Agentia Graffiti BBDO a castigat clientul Domo
Data publicarii: 01-03-2007 | Media
Potrivit reprezentantilor Domo, contul de creatie a fost gestionat anterior de agentia independenta Watermelon. Potrivit datelor Ministerului de Finante pe 2005, Watermelon Comunicare SRL a avut in 2005 o cifra de afaceri de 4.062 lei, echivalentul a circa 1.100 euro, calculat la media euro a BNR pe anul respectiv, si un profit de 2.475 lei (683 euro). Agentia a avut zero angajati in 2005, potrivit aceleiasi surse.
Bugetul de media (de reclama) al clientului Domo este gestionat de agentia Media Investment, parte din The Group, cel mai mare grup de publicitate autohton independent.
Graffiti BBDO, care s-a afiliat in 1992 la reteaua mondiala de publicitate BBDO, este majoritar detinuta de omul de afaceri Cristian Burci, fost proprietar al Prima TV, Kiss FM si Star FM (Magic FM). Printre clientii Graffiti se numara Dacia, Pepsi si Wrigley. Grupul BBDO Romania, care opereaza Graffiti BBDO(creatie), Media Direction (servicii de comunicare media, respectiv de planificare si achizitie de spatiu publicitar) si Proximity (marketing direct), a avut in 2005 o cifra de afaceri cumulata de peste 40,8 milioane de euro.
Reteaua Domo comercializeaza electrocasnice, electronice si produse IT&C si numara in prezent 112 magazine in Romania si 7 in Bulgaria. In 2006, Domo a obtinut o cifra de afaceri de 122 milioane euro in Romania si trei milioane euro in Bulgaria, potrivit companiei.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025
- Meta Estate Trust: Alexandru Bonea, actualul CEO își va încheia mandatul la finalul lunii octombrie 2025, de comun acord cu Consiliul de Administrație
- UniCredit Bank devine Participant la sistemul de tranzacționare al Bursei de Valori București
- C&W Echinox: Companiile au contractat birouri pentru peste 7.000 de noi angajați în S1 2025
- Studiu Deloitte: tarifele vamale au efecte semnificative asupra companiilor multinațional
- Studiu EY: Modelele de business din retail trebuie să se adapteze pentru a stimula creșterea
- Revolut devine partener de titlu al viitoarei Audi F1 Team
- De anul viitor taxele locale din România vor crește semnificativ
- Prețurile de transfer sub control: Strategii esențiale pentru companii în fața presiunilor fiscale
- Colliers: Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional
- Studiu EY: Listările globale au dat dovadă de reziliență în primul semestru din 2025 în pofida volatilității pieței
- Libra finanțează cu 119 mil. lei proiectul rezidențial Scala Sopor din Cluj
- Revolut Business lansează în România conturile de economii pentru companii, cu dobândă de până la 4% pe an
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private