Noua reclama Alpha Bank ramane confuza
Data publicarii: 07-03-2007 | Finante-BanciAlpha Bank a modificat reclama TV cu pinguini, promotie la creditul imobiliar din care se intelegea ca cei care contracteaza un credit pot primi si un cadou de 20.000 de euro. Riscul era ca respectiva reclama sa fie considerata inselatoare, fiind vorba, in realitate, dupa cum se specifica si in regulamentul promotiei, de un singur premiu, acordat unui singur client care obtine, in perioada promotioanala, respectivul credit de la banca. Totusi, noua versiune a reclamei ramane confuza, noteaza Ghiseul Bancar.
Banca spune ca spotul a fost modificat saptamana trecuta, iar in cel mai scurt timp noua versiune va fi difuzata la toate statiile TV.
Modificarile au fost realizate ca urmare a unei decizii interne, din dorinta de a elimina orice fel de nelamuriri care ar putea aparea in urma vizionarii spotului, mai precizeaza banca.
In noul spot, se face precizarea ca premiul se acorda in urma tragerii la sorti.
In opinia noastra, se impunea facuta si precizarea, chiar si cu steluta, ca este vorba de un singur premiu, acordat unui singur client. Altfel, reclama ramane in continuare confuza si departe de a fi onesta.
Alpha Bank a transmis si o replica la articolul in care se semnala problema reclamei:
"Campania promotionala lansata de Alpha Bank Romania in data de 20 februarie doreste sa vina in sprijinul clientilor si nu are cum sa urmareasca inselarea asteptarilor acestora, argument sustinut de faptul ca regulamentul promotiei este disponibil gratuit atat pe site-ul bancii cat si in agentiile si sucursalele bancii.
In plus in spotul TV la care faceti referire utilizam cuvantul "oportunitate" al carui sens se afla in partea opusa fata de cel al cuvantului "certitudine".
Prin cele doua elemente de mai sus am considerat la momentul respectiv ca suntem foarte transparenti si clari pentru fiecare persoana interesata de oferta Alpha Housing.
In articolul scris de dumneavoastra precizati in mod corect toate detaliile campaniei, inca o dovada a faptului ca informatia este la indemana fiecarui solicitant.
Dorim cu aceasta ocazie sa va informam despre cateva ajustari realizate deja, prin care precizam faptul ca cei 20000 Euro cadou se acorda prin tragere la sorti, fara ca acest lucru sa urmeze linia pietei, respectiv informatia sa fie scrisa la capitolul " * ", ci ea este cat se poate de clar exprimata, alaturi de premiu."
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut