Microsoft mareste capacitatea consolei Xbox pentru a creste popularitatea jocurilor
Data publicarii: Astazi, 05-03-2007 | IT&CMicrosoft va anunta lansarea unui dispozitiv portabil de stocare a datelor de 512 megabiti pentru consola Xbox 360, pentru a creste popularitatea jocurilor video, a anuntat gigantul IT american, citat luni de editia online a cotidianului New York Times.
Unitatea de stocare pentru jocurile din consola Xbox pe care o oferea Microsoft pana acum continea doar 64 megabiti, iar jocurile "de baza" Xbox Live Arcade erau limitate la o marime oficiala de 50 de megabiti. Cu noua unitate, Microsoft va creste marimea oficiala a Xbox Live Arcade la 150 megabiti si va permite astfel o grafica mai buna, sunet si inteligenta artificiala.
Pe langa grafica imbunatatita a consolei, serviciul online pentru Xbox va ramane cea mai importanta componenta a ofertei Microsoft, inca de la debutul sau, in 2005. Popularitatea Xbox a atras companiile creatoare de jocuri sa dezvolte noile jocuri Tetris sau Minesweeper.
Microsoft doreste, totodata, sa anunte un concurs cu un premiu de 10.000 de dolari pentru toti creatorii de console pentru jocuri Xbox 360.
Anul trecut, Microsoft a creat o serie de programe soft pentru a crea jocuri simple intitulata XNA. Astfel, la conventia producatorilor de jocuri video din San Francisco din luna August, Microsoft va lansa concursul "Project Greenlight" care va oferi premiul in bani celui mai bun creator de jocuri cu instrumentele XNA.
XBox 360 va putea, incepand din acest an, sa decodeze transmisiile de televiziune digitala (IPTV) in colaborare cu o duzina de operatori americani si internationali.
Profitul trimestrial al Microsoft a depasit asteptarile analistilor, in special datorita vanzarilor de servere de software si de console de jocuri Xbox 360, iar compania a majorat tinta sa de profit anuala.
Consola de jocuri a Microsoft a creat si probleme legate de drepturi de autor. Lucent a depus, in aprilie 2006, o plangere impotriva Microsoft, acuzand grupul informatic de incalcarea unui brevet, prin comercializarea consolei sale Xbox 360. Respectiva consola utilizeaza o tehnologie MPEG2, care, potrivit Lucent, functioneaza in totalitate sau in parte prin utilizarea acestui brevet.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză