Hartie si pixuri de 100 de euro pe angajat
Data publicarii: 09-03-2007 | EconomieCei mai mari clienti ai firmelor de distributie de papetarie provin din sectoarele bancar si petrolier, noteaza Evenimentul Zilei. Un angajat consuma in medie, lunar, hartie si birotica in valoare de 50-100 de euro, iar cei mai mari clienti sunt companiile din domeniul bancar si petrolier, potrivit estimarilor companiei Proffice, lider pe acest segment de piata si membru al holdingului RTC.
"In companiile unde "gulerele albe" sunt predominante, angajatorul cheltuieste pana la 100 de euro in fiecare luna cu fiecare angajat pentru produsele de birotica si papetarie", a declarat ieri Cristian Raducanu, presedintele diviziei Proffice a grupului RTC.
Compania, specializata in distributia produselor de birotica-papetarie si articole de birou, a avut anul trecut venituri de 62 de milioane de euro, iar pentru acest an estimeaza o majorare pana la 70 de milioane de euro. Motorul cresterii: numarul tot mai mare de multinationale care se instaleaza la noi, precum si extinderea afacerilor clientilor deja existenti in portofoliul firmei.
In paralel, si cresterea nivelului de trai va influenta veniturile Proffice, intrucat romanii consuma treptat mai multe articole de birou si prefera sa achizitioneze marci tot mai bune, a explicat Raducanu. Proffice este reprezentantul in Romania al marcilor de papetarie Rotring, Parker, Durable, 3M, Waterman sau Sanford.
Integral in Evenimentul Zilei
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză