Bolt a primit 600 de milioane de euro de la investitori
Data publicarii: 05-08-2021 | EconomieBolt, prima super-aplicație europeană a încheiat recent o rundă de finanțare de 600 de milioane de euro, fonduri care urmează să fie folosite pentru dezvoltarea noului său serviciu de livrare de produse alimentare în 15 minute, Bolt market dar și pentru extinderea serviciilor de mobilitate și de livrare deja existente. În urma acestei finanțări, evaluarea companiei a crescut la peste 4 miliarde de euro.
Fondurile mai sus amintite provin de la investitori noi pe această piață precum Sequoia, Tekne și Ghisallo dar și de la investitori existenți ai companiei printre care Naya, D1 Capital sau G Squared.
„Misiunea Bolt este aceea de a face călătoriile urbane accesibile și durabile. Construim un viitor în care oamenii nu vor mai fi obligați să cumpere mașini, ele fiind cauza traficului aglomerat și a poluării, ci vor putea folosi transportul la cerere atunci când chiar au nevoie de el. După șapte ani de muncă neîncetată, serviciile de mobilitate și livrare ale companiei Bolt oferă o alternativă mai bună pentru aproape toate cazurile în care este necesară folosirea mașinii. Sunt încântat să aduc aceste produse către milioane de clienți din Europa și Africa, luând accentul de pe mașini și dând orașele înapoi oamenilor,” a declarat Markus Villig, CEO Bolt.
„Bolt redefinește transportul urban în foarte multe țări din lume. Markus a construit o afacere excelentă din punct de vedere operațional - care acoperă Europa și Africa - și o cultură solidă, care formează baza unei companii durabile. Bolt ajută utilizatorii, orașele și mediul înconjurător. Suntem încântați să fim parteneri cu ei,” a declarat Andrew Reed, partener la Sequoia.
După cum știm, compania Bolt a cunoscut o dezvoltare accelerată în ultimii ani, crescând la peste 75 de milioane de clienți la nivel global. Aceasta oferă pe lângă serviciile sale de bază, de ride-hailing, și servicii de închiriere a mașinilor (prin Bolt Drive) sau a trotinetelor și bicicletelor electrice.
Mai mult, Bolt oferă clienților săi și servicii de livrare precum Bolt Food, care permite utilizatorilor să comande mâncare de la restaurante ori Bolt Market, serviciul de livrare de produse alimentare în 15 minute, ultima adiție în ecosistemul companiei. De asemenea, Bolt market urmează a fi lansat în următoarele luni în 10 țări europene, piețele viitoare incluzând Țările Baltice și Europa Centrală, Suedia, Portugalia, Croația și România.
Fondurile mai sus amintite provin de la investitori noi pe această piață precum Sequoia, Tekne și Ghisallo dar și de la investitori existenți ai companiei printre care Naya, D1 Capital sau G Squared.
„Misiunea Bolt este aceea de a face călătoriile urbane accesibile și durabile. Construim un viitor în care oamenii nu vor mai fi obligați să cumpere mașini, ele fiind cauza traficului aglomerat și a poluării, ci vor putea folosi transportul la cerere atunci când chiar au nevoie de el. După șapte ani de muncă neîncetată, serviciile de mobilitate și livrare ale companiei Bolt oferă o alternativă mai bună pentru aproape toate cazurile în care este necesară folosirea mașinii. Sunt încântat să aduc aceste produse către milioane de clienți din Europa și Africa, luând accentul de pe mașini și dând orașele înapoi oamenilor,” a declarat Markus Villig, CEO Bolt.
„Bolt redefinește transportul urban în foarte multe țări din lume. Markus a construit o afacere excelentă din punct de vedere operațional - care acoperă Europa și Africa - și o cultură solidă, care formează baza unei companii durabile. Bolt ajută utilizatorii, orașele și mediul înconjurător. Suntem încântați să fim parteneri cu ei,” a declarat Andrew Reed, partener la Sequoia.
După cum știm, compania Bolt a cunoscut o dezvoltare accelerată în ultimii ani, crescând la peste 75 de milioane de clienți la nivel global. Aceasta oferă pe lângă serviciile sale de bază, de ride-hailing, și servicii de închiriere a mașinilor (prin Bolt Drive) sau a trotinetelor și bicicletelor electrice.
Mai mult, Bolt oferă clienților săi și servicii de livrare precum Bolt Food, care permite utilizatorilor să comande mâncare de la restaurante ori Bolt Market, serviciul de livrare de produse alimentare în 15 minute, ultima adiție în ecosistemul companiei. De asemenea, Bolt market urmează a fi lansat în următoarele luni în 10 țări europene, piețele viitoare incluzând Țările Baltice și Europa Centrală, Suedia, Portugalia, Croația și România.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025
- Meta Estate Trust: Alexandru Bonea, actualul CEO își va încheia mandatul la finalul lunii octombrie 2025, de comun acord cu Consiliul de Administrație
- UniCredit Bank devine Participant la sistemul de tranzacționare al Bursei de Valori București
- C&W Echinox: Companiile au contractat birouri pentru peste 7.000 de noi angajați în S1 2025
- Studiu Deloitte: tarifele vamale au efecte semnificative asupra companiilor multinațional
- Studiu EY: Modelele de business din retail trebuie să se adapteze pentru a stimula creșterea
- Revolut devine partener de titlu al viitoarei Audi F1 Team
- De anul viitor taxele locale din România vor crește semnificativ
- Prețurile de transfer sub control: Strategii esențiale pentru companii în fața presiunilor fiscale
- Colliers: Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional
- Studiu EY: Listările globale au dat dovadă de reziliență în primul semestru din 2025 în pofida volatilității pieței
- Libra finanțează cu 119 mil. lei proiectul rezidențial Scala Sopor din Cluj
- Revolut Business lansează în România conturile de economii pentru companii, cu dobândă de până la 4% pe an
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private