Rewe deschide al doilea magazin Penny Market din Bucuresti
Data publicarii: 15-02-2007 | Afaceri
In cadrul unitatii se va comercializa o arie de 1.300 de articole, dintre care marea parte sunt de provenienta autohtona, intrucat grupul se bazeaza in proportie de 90% pe colaborarea cu furnizori de marfa din Romania, restul de marfuri urmand a fi importate prin concernul Rewe Group. Acestor produse li se adauga insa si cateva marci proprii (Karat - mezeluri, Boni - lactate, Top Farina - faina, Top Floris - ulei de floarea-soarelui, Top Corn - malai, Morzsi si Molli - hrana pentru animale, Solfrutta - suc tetra-pack, Mars - baterii), toate acestea fiind menite sa extinda paleta de produse aflate la dispozitia clientului.
Dupa cum au precizat reprezentantii grupului, aprovizionarea celui de-al doilea magazin Penny Market din Bucuresti se va face in proportie de 99% de la depozitul central din Stefanestii de Jos, Ilfov.
XXL Megadiscount si Penny Market, reunite sub acelasi brand
Aceasta inaugurare vine la o saptamana dupa ce grupul Rewe Romania a anuntat unificarea celor doua tipuri de magazine pe care le detinea - Penny Market si XXL Megadiscount - sub un singur brand, cele din urma fiind numite Penny Market XXL. Dispunand de o suprafata de vanzare cuprinsa intre 2.000 si 2.800 mp, in care sunt comercializate un numar de 3.300 de articole, discounterele de tip XXL includ toata aria de produse existenta in cadrul unitatilor Penny Market, dispunand, de asemenea, si de departamente proprii de carmangerie si delicatese. Intentionand ca, prin acest proces de rebranding, sa fie evitate eventualele confuzii cu privire la identitatea operatorului, comunicatul transmis de companie preciza: "Avand in vedere ca dorim sa fim perceputi ca un "discounter national" si ca expansiunea noastra se va extinde la nivelul intregii tari, era necesar sa folosim un brand unitar pe segmentul magazinelor de tip discount".
30 de noi magazine, planul pentru anul acesta
Grupul Rewe opereaza la ora actuala pe teritoriul Romaniei un numar de 31 de unitati (carora li se va adauga, incepand de vineri, si noul magazin, situat pe Bd. 1 Decembrie 1918, sector 3), dintre care 5 magazine de tip XXL si 26 de Penny Market-uri. Strategia de expansiune a companiei vizeaza prezenta in toate orasele cu peste 15.000 de locuitori, carora aceasta intentioneaza sa le ofere aceleasi standarde de calitate ca in toate celelalte tari din cadrul Uniunii Europene in care este prezenta: Germania, Austria, Italia, Cehia si Ungaria. Cu privire la procesul de extindere, oficialii companiei ne-au declarat: "Anul acesta intentionam sa extindem reteaua Penny Market cu aproximativ inca 30 de magazine, acoperind o mare parte din tara. Expansiunea va viza si Transilvania, zona care, pana acum, ne-a fost mai greu de accesat din cauza transportului. Intentionam si deschiderea celui de-al doilea depozit, situat in centrul tarii, totul pentru a fi cat mai aproape de client si de nevoile sale".
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025
- Meta Estate Trust: Alexandru Bonea, actualul CEO își va încheia mandatul la finalul lunii octombrie 2025, de comun acord cu Consiliul de Administrație
- UniCredit Bank devine Participant la sistemul de tranzacționare al Bursei de Valori București
- C&W Echinox: Companiile au contractat birouri pentru peste 7.000 de noi angajați în S1 2025
- Studiu Deloitte: tarifele vamale au efecte semnificative asupra companiilor multinațional
- Studiu EY: Modelele de business din retail trebuie să se adapteze pentru a stimula creșterea
- Revolut devine partener de titlu al viitoarei Audi F1 Team
- De anul viitor taxele locale din România vor crește semnificativ
- Prețurile de transfer sub control: Strategii esențiale pentru companii în fața presiunilor fiscale
- Colliers: Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional
- Studiu EY: Listările globale au dat dovadă de reziliență în primul semestru din 2025 în pofida volatilității pieței
- Libra finanțează cu 119 mil. lei proiectul rezidențial Scala Sopor din Cluj
- Revolut Business lansează în România conturile de economii pentru companii, cu dobândă de până la 4% pe an
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private