MOL, al doilea jucator pe piata carburantilor
Data publicarii: 13-02-2007 | Afaceri
Anul trecut, profitul operational al intregului grup MOL a crescut cu 31%, in timp ce profitul net a crescut cu 35%, la 331,4 miliarde de forinti (1,574.3 milioane de dolari), in crestere cu 86,5 miliarde de forinti (410.9 milioane de dolari) fata de nivelul din anul anterior, pe fondul rezultatelor favorabile inregistrate de majoritatea operatiunilor grupului si a unui castig obtinut dintr-o tranzactie in sectorul gazelor naturale.
In Romania, veniturile rezultate din vanzarile magazinelor din benzinarii au crescut cu 24,4%, mai rapid decat cresterea cererii de bunuri de consum a Romaniei de 10% in 2006, comparativ cu 2005.
"Am avut un an foarte bun, in care am crescut organic. Asteptam rezultatele finale pentru anul 2006, dar cele preliminare ne arata ca MOL Romania este o companie puternica, in crestere pe piata din Romania", a declarat Zsolt Szalay, CEO MOL Romania.
In primele noua luni ale anului trecut, MOL Romania a inregistrat o cifra de afaceri de peste 477 de milioane de EUR, in crestere cu peste 60% comparativ cu aceeasi perioada a anului 2005.
In 2007, compania apreciaza o investitie de 12 milioane de EUR in extinderea si optimizarea retelei, prin construirea a 8 noi benzinarii si re-branduirea si integrarea statiilor preluate in luna noiembrie a anului trecut de la Petrom.
In acest moment, MOL Romania opereaza o retea formata din 121 de benzinarii in toata tara. MOL Romania isi va concentra activitatea pe divizia de retail, urmarind eficientizarea maxima a retelei de benzinarii, acoperirea nationala corespunzatoare, cresterea numarului de carduri de carburanti, fidelizarea clientilor existenti si castigarea unor clienti noi printr-un portofoliu de produse si servicii de o foarte buna calitate.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an