in extinderea si optimizarea retelei, prin construirea a 8 noi benzinarii si re-branduirea si integrarea statiilor preluate in luna noiembrie a anului trecut de la Petrom.
In acest moment, MOL Romania opereaza o retea formata din 121 de benzinarii in toata tara. MOL Romania isi va concentra activitatea pe divizia de retail, urmarind eficientizarea maxima a retelei de benzinarii, acoperirea nationala corespunzatoare, cresterea numarului de carduri de carburanti, fidelizarea clientilor existenti si castigarea unor clienti noi printr-un portofoliu de produse si servicii de o foarte buna calitate.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Consumer Index Romania 2025: Romanii resimt presiunea inflatiei si devin mai prudenti in consum
- Salt Bank trece de 700.000 de clienti
- Peste 80% dintre cei mai mari chiriasi din Romania platesc sub 5% din cifra de afaceri pentru ocuparea spatiilor de birouri moderne
- Gala Premiilor UNSICAR 2025 marcheaza 25 de ani de activitate ai organizatiei
- SigurantaOnline.ro: Volumul 4 din The Websters a fost lansat oficial
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii