ING Home’Bank împlinește 15 ani
Data publicarii: 03-11-2021 | Finante-BanciLansat în anul 2006, serviciul de online banking al ING Bank România, a împlinit de curând 15 ani de activitate. Dacă la început aplicația era disponibilă doar pentru desktop și avea doar patru funcționalități, pagina de portofoliu, interogarea tranzacțiilor, accesarea extraselor de cont și evident opțiunea de plăți, 15 ani mai târziu aceasta reprezintă o opțiune completă de banking. Disponibil inclusiv pe echipamentele mobile, serviciul oferă utilizatorilor posibilitatea de a începe sau a încheia relația cu banca, de a accesa toate serviciile și produsele curente ori de a accesa unele noi, online, la orice oră, din orice locație. Mai mult, potrivit ultimelor studii publicate de Kantar, ING este banca din România cu care este cel mai ușor de lucrat.
„Pentru mulți dintre noi, e greu să ne imaginăm cum am putea funcționa fără internet și mobile banking. În cercetările noastre pentru campania aniversară am dat peste niște comentarii de pe forumuri din 2006 în care oamenii se întrebau de ce au nevoie de internet banking. Astăzi, Home’Bank a devenit la propriu substantiv pentru a spune banking digital și este folosit de peste 1,2 milioane de utilizatori activi care se conectează aproape în fiecare zi, în medie. Suntem foarte mândri de evoluția Home’Bank și de experiența ușoară, disponibilitatea și siguranța pe care le oferim în prezent.”, a declarat Alina Iacomi, Digital Tribe Lead ING Bank România.
Scurt istoric
- 2006 - Se lansează platforma digitală de internet banking disponibilă la acel moment doar pentru desktop.
- 2010 - Printre serviciile disponibile în Home Bank sunt incluse și opțiunile de plată a facturilor, de deschidere a depozitelor bancare ori de reîncărcare a cartelelor telefonice.
- 2011 - Este lansată aplicația mobilă disponibilă pe telefoanele cu iOS. Un an mai târziu, în anul 2012, avea să fie lansată și aplicația pentru Android. De asemenea, în anul 2012 sunt introduse și notificările de tip push și posibilitatea de conectare prin parolă.
- 2013 - Apar primele asigurări de viață disponibile direct din aplicație.
- 2014 - Apare opțiunea de plată direct către un prieten prin intermediul numărului de telefon, opțiune disponibilă pentru transferurile între conturi ING.
- 2016 - Se lansează opțiunea de cash back pentru cumpărături, ING Bazar.
- 2017 - Se lansează creditul de nevoi personale disponibil 100% online în doar 15 minute precum și posibilitatea de conectare prin intermediul elementelor biometrice.
- 2018 - Accesările Home Bank de pe dispozitive mobile depășesc ca număr pentru prima dată de la lansarea acestui serviciu, cele de pe desktop. Tot în acest an devine disponibil și serviciul ING Pay de plată cu telefonul.
- 2019 - Apare opțiunea de a deschide cont bancar direct de pe dispozitivul mobil.
- 2020 - Este lansat serviciul de economisire rapidă prin rotunjirea plăților și transferarea acestora automată în contul de economii, Round Up.
- 2021 - ING lansează cardurile virtuale pentru toate tipurile de carduri aflate în portofoliul băncii.
„Ultimii patru ani cu siguranță au accelerat dezvoltarea de noi produse, funcționalități și servicii. Doar pe mobil traficul a crescut de peste șapte ori în acest timp, iar ING se concentrează pe soluții digitale care să întâmpine și, de ce nu, să anticipeze nevoile clienților, soluții care să fie relevante și să îi scutească de și mai mult de timp și efort. Cardurile virtuale sunt un pas în această direcție, un mod de a-ți gestiona banii 100% online, un pariu pe digitalizare așa cum a fost lansarea Home’Bank acum 15 ani.”, a adăugat Mihaela Nistor, Head of UX & Innovation ING Bank România.
„Pentru mulți dintre noi, e greu să ne imaginăm cum am putea funcționa fără internet și mobile banking. În cercetările noastre pentru campania aniversară am dat peste niște comentarii de pe forumuri din 2006 în care oamenii se întrebau de ce au nevoie de internet banking. Astăzi, Home’Bank a devenit la propriu substantiv pentru a spune banking digital și este folosit de peste 1,2 milioane de utilizatori activi care se conectează aproape în fiecare zi, în medie. Suntem foarte mândri de evoluția Home’Bank și de experiența ușoară, disponibilitatea și siguranța pe care le oferim în prezent.”, a declarat Alina Iacomi, Digital Tribe Lead ING Bank România.
Scurt istoric
- 2006 - Se lansează platforma digitală de internet banking disponibilă la acel moment doar pentru desktop.
- 2010 - Printre serviciile disponibile în Home Bank sunt incluse și opțiunile de plată a facturilor, de deschidere a depozitelor bancare ori de reîncărcare a cartelelor telefonice.
- 2011 - Este lansată aplicația mobilă disponibilă pe telefoanele cu iOS. Un an mai târziu, în anul 2012, avea să fie lansată și aplicația pentru Android. De asemenea, în anul 2012 sunt introduse și notificările de tip push și posibilitatea de conectare prin parolă.
- 2013 - Apar primele asigurări de viață disponibile direct din aplicație.
- 2014 - Apare opțiunea de plată direct către un prieten prin intermediul numărului de telefon, opțiune disponibilă pentru transferurile între conturi ING.
- 2016 - Se lansează opțiunea de cash back pentru cumpărături, ING Bazar.
- 2017 - Se lansează creditul de nevoi personale disponibil 100% online în doar 15 minute precum și posibilitatea de conectare prin intermediul elementelor biometrice.
- 2018 - Accesările Home Bank de pe dispozitive mobile depășesc ca număr pentru prima dată de la lansarea acestui serviciu, cele de pe desktop. Tot în acest an devine disponibil și serviciul ING Pay de plată cu telefonul.
- 2019 - Apare opțiunea de a deschide cont bancar direct de pe dispozitivul mobil.
- 2020 - Este lansat serviciul de economisire rapidă prin rotunjirea plăților și transferarea acestora automată în contul de economii, Round Up.
- 2021 - ING lansează cardurile virtuale pentru toate tipurile de carduri aflate în portofoliul băncii.
„Ultimii patru ani cu siguranță au accelerat dezvoltarea de noi produse, funcționalități și servicii. Doar pe mobil traficul a crescut de peste șapte ori în acest timp, iar ING se concentrează pe soluții digitale care să întâmpine și, de ce nu, să anticipeze nevoile clienților, soluții care să fie relevante și să îi scutească de și mai mult de timp și efort. Cardurile virtuale sunt un pas în această direcție, un mod de a-ți gestiona banii 100% online, un pariu pe digitalizare așa cum a fost lansarea Home’Bank acum 15 ani.”, a adăugat Mihaela Nistor, Head of UX & Innovation ING Bank România.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Salt Bank trece de 700.000 de clienti
- Peste 80% dintre cei mai mari chiriasi din Romania platesc sub 5% din cifra de afaceri pentru ocuparea spatiilor de birouri moderne
- Gala Premiilor UNSICAR 2025 marcheaza 25 de ani de activitate ai organizatiei
- SigurantaOnline.ro: Volumul 4 din The Websters a fost lansat oficial
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday