Bancherii americani fac rost de clienti vanzand sepci online

Data publicarii: 22-02-2007 | International
Bancherii americani fac rost de clienti vanzand sepci onlineMagazin online unde se vand tricouri, sepci sau suveniruri, o zona interactiva de jocuri educationale pentru copii, bursa virtuala, lectii interactive despre ce e aceea linie de credit, de pilda - toate acestea nu fac parte dintr-un magazin online, ci reprezinta pagina de internet a unei banci americane, Commerce Bank. Nu numai copiii au pagini speciale acolo, ci si adolescentii, parintii si educatorii. Vizitatorii pot astfel cu un simplu click sa descarce lectii, planuri sau resurse pentru educatori, ori povesti animate pentru copii, toate cu un caracter educational pe probleme financiare.

De asemenea, pentru a-ti testa calitatile de jucator pe bursa, Commerce Bank ofera 50.000 de dolari virtuali, cu ajutorul carora poti sa faci speculatii bursiere. Bancherii romani recunosc ca ne va lua ani buni pana sa ajungem sa avem si noi banci care sa se prezinte atat de deschis pe Internet. "In primul rand difera mult gradul de penetrare a Internetului. Pai, cati consumatori de net - si discutam aici despre ei ca despre posibili clienti ai bancilor - sunt in State si cati avem in Romania? Apoi, ce vechime au bancile americane si care e traditia bancilor de la noi? Una peste alta, cred ca va mai dura intre 5 si 10 ani pana cand bancile romanesti vor avea si ele pagini de Internet comparabile cu cele americane", a declarat seful uneia dintre primele banci din Romania.

Tipul de activitati desfasurate de bancile americane poate fi dat ca exemplu bancilor europene si mai ales celor romanesti, chiar daca sistemul bancar este nu doar geografic diferit.

Integral in Gandul