Startup-ul de servicii de curatenie Cleany se extinde si devine Zumzi.com
Data publicarii: 24-09-2021 | AfaceriCleany, platforma online care conectează agenții de curățenie cu clienții lor online, se transformă în Zumzi.com, cu ajutorul fondului de investiții Neogen Capital. Neogen își propune să dezvolte acest start-up, adăugând noi soluții de tip marketplace în diferite domenii de activitate, printre care și cel de îngrijire a locuințelor, domeniu în care a intrat deja de mai bine de doi ani, investind 150.000 de euro în startup-ul Cleany.
Astfel, Zumzi.com va pune la dispoziția clienților săi o serie de noi servicii extinse de îngrijire a casei, inclusiv curățenie generală și parțială, îngrijirea unor anumite obiecte de mobilier. Clienții Zumzi.com vor putea opta de asemenea pentru abonamente de curățenie sau servicii de dezinsecție.
„Zumzi.com este un marketplace de home care services prin care utilizatorii își completează adresa și primesc acces la o gamă de servicii din cartierul lor, de la furnizori din proximitate. Astfel, beneficiarii serviciului au un timp de așteptare mai mic până la rezolvarea sarcinii, iar furnizorii reduc costurile de deplasare. În plus, pentru că am pornit de la o nevoie proprie, am vrut să ne asigurăm că oamenii vor avea încredere să primească în case furnizori contractați prin platforma noastră, așa că toți partenerii noștri sunt verificați, iar prețurile sunt printre cele mai mici de pe piață”, spune Alex Pană, unul dintre fondatorii Cleany și actual CEO al Zumzi.com.
Potrivit datelor furnizate de platforma Zumzi.com, serviciile acestui tip de start-up sunt căutate îndeosebi de familiile tinere și de persoanele cu vârsta de peste 30 de ani și venituri medii sau peste medie. În prezent, platforma de servicii cuprinde peste 75 de parteneri verificați, deservind deja peste 4000 de locuințe din București.
În anul 2019, Neogen Capital a investit 150.000 de euro în startup-ul Cleany, cel care se află în spatele platformei de servicii de curățenie Zumzi.com. Acum, Neogen se va implica inclusiv în dezvoltarea acestei afaceri vizând inclusiv implementarea unor cartiere online în care vecinii să își poată împărtăși experiențele cu serviciile, să facă recomandări bazate pe acestea și să solicite ajutorul pentru sarcini specifice. Mai mult, planurile de viitor includ extinderea în afara zonei capitalei în alte șapte orașe mari din țară.
Astfel, Zumzi.com va pune la dispoziția clienților săi o serie de noi servicii extinse de îngrijire a casei, inclusiv curățenie generală și parțială, îngrijirea unor anumite obiecte de mobilier. Clienții Zumzi.com vor putea opta de asemenea pentru abonamente de curățenie sau servicii de dezinsecție.
„Zumzi.com este un marketplace de home care services prin care utilizatorii își completează adresa și primesc acces la o gamă de servicii din cartierul lor, de la furnizori din proximitate. Astfel, beneficiarii serviciului au un timp de așteptare mai mic până la rezolvarea sarcinii, iar furnizorii reduc costurile de deplasare. În plus, pentru că am pornit de la o nevoie proprie, am vrut să ne asigurăm că oamenii vor avea încredere să primească în case furnizori contractați prin platforma noastră, așa că toți partenerii noștri sunt verificați, iar prețurile sunt printre cele mai mici de pe piață”, spune Alex Pană, unul dintre fondatorii Cleany și actual CEO al Zumzi.com.
Potrivit datelor furnizate de platforma Zumzi.com, serviciile acestui tip de start-up sunt căutate îndeosebi de familiile tinere și de persoanele cu vârsta de peste 30 de ani și venituri medii sau peste medie. În prezent, platforma de servicii cuprinde peste 75 de parteneri verificați, deservind deja peste 4000 de locuințe din București.
În anul 2019, Neogen Capital a investit 150.000 de euro în startup-ul Cleany, cel care se află în spatele platformei de servicii de curățenie Zumzi.com. Acum, Neogen se va implica inclusiv în dezvoltarea acestei afaceri vizând inclusiv implementarea unor cartiere online în care vecinii să își poată împărtăși experiențele cu serviciile, să facă recomandări bazate pe acestea și să solicite ajutorul pentru sarcini specifice. Mai mult, planurile de viitor includ extinderea în afara zonei capitalei în alte șapte orașe mari din țară.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut