Startup-ul de servicii de curatenie Cleany se extinde si devine Zumzi.com
Data publicarii: 24-09-2021 | AfaceriCleany, platforma online care conectează agenții de curățenie cu clienții lor online, se transformă în Zumzi.com, cu ajutorul fondului de investiții Neogen Capital. Neogen își propune să dezvolte acest start-up, adăugând noi soluții de tip marketplace în diferite domenii de activitate, printre care și cel de îngrijire a locuințelor, domeniu în care a intrat deja de mai bine de doi ani, investind 150.000 de euro în startup-ul Cleany.
Astfel, Zumzi.com va pune la dispoziția clienților săi o serie de noi servicii extinse de îngrijire a casei, inclusiv curățenie generală și parțială, îngrijirea unor anumite obiecte de mobilier. Clienții Zumzi.com vor putea opta de asemenea pentru abonamente de curățenie sau servicii de dezinsecție.
„Zumzi.com este un marketplace de home care services prin care utilizatorii își completează adresa și primesc acces la o gamă de servicii din cartierul lor, de la furnizori din proximitate. Astfel, beneficiarii serviciului au un timp de așteptare mai mic până la rezolvarea sarcinii, iar furnizorii reduc costurile de deplasare. În plus, pentru că am pornit de la o nevoie proprie, am vrut să ne asigurăm că oamenii vor avea încredere să primească în case furnizori contractați prin platforma noastră, așa că toți partenerii noștri sunt verificați, iar prețurile sunt printre cele mai mici de pe piață”, spune Alex Pană, unul dintre fondatorii Cleany și actual CEO al Zumzi.com.
Potrivit datelor furnizate de platforma Zumzi.com, serviciile acestui tip de start-up sunt căutate îndeosebi de familiile tinere și de persoanele cu vârsta de peste 30 de ani și venituri medii sau peste medie. În prezent, platforma de servicii cuprinde peste 75 de parteneri verificați, deservind deja peste 4000 de locuințe din București.
În anul 2019, Neogen Capital a investit 150.000 de euro în startup-ul Cleany, cel care se află în spatele platformei de servicii de curățenie Zumzi.com. Acum, Neogen se va implica inclusiv în dezvoltarea acestei afaceri vizând inclusiv implementarea unor cartiere online în care vecinii să își poată împărtăși experiențele cu serviciile, să facă recomandări bazate pe acestea și să solicite ajutorul pentru sarcini specifice. Mai mult, planurile de viitor includ extinderea în afara zonei capitalei în alte șapte orașe mari din țară.
Astfel, Zumzi.com va pune la dispoziția clienților săi o serie de noi servicii extinse de îngrijire a casei, inclusiv curățenie generală și parțială, îngrijirea unor anumite obiecte de mobilier. Clienții Zumzi.com vor putea opta de asemenea pentru abonamente de curățenie sau servicii de dezinsecție.
„Zumzi.com este un marketplace de home care services prin care utilizatorii își completează adresa și primesc acces la o gamă de servicii din cartierul lor, de la furnizori din proximitate. Astfel, beneficiarii serviciului au un timp de așteptare mai mic până la rezolvarea sarcinii, iar furnizorii reduc costurile de deplasare. În plus, pentru că am pornit de la o nevoie proprie, am vrut să ne asigurăm că oamenii vor avea încredere să primească în case furnizori contractați prin platforma noastră, așa că toți partenerii noștri sunt verificați, iar prețurile sunt printre cele mai mici de pe piață”, spune Alex Pană, unul dintre fondatorii Cleany și actual CEO al Zumzi.com.
Potrivit datelor furnizate de platforma Zumzi.com, serviciile acestui tip de start-up sunt căutate îndeosebi de familiile tinere și de persoanele cu vârsta de peste 30 de ani și venituri medii sau peste medie. În prezent, platforma de servicii cuprinde peste 75 de parteneri verificați, deservind deja peste 4000 de locuințe din București.
În anul 2019, Neogen Capital a investit 150.000 de euro în startup-ul Cleany, cel care se află în spatele platformei de servicii de curățenie Zumzi.com. Acum, Neogen se va implica inclusiv în dezvoltarea acestei afaceri vizând inclusiv implementarea unor cartiere online în care vecinii să își poată împărtăși experiențele cu serviciile, să facă recomandări bazate pe acestea și să solicite ajutorul pentru sarcini specifice. Mai mult, planurile de viitor includ extinderea în afara zonei capitalei în alte șapte orașe mari din țară.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză