Banca Transilvania: BT si Simona Halep continua parteneriatul
Data publicarii: 12-07-2024 | Finante-BanciBanca Transilvania și Simona Halep au anunțat cu bucurie continuarea colaborării începute în 2018. Simona Halep, una dintre cele mai mari sportive ale României, va rămâne ambasadorul BT, inspirând și mobilizând românii prin exemplul său de muncă, performanță, succes, curaj, motivație, sacrificiu și reziliență. Parteneriatul dintre Banca Transilvania și Simona Halep a început cu dorința de a aduce mândrie românilor, având în vedere performanța ei ca Numărul 1 mondial în tenis timp de 64 de săptămâni.
De-a lungul colaborării, Simona Halep a fost vocea mesajelor Băncii Transilvania de 1 Decembrie, prin campanii notabile precum "Hai să facem treabă, România!", "La mulți ani, România!" și cea mai recentă campanie din 2023, "Drumul greu te duce mai departe". Continuarea acestui parteneriat reflectă angajamentul Băncii Transilvania de a promova valori precum perseverența și excelența, inspirate de succesul Simonei Halep.
De-a lungul colaborării, Simona Halep a fost vocea mesajelor Băncii Transilvania de 1 Decembrie, prin campanii notabile precum "Hai să facem treabă, România!", "La mulți ani, România!" și cea mai recentă campanie din 2023, "Drumul greu te duce mai departe". Continuarea acestui parteneriat reflectă angajamentul Băncii Transilvania de a promova valori precum perseverența și excelența, inspirate de succesul Simonei Halep.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză