Comunicat de presa - Lidl inaugureaza un magazin in Domnesti
Data publicarii: 28-10-2021 | EconomieLidl România își continuă politica de expansiune pe piața locală de retail, inaugurând un nou magazin în localitatea ilfoveană Domnești. Acesta este situat pe strada Alexandru Ioan Cuza la numărul 20, dispune de stație de încărcare pentru mașini electrice, de aproximativ 130 de locuri de parcare și are o suprafață de peste 1300 de metri pătrați. Mai mult, la stația de încărcare pentru vehicule electrice se vor putea alimenta două mașini simultan. Odată cu inaugurarea acestui magazin, Lidl România a creat și aproximativ 35 de noi locuri de muncă.
Menționăm de asemenea faptul că Lidl își optimizează în permanență magazinele astfel încât acestea să aibă un impact cât mai redus asupra mediului înconjurător, oferind în același timp și o experiență cât mai bună de cumpărături tuturor clienților săi. Sunt utilizate astfel tehnologii avansate din domeniul construcțiilor, tehnologii în conformitate cu normele de protecție a mediului. În consecință, noul magazin Lidl dispune de soluții și tehnologii moderne care asigură standarde înalte de eficiență energetică precum sistemul de iluminat cu LED cu senzor de prezență, sistemele de recuperare a căldurii integrate în instalațiile de climatizare sau stația de încărcare pentru automobilele electrice.
Pe baza recomandărilor oficiale oferite de autoritățile din România, Lidl face o serie de recomandări, la rândul său, clienților, sfaturi menite să limiteze răspândirea virusului Covid-19. Acestea sunt publicate atât în mediul online, pe pagina oficială a companiei cât și în magazinele pe care aceasta le deține pe teritoriul țării. Printre cele mai importante recomandări se numără plata cu cardul bancar care să limiteze contactul fizic dintre clienți și angajați, evitarea zonelor aglomerate, păstrarea distanței față de alte persoane și atingerea legumelor și fructelor doar în cazul în care acestea urmează a fi cumpărate.
De asemenea, și în magazinul din Domnești, la fel ca și în celelalte locații Lidl, clienții vor fi ghidați cu ajutorul unor marcaje pe podea, astfel încât să păstreze distanța recomandată față de ceilalți oameni, în zona caselor de marcat. În același timp, Lidl face apel și la solidaritatea acestora pentru a respecta atât recomandările autorităților cât și cele ale companiei pentru a preveni răspândirea virusului în timpul cumpărăturilor.
Menționăm de asemenea faptul că Lidl își optimizează în permanență magazinele astfel încât acestea să aibă un impact cât mai redus asupra mediului înconjurător, oferind în același timp și o experiență cât mai bună de cumpărături tuturor clienților săi. Sunt utilizate astfel tehnologii avansate din domeniul construcțiilor, tehnologii în conformitate cu normele de protecție a mediului. În consecință, noul magazin Lidl dispune de soluții și tehnologii moderne care asigură standarde înalte de eficiență energetică precum sistemul de iluminat cu LED cu senzor de prezență, sistemele de recuperare a căldurii integrate în instalațiile de climatizare sau stația de încărcare pentru automobilele electrice.
Pe baza recomandărilor oficiale oferite de autoritățile din România, Lidl face o serie de recomandări, la rândul său, clienților, sfaturi menite să limiteze răspândirea virusului Covid-19. Acestea sunt publicate atât în mediul online, pe pagina oficială a companiei cât și în magazinele pe care aceasta le deține pe teritoriul țării. Printre cele mai importante recomandări se numără plata cu cardul bancar care să limiteze contactul fizic dintre clienți și angajați, evitarea zonelor aglomerate, păstrarea distanței față de alte persoane și atingerea legumelor și fructelor doar în cazul în care acestea urmează a fi cumpărate.
De asemenea, și în magazinul din Domnești, la fel ca și în celelalte locații Lidl, clienții vor fi ghidați cu ajutorul unor marcaje pe podea, astfel încât să păstreze distanța recomandată față de ceilalți oameni, în zona caselor de marcat. În același timp, Lidl face apel și la solidaritatea acestora pentru a respecta atât recomandările autorităților cât și cele ale companiei pentru a preveni răspândirea virusului în timpul cumpărăturilor.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor
- RomInsolv lansează Evoloo, prima aplicație digitală de prevenire a insolvenței din România
- Generația Z din România rescrie regulile investițiilor: mai puțin imobiliare, mai mult piețe de capital
- Break-urile își mențin relevanța: aproape o cincime din vânzările online de mașini din Europa
- Stup, trei ani de sprijin pentru antreprenori: peste 800 de afaceri lansate în România
- Revolut Bank o numește pe Florina Moisei în rolul de Country Manager al sucursalei din Romania
- Majoritatea marilor investiții imobiliare în derulare sunt construite pe foste platforme industriale, multe orașe din țară oferind încă astfel de oportunități
- Reff & Asociatii | Deloitte Legal isi consolideaza echipa prin promovarea a 23 de avocati incepand din luna septembrie 2025
- EY România anunță șase noi directori în departamentul de Asistență Fiscală și Juridică și în cel de Audit și Servicii Conexe
- Deloitte Romania a asistat ROCA Investments in preluarea pachetului de 20% din actiunile Grupului Adrem
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025