152 milioane carduri MasterCard in Europa
Data publicarii: 13-02-2007 | International
In 2006, MasterCard a raportat un volum brut al tranzactiilor (GDV) de 520 miliarde USD in Europa, o crestere cu 13,9% in comparatie cu 2005. Volumul cumparaturilor in Europa a crescut cu 14,1%, inregistrand 384 miliarde USD.
Pana la 31 decembrie 2006, bancile partenere MasterCard au emis 152 milioane de carduri sub sigla MasterCard in Europa, o crestere cu 17,4%, in timp ce numarul locatiilor de acceptare s-a situat la 7,7 milioane. Numarul cardurilor sub siglele Maestro® si Cirrus a ajuns la 287 milioane in Europa, o crestere cu 5,7% fata de 2005, iar numarul locatiilor de acceptare din Europa a ajuns la 6,9 milioane.
Javier Perez, Presedinte MasterCard Europe spune "In 2006 am asistat la cresterea activitatii si a cheltuielilor realizate de consumatorii europeni prin intermediul cardurilor sub sigla MasterCard. In fiecare zi, tot mai multe dintre cardurile noastre inlocuiesc tranzactiile cu numerar si sunt acceptate in tot mai multe locatii. Ne-am impus marca in sectorul european al platilor, oferindu-le clientilor nostri solutii cu adevarat inovatoare si intarind pozitia noastra de lider in sectorul cardurilor prepaid si al platilor contactless."
Perez continua: "Am impartasit dorinta Uniunii Europene de a avea o zona unica si competitiva de plati pentru consumatorii si comerciantii din Europa si de aceea am consolidat strategia noastra de Zona Unica de Plati Euro (SEPA). Am anuntat ratele de interchange SEPA pentru Maestro® pentru a avea o si mai mare transparenta si a da posibilitatea bancilor, comerciantilor si posesorilor de carduri sa aleaga. Principalul nostru obiectiv in 2007 va fi sa colaboram cu bancile partenere si cu alti actionari pentru a asigura conformarea la SEPA inainte de 1 ianuarie 2008."
Lider in sectorul platilor contactless din Europa
Asumandu-si rolul de lider in Europa, MasterCard a dezvoltat platforma sa contactless MasterCard PayPass™ si a implementat impreuna cu Burger King si Starbucks din Turcia primul program de credit, dar si o serie de programe pilot. Printre acestea se numara primul pilot de plati de debit contactless din Europa, utilizand solutia Maestro PayPass™, dezvoltat cu Royal Bank of Scotland Group, care acum a fost extins. MasterCard a anuntat si primele teste contactless EMV cu carduri de credit MasterCard in Europa, doua proiecte pilot fiind demarate in Strasbourg si Toulouse, Franta*.
Inovare pentru a veni in intampinarea nevoilor clientilor
MasterCard a continuat sa dezvolte in Europa noi instrumente inovatoare de plata urmarind inlocuirea numerarului, printre care se numara si lansarea unor programe noi de prepaid. Compania a introdus cardul social bazat pe tehnologia chip EMV in Europa impreuna cu Guvernul rus si banca Ural Sib. Cardul permite persoanelor care sunt asistate de stat sa primeasca mai repede si mai usor diverse beneficii sociale cum ar fi transport gratuit sau reduceri la medicamente.
Perez concluzioneaza: "MasterCard Europe a contribuit semnificativ la performanta globala a MasterCard Worldwide in 2006. Continuam sa oferim solutii personalizate care sa functioneze pentru clientii nostri, indiferent daca fac afaceri in Europa sau oriunde in lume."
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an