Noua generatie Mazda 2 va intra pe piata romaneasca in acest an
Data publicarii: 16-02-2007 | Auto
Producatorul japonez Mazda va lansa in a doua parte a lui 2007 in Romania, cea de-a treia generatie a modelului de clasa mica, Mazda 2, masina ce urmeaza a fi prezentata in premiera mondiala in martie la salonul auto de la Geneva, a anuntat producatorul. Mazda 2, mezinul gamei producatorului nipon in Europa, model care in Japonia se numeste Demio, vine cu un design nou si un aspect mai sportiv fata de predecesorul sau aflat in prezent pe piata.
Reprezentantii Mazda au spus pentru NewsIn ca modelul va fi lansat cu siguranta anul acesta pe piata romaneasca, si desi, data lansarii nu este inca stabilita, cel mai probabil va fi in semestrul al doilea.
Mazda Motor Corporation va lansa cea de-a treia generatie de Mazda2 (Demio in Japonia) cu un design nou, la salonul auto de la Geneva luna viitoare, Cei de la Mazda au spus ca Mazda2 este "mai mult decat o improspatare a vechiului model", iar una dintre cele mai importante noutati e legata de faptul ca noua generatie va fi produsa la Hiroshima in Japonia, in timp ce modelul prezent acum pe piata este asamblat la fabrica Ford din Valencia, Spania. Modelul concureaza cu masini precum Toyota Yaris sau Honda Jazz.
Prima generatie Mazda2 a aparut pe piata in 1996, iar a doua si-a facut debutul in 2002. In ultimii zece ani pe plan mondial s-au vandut aproximativ un milion de unitati din cel mai mic model european al Mazda.
Mazda estimeaza ca va vinde, anul acesta, 1.250 de masini in Romania, de peste trei ori mai mult decat in 2006, si previzioneaza ca, peste trei ani, va avea 1,7% din piata masinilor de import, dupa ce in 2006 a avut 0,3%.
Japonezii estimeaza ca vor incheia anul 2007 cu o cota de 1,2 - 1,4% din piata masinilor de import in Romania, tara pe care o considera ca avand cel mai mare potential de crestere din regiune.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză