Trafic.ro ofera audienta saptamanala a Internetului romanesc
Data publicarii: 09-03-2007 | MediaPeste 3,5 milioane de vizitatori din Romania au accesat site-urile monitorizate de Trafic.ro in saptamana 26 februarie - 4 martie, iar numarul total al celor care au accesat paginile romanesti in aceasta perioada a fost de 10.739.546, incluzand vizitatorii din strainatate, informeaza compania. Datele au fost calculate pe baza numarului de vizitatori absolut unici, statistica implementata de Trafic.ro pe 1 martie 2007 si prezinta, in premiera absoluta in Romania, audienta saptamanala a site-urilor monitorizate.
In ceea ce priveste preferintele romanilor pentru diversele categorii de site-uri, ordinea ramane practic neschimbata, insa datele privitoare la numarul de vizitatori sunt sensibil mai mici decat cele care erau vehiculate pana acum, erorile generate de gradul de duplicare a vizitatorilor fiind eliminate.
Cel mai mare numar de vizitatori se inregistreaza in continuare la categoria Calculatoare/Internet, unde s-au inregistrat pentru saptamana 26 februarie - 4 martie peste 1,6 milioane de vizitatori din Romania si aproape 4,2 milioane de vizitatori din alte tari.
Cu peste un milion de vizitatori din Romania, categoria Stiri/Mass-media ocupa locul trei in topul celor mai accesate categorii.Categoriile Divertisment, Educatie/Invatamant si Afaceri/Comert ocupa pozitiile patru, cinci si sase cu un peste 800.000 de vizitatori interni.Categoria Comert electronic a avut 792.178 vizitatori unici din Romania, iar la categoria Atra/Cultura s-au inregistrat aproape 458.000 de vizitatori.
Categoria Locuri de munca se situeaza abia pe locul 22 (362.780 vizitatori din tara si 60.753 din strainatate), iar categoria Bloguri reuseste cu 194.046 vizitatori din tara si 59.962 vizitatori din strainatate sa devanseze o categorie aparent mai bine plasata si anume Imobiliare (190.513 vizitatori din tara si 22.296 vizitatori din strainatate).
Vizitator absolut unic pe o perioada data (in cazul Trafic.ro, pe o perioada de o saptamana) este un vizitator contorizat o singura data, indiferent de numarul vizitelor pe care le-a efectuat in perioada de timp la care ne referim.
Lansat in septembrie 2000, Trafic.ro este instrumentul de monitorizare a audientei folosit de majoritatea site-urilor din Romania. Trafic.ro este un serviciu dezvoltat de compania netBridge in cadrul Diviziei de Analiza Web. Din luna mai 2006, serviciul Trafic.ro este certificat de TRUSTe, autoritatea internationala in domeniul bunelor practici de colectare a informatiilor prin Internet.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză