Prigoana a vandut TV Sport Media Pro-ului
Data publicarii: 09-03-2007 | MediaSilviu Prigoana si Dan Claudiu Tanasescu si-au vandut actiunile pe care le detineau la Sport Radio Media TV, companie care opereaza postul TV Sport, grupului Media Pro. Pentru cele 50a din actiuni, cei doi au obtinut, potrivit saptamanalului "Capital", 4,6 milioane de euro. Cea mai mare parte a actiunilor (45%) i-au apartinut lui Prigoana, el obtinand din vanzare 4,1 milioane de euro.
Preluare in etape
TV Sport este unul dintre cele cinci programe sportive de nisa distribuite in Romania, lansat in anul 2003 si operat prin intermediul companiei Sport Radio TV Media.
De mai bine de doi ani, managementul televiziunii era asigurat de o echipa de la Pro TV. Transferul de licenta a incheiat o serie de cedari succesive de actiuni de la proprietarii initiali catre Central European Media Enterprises (CME), actionarul majoritar al societatii Pro TV.
Inaintea schimbarii titularului de licenta, Sport Radio TV Media era detinuta de Media Pro International (20a) si doua off-shore-uri inregistrate in Cipru, Augmentia Enterprises (30a) si Nolsom (50%).
Media Pro International ii are ca actionari, la randul ei, pe americanii de la Central European Media Enterprises (cu 80a) si pe Adrian Sarbu. In luna februarie 2007, TV Sport avea cea mai mare audienta dintre televiziunile sportive (rating de 0,3% si cota de piata de 1,8 la nivel urban).
Integral in Evenimentul Zilei
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză