Discutiile pe mobil se muta pe terenul Web 2.0
Data publicarii: 27-02-2007 | IT&C
Nebunia retelelor de interactiune sociala i-a determinat pe fabricantii de telefoane mobile, operatorii de retele si companiile mari de internet sa anunte diferite conexiuni care sa le permita utilizatorilor sa aiba acces la continutul personal.
De exemplu, serviciul Yahoo incorporeaza accesul direct la siteul de tip foto-sharing Flickr, in timp ce Vodafone are parteneriate cu MySpace si YouTube.
Newbay este o companie care furnizeaza retelelor de telefonie mobila servere si suport pentru incarcarea foto si video. Reprezentantii companiei au constatat ca traficul mobil s-a triplat in ultimul an.
"Bloggingul de pe internet e diferit de bloggingul de pe mobil", a declarat directorul executiv al Newbay. "Astfel, utilizatorul de pe mobil este mai deschis sa fotografieze sau sa filmeze pentru ca are in mana un videotelefon, in timp ce bloggerul de pe internet este orientat sa scrie pentru ca are in mana o tastatura."
Web 2.0, modelul online bazat pe interactiunea in spatiul virtual a utilizatorilor care isi creeaza propriul continut, a atras astfel greii IT-ului mondial.
Web 2.0 marcheaza una dintre cele mai importante schimbari ale modalitatii de utilizare a Internetului. Daca inainte Internetul era un mediu static in care utilitzatorii navigau si descarcau diverse forme de continut, odata cu aparitia conceptului web 2.0 focusul s-a mutat pe postarea pe diverse site-uri a continutului realizat de utilizatori, fie ca este vorba de clipuri video postate pe YouTube, contributii ale utilizatorilor la enciclopedia Wikipedia, sau alte forme de "upload" pe multitudinea de site-uri care ofera aceasta posibilitate.
Utilizatorul de Internet nu mai este un simplu consumator, el are posibilitatea sa contribuie la dezvoltarea acestui mediu, poate incarca diverse forme de continut si poate comunica intr-un mod mult mai eficient prin intermediul blogurilor.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara