Hartie si pixuri de 100 de euro pe angajat
Data publicarii: 09-03-2007 | EconomieCei mai mari clienti ai firmelor de distributie de papetarie provin din sectoarele bancar si petrolier, noteaza Evenimentul Zilei. Un angajat consuma in medie, lunar, hartie si birotica in valoare de 50-100 de euro, iar cei mai mari clienti sunt companiile din domeniul bancar si petrolier, potrivit estimarilor companiei Proffice, lider pe acest segment de piata si membru al holdingului RTC.
"In companiile unde "gulerele albe" sunt predominante, angajatorul cheltuieste pana la 100 de euro in fiecare luna cu fiecare angajat pentru produsele de birotica si papetarie", a declarat ieri Cristian Raducanu, presedintele diviziei Proffice a grupului RTC.
Compania, specializata in distributia produselor de birotica-papetarie si articole de birou, a avut anul trecut venituri de 62 de milioane de euro, iar pentru acest an estimeaza o majorare pana la 70 de milioane de euro. Motorul cresterii: numarul tot mai mare de multinationale care se instaleaza la noi, precum si extinderea afacerilor clientilor deja existenti in portofoliul firmei.
In paralel, si cresterea nivelului de trai va influenta veniturile Proffice, intrucat romanii consuma treptat mai multe articole de birou si prefera sa achizitioneze marci tot mai bune, a explicat Raducanu. Proffice este reprezentantul in Romania al marcilor de papetarie Rotring, Parker, Durable, 3M, Waterman sau Sanford.
Integral in Evenimentul Zilei
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu Deloitte: 2/3 din companii invoca lipsa de experienta a noilor angajati, in timp ce posturile de incepatori sunt preluate de AI
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România