Vanzarile Flanco au crescut cu 40% in primul trimestru al anului
Data publicarii: 15-05-2023 | Finante-BanciPrimele trei luni ale anului s-au încheiat pentru Flanco cu vânzări de peste 300 de milioane de lei, cu 40% mai mult decât în primul trimestru al anului trecut. Comparativ, în acest an, piața produselor electronice și IT a crescut în valoare cu aproximativ zece procente. Retailerul deține în prezent o rețea de peste 150 de magazine la nivel național dintre care cinci au fost deschise în primul trimestru al anului curent.
“Cifra de afaceri a primului trimestru a crescut față de cea a anului trecut, în primul rând datorită magazinelor amplasate în mall-uri și în parcuri de retail”, spune Dragoș Sîrbu, CEO Flanco. ”Pentru anul în curs urmărim extinderea rețelei de magazine, dar și modernizarea magazinelor existente și digitalizarea acestora prin implementarea etichetelor electronice. Am pregătit cel mai mare buget de investiții din istoria Flanco – peste 20 de milioane de lei alocați acestor obiective, astfel că în prezent căutăm cele mai potrivite oportunități pentru noi.”
Cifrele din vânzări confirmă și trendurile momentului în ceea ce privește categoriile de produse cele mai căutate de către clienții Flanco. Aceștia continuă să fie interesați de echipamente smart și conectivitate dar și de eficientizarea timpului petrecut cu activități casnice. În top se află de asemenea și produsele de divertisment, de îngrijire personală sau de well being.
Astfel, raportat la aceeași perioadă a anului trecut, vânzările de smartwatch-uri sau dublat. Același lucru s-a întâmplat și în cazul căștilor audio sau a espressoarelor automate de cafea. Mult peste dinamica pieței se află de asemenea produsele de îngrijire, electrocasnicele mici, consolele de gaming, televizoarele 4K și telefoanele inteligente.
“Anul acesta am bugetat o creștere a cifrei de afaceri de 20%, raportată la un ritm al pieței mai lent, pe care îl estimăm la 3, maxim 8%”, completează Dragoș Sîrbu.
Sunt și produse însă care nu au menținut același ritm de creștere precum cele enumerate mai sus. Printre acestea regăsim electrocasnicele mari și produsele IT. tendința pare oarecum justificată având în vedere nivelul ridicat de vânzări din acest segment în perioada pandemiei de Covid-19. Pe de altă parte, remarcăm și o frânare semnificativă a creditului de consum care nu a mai putut susține vânzarea de bunuri cu o durată de viață mai lungă, cel puțin nu la același nivel ca în urmă cu unul sau doi ani.
“Cifra de afaceri a primului trimestru a crescut față de cea a anului trecut, în primul rând datorită magazinelor amplasate în mall-uri și în parcuri de retail”, spune Dragoș Sîrbu, CEO Flanco. ”Pentru anul în curs urmărim extinderea rețelei de magazine, dar și modernizarea magazinelor existente și digitalizarea acestora prin implementarea etichetelor electronice. Am pregătit cel mai mare buget de investiții din istoria Flanco – peste 20 de milioane de lei alocați acestor obiective, astfel că în prezent căutăm cele mai potrivite oportunități pentru noi.”
Cifrele din vânzări confirmă și trendurile momentului în ceea ce privește categoriile de produse cele mai căutate de către clienții Flanco. Aceștia continuă să fie interesați de echipamente smart și conectivitate dar și de eficientizarea timpului petrecut cu activități casnice. În top se află de asemenea și produsele de divertisment, de îngrijire personală sau de well being.
Astfel, raportat la aceeași perioadă a anului trecut, vânzările de smartwatch-uri sau dublat. Același lucru s-a întâmplat și în cazul căștilor audio sau a espressoarelor automate de cafea. Mult peste dinamica pieței se află de asemenea produsele de îngrijire, electrocasnicele mici, consolele de gaming, televizoarele 4K și telefoanele inteligente.
“Anul acesta am bugetat o creștere a cifrei de afaceri de 20%, raportată la un ritm al pieței mai lent, pe care îl estimăm la 3, maxim 8%”, completează Dragoș Sîrbu.
Sunt și produse însă care nu au menținut același ritm de creștere precum cele enumerate mai sus. Printre acestea regăsim electrocasnicele mari și produsele IT. tendința pare oarecum justificată având în vedere nivelul ridicat de vânzări din acest segment în perioada pandemiei de Covid-19. Pe de altă parte, remarcăm și o frânare semnificativă a creditului de consum care nu a mai putut susține vânzarea de bunuri cu o durată de viață mai lungă, cel puțin nu la același nivel ca în urmă cu unul sau doi ani.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall
- Genesis Property: Aproape 70% dintre tinerii Gen Z au nevoie sa lucreze cel putin 3 zile pe saptamana de la birou pentru a fi productivi si a colabora eficient cu echipa
- 21 de companii românești premiate în programul Deloitte „Best Managed Companies”
- EY România: Anul 2024 stă sub semnul creșterii poverii fiscale pentru toți contribuabilii români
- Studiu Deloitte 2024: impactul riscurilor cibernetice, reglementărilor de mediu și creșterii dobânzilor asupra pieței Imobiliare