Restrictii la publicitatea pentru alimente
Data publicarii: 13-02-2007 | Media
In Romania, Consiliul National al Audiovizualului a propus, de asemenea, eliminarea din publicitatea TV a recomandarilor medicale pentru alimente si produse de larg consum cu exceptia celor destinate igienei.
De asemenea, CNA a cerut sa fie mentionat procentul de MDM (carne dezosata mecanic) in publicitatea la mezeluri si pateuri de ficat si sa fie mentionat procentul de concentrat natural si de zahar in publicitatea la sucuri, bauturi racoritoare si alte produse alimentare.
CNA a mai propus si mentionarea procentului de grasimi la produsele lactate si a procentului de sare din chipsuri. Propunerea va fi dezbatuta, intr-o discutie finala, in data de 14 februarie de CNA si reprezentanti ai asociatiilor de publicitate.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu Deloitte: 2/3 din companii invoca lipsa de experienta a noilor angajati, in timp ce posturile de incepatori sunt preluate de AI
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România