Banca Japoniei finanteaza construirea liniei de metrou Piata Victoriei-Otopeni
Data publicarii: 22-02-2007 | EconomieBerceanu a mai spus ca, pentru stabilirea detaliilor cu privire la construirea liniei de metrou Piata Victoriei - Otopeni a fost creata o comisie mixta, compusa din experti din cadrul Ministerului Transporturilor si din cadrul Primariei Generale a Municipiului Bucuresti, dar s-a decis ca imprumutul de la Banca Japoniei sa fie contractat de catre Ministerul Transporturilor, "intrucat sumele sunt foarte mari, iar Primaria are cheltuieli si cu alte mijloace de tranport in comun din Bucuresti".
Pe de alta parte, vizita in Japonia a premierului Tariceanu are o importanta componenta economica, obiectivul fiind acela de a expune oportunitatile de afaceri din Romania pentru potentialii investitori niponi, a aratat purtatorul de cuvant al Guvernului, Camelia Spataru. Astfel, primul-ministru se va intalni, pe parcursul celor 3 zile, cu reprezentanti ai celor mai importante companii nipone.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor