PRO TV & co, venituri nete de 148 mil. dolari in 2006
Data publicarii: 02-03-2007 | Media
Afacerile din Romania ale Central European Media Enterprises, compania care controleaza Pro TV, Acasa, Pro Cinema, Pro TV International, Pro FM si InfoPro, au fost de 148,61 milioane dolari, in crestere cu 41,9% fata de anul anterior. CME a avut in ultimele trei luni din 2006, veniturile nete de 51,67 milioane dolari, fata de 36,53 milioane dolari, in ultimul trimestru din 2005, noteaza Wall-Street. Afacerile din Romania ale Central European Media Enterprises (CME au inregistrat, in 2006, un profit brut de 65,86 milioane dolari, cu 50,3% mai mult decat in 2005, potrivit companiei.
In cel de-al patrulea trimestru din 2006, CME a obtinut, in Romania, un profit inainte de impozitare, depreciere si amortizare (EBITDA) de 26,1 milioane dolari, fata de 17,83 milioane dolari in perioada similara a anului 2005, potrivit unui comunicat al companiei, remis burselor din Praga si New York, unde compania este listata, informeaza NewsIn.
La nivel de grup, CME a inregistrat, in 2006, un profit EBITDA in valoare de 218,8 milioane dolari, cu 39% mai mult decat in 2005, in vreme ce veniturile nete ale grupului au atins, in 2006, valoarea de 603,1 milioane dolari, cu 50% mai mult decat in anul anterior.
Ronald Lauder, presedintele CME, a vandut, la sfarsitul lunii august 2006, aproape jumatate din actiunile sale la CME fondului american de investitii Apax Partners, pentru 190 milioane dolari. Magnatul cosmeticelor, Ronald Lauder, a intrat intr-un parteneriat cu fondul american de investitii, iar parteneriatul controleaza 15,7% din capitalul CME si are 64,8% din drepturile de vot in compania de media.
Dupa trei ani, Apax ar putea vinde partial sau complet actiunile nou-achizitionate. Fondul de investitii american va avea, in urma acordului, beneficii economice indirecte de 7,8% in compania media europeana. Ronald Lauder pastreaza, impreuna cu familia sa, controlul asupra CME, deoarece este cel mai important investitor.
CME detine posturi de televiziune in Romania (Pro TV, Acasa, Pro Cinema, Pro TV International), Croatia (Nova TV), Republica Ceha (TV Nova, Galaxie Sport), Slovacia (Markiza), Slovenia (POP TV, Kanal A) si Ucraina (Studio 1+1, Studio 1+1 International, Kino, City). Compania este, de asemenea, tranzactionata pe NASDAQ si este listata la Bursa de Valori din Praga. CME mai este prezent in Romania si prin posturile radio Pro FM si InfoPro.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză