Noua reclama Alpha Bank ramane confuza
Data publicarii: 07-03-2007 | Finante-BanciAlpha Bank a modificat reclama TV cu pinguini, promotie la creditul imobiliar din care se intelegea ca cei care contracteaza un credit pot primi si un cadou de 20.000 de euro. Riscul era ca respectiva reclama sa fie considerata inselatoare, fiind vorba, in realitate, dupa cum se specifica si in regulamentul promotiei, de un singur premiu, acordat unui singur client care obtine, in perioada promotioanala, respectivul credit de la banca. Totusi, noua versiune a reclamei ramane confuza, noteaza Ghiseul Bancar.
Banca spune ca spotul a fost modificat saptamana trecuta, iar in cel mai scurt timp noua versiune va fi difuzata la toate statiile TV.
Modificarile au fost realizate ca urmare a unei decizii interne, din dorinta de a elimina orice fel de nelamuriri care ar putea aparea in urma vizionarii spotului, mai precizeaza banca.
In noul spot, se face precizarea ca premiul se acorda in urma tragerii la sorti.
In opinia noastra, se impunea facuta si precizarea, chiar si cu steluta, ca este vorba de un singur premiu, acordat unui singur client. Altfel, reclama ramane in continuare confuza si departe de a fi onesta.
Alpha Bank a transmis si o replica la articolul in care se semnala problema reclamei:
"Campania promotionala lansata de Alpha Bank Romania in data de 20 februarie doreste sa vina in sprijinul clientilor si nu are cum sa urmareasca inselarea asteptarilor acestora, argument sustinut de faptul ca regulamentul promotiei este disponibil gratuit atat pe site-ul bancii cat si in agentiile si sucursalele bancii.
In plus in spotul TV la care faceti referire utilizam cuvantul "oportunitate" al carui sens se afla in partea opusa fata de cel al cuvantului "certitudine".
Prin cele doua elemente de mai sus am considerat la momentul respectiv ca suntem foarte transparenti si clari pentru fiecare persoana interesata de oferta Alpha Housing.
In articolul scris de dumneavoastra precizati in mod corect toate detaliile campaniei, inca o dovada a faptului ca informatia este la indemana fiecarui solicitant.
Dorim cu aceasta ocazie sa va informam despre cateva ajustari realizate deja, prin care precizam faptul ca cei 20000 Euro cadou se acorda prin tragere la sorti, fara ca acest lucru sa urmeze linia pietei, respectiv informatia sa fie scrisa la capitolul " * ", ci ea este cat se poate de clar exprimata, alaturi de premiu."
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză