Discutiile pe mobil se muta pe terenul Web 2.0
Data publicarii: 27-02-2007 | IT&CNebunia retelelor de interactiune sociala i-a determinat pe fabricantii de telefoane mobile, operatorii de retele si companiile mari de internet sa anunte diferite conexiuni care sa le permita utilizatorilor sa aiba acces la continutul personal.
De exemplu, serviciul Yahoo incorporeaza accesul direct la siteul de tip foto-sharing Flickr, in timp ce Vodafone are parteneriate cu MySpace si YouTube.
Newbay este o companie care furnizeaza retelelor de telefonie mobila servere si suport pentru incarcarea foto si video. Reprezentantii companiei au constatat ca traficul mobil s-a triplat in ultimul an.
"Bloggingul de pe internet e diferit de bloggingul de pe mobil", a declarat directorul executiv al Newbay. "Astfel, utilizatorul de pe mobil este mai deschis sa fotografieze sau sa filmeze pentru ca are in mana un videotelefon, in timp ce bloggerul de pe internet este orientat sa scrie pentru ca are in mana o tastatura."
Web 2.0, modelul online bazat pe interactiunea in spatiul virtual a utilizatorilor care isi creeaza propriul continut, a atras astfel greii IT-ului mondial.
Web 2.0 marcheaza una dintre cele mai importante schimbari ale modalitatii de utilizare a Internetului. Daca inainte Internetul era un mediu static in care utilitzatorii navigau si descarcau diverse forme de continut, odata cu aparitia conceptului web 2.0 focusul s-a mutat pe postarea pe diverse site-uri a continutului realizat de utilizatori, fie ca este vorba de clipuri video postate pe YouTube, contributii ale utilizatorilor la enciclopedia Wikipedia, sau alte forme de "upload" pe multitudinea de site-uri care ofera aceasta posibilitate.
Utilizatorul de Internet nu mai este un simplu consumator, el are posibilitatea sa contribuie la dezvoltarea acestui mediu, poate incarca diverse forme de continut si poate comunica intr-un mod mult mai eficient prin intermediul blogurilor.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut