Tarom intra pe piata low-cost
Data publicarii: 03-03-2007 | TurismBucuresti-Atena la pret de Timisoara
Potrivit ofertei prezentate pe site-ul companiei, biletele pentru Atena vor costa incepind de la 78 de euro, in conditiile in care pretul minim era pina acum de 200 de euro, fara taxe. Intre Cluj si Milano se va putea zbura de la 79 de euro, de la Bucuresti la Madrid se vor plati 117 euro.
Ultimele doua oferte sint pentru Bucuresti-Roma, cu 119 euro, si Bucuresti-Paris, care va costa de la 199 de euro. Preturile nu includ taxele, cifrate la cel mult 50 de euro, si sint pentru zboruri dus-intors. Preturile se aplica zborurilor efectuate in anumite zile si pentru un numar limitat din capacitatea aeronavelor, variabil de la cursa la cursa, spune Madalin Tudor, purtator de cuvint al companiei. Pentru Atena oferta va fi valabila daca biletul este cumparat pina pe 15 martie, indiferent de data zborului, pentru Paris data-limita este 31 martie, iar pentru Cluj-Milano limita este 31 mai. Oferta catre Roma nu are restrictionat momentul achizitiei biletelor. Spre exemplu, luna viitoare, pentru Atena sint 13 zile in care se va beneficia de oferta, iar pentru Madrid, 17 zile in care poate avea loc plecarea.
Mai ieftin decit low-costul
Explicatia reducerilor adoptate sta in concurenta ridicata careia Tarom trebuie sa ii faca fata pe anumite relatii de zbor, spune directorul general al Tarom, Gabriel Dumitrescu. "Incercam sa compensam alte oferte, sa jonglam in piata, pastrindu-ne marja de profit", explica acesta. Masura face chiar ca Tarom sa aiba oferte mai ieftine decit unele linii aeriene low-cost. Astfel, potrivit sistemului de rezervari electronic al liniilor aeriene, pentru prima jumatate a lunii iunie, cele mai ieftine bilete pentru destinatia Bucuresti-Madrid sint vindute de Tarom si de firma iberica low-cost Click Air (ambele in jurul a 120 de euro, fara taxe), urmind apoi Iberia (de la 199 de euro, fara taxe) si Blue Air (de la 230 de euro, fara taxe).
Integral in Cotidianul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut