Rewe deschide al doilea magazin Penny Market din Bucuresti
Data publicarii: 15-02-2007 | AfaceriIn cadrul unitatii se va comercializa o arie de 1.300 de articole, dintre care marea parte sunt de provenienta autohtona, intrucat grupul se bazeaza in proportie de 90% pe colaborarea cu furnizori de marfa din Romania, restul de marfuri urmand a fi importate prin concernul Rewe Group. Acestor produse li se adauga insa si cateva marci proprii (Karat - mezeluri, Boni - lactate, Top Farina - faina, Top Floris - ulei de floarea-soarelui, Top Corn - malai, Morzsi si Molli - hrana pentru animale, Solfrutta - suc tetra-pack, Mars - baterii), toate acestea fiind menite sa extinda paleta de produse aflate la dispozitia clientului.
Dupa cum au precizat reprezentantii grupului, aprovizionarea celui de-al doilea magazin Penny Market din Bucuresti se va face in proportie de 99% de la depozitul central din Stefanestii de Jos, Ilfov.
XXL Megadiscount si Penny Market, reunite sub acelasi brand
Aceasta inaugurare vine la o saptamana dupa ce grupul Rewe Romania a anuntat unificarea celor doua tipuri de magazine pe care le detinea - Penny Market si XXL Megadiscount - sub un singur brand, cele din urma fiind numite Penny Market XXL. Dispunand de o suprafata de vanzare cuprinsa intre 2.000 si 2.800 mp, in care sunt comercializate un numar de 3.300 de articole, discounterele de tip XXL includ toata aria de produse existenta in cadrul unitatilor Penny Market, dispunand, de asemenea, si de departamente proprii de carmangerie si delicatese. Intentionand ca, prin acest proces de rebranding, sa fie evitate eventualele confuzii cu privire la identitatea operatorului, comunicatul transmis de companie preciza: "Avand in vedere ca dorim sa fim perceputi ca un "discounter national" si ca expansiunea noastra se va extinde la nivelul intregii tari, era necesar sa folosim un brand unitar pe segmentul magazinelor de tip discount".
30 de noi magazine, planul pentru anul acesta
Grupul Rewe opereaza la ora actuala pe teritoriul Romaniei un numar de 31 de unitati (carora li se va adauga, incepand de vineri, si noul magazin, situat pe Bd. 1 Decembrie 1918, sector 3), dintre care 5 magazine de tip XXL si 26 de Penny Market-uri. Strategia de expansiune a companiei vizeaza prezenta in toate orasele cu peste 15.000 de locuitori, carora aceasta intentioneaza sa le ofere aceleasi standarde de calitate ca in toate celelalte tari din cadrul Uniunii Europene in care este prezenta: Germania, Austria, Italia, Cehia si Ungaria. Cu privire la procesul de extindere, oficialii companiei ne-au declarat: "Anul acesta intentionam sa extindem reteaua Penny Market cu aproximativ inca 30 de magazine, acoperind o mare parte din tara. Expansiunea va viza si Transilvania, zona care, pana acum, ne-a fost mai greu de accesat din cauza transportului. Intentionam si deschiderea celui de-al doilea depozit, situat in centrul tarii, totul pentru a fi cat mai aproape de client si de nevoile sale".
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall