Finansbank devine, astazi, Credit Europe Bank
Data publicarii: 12-03-2007 | Finante-BanciFinansbank isi schimba astazi numele in Credit Europe Bank, in cadrul unui proces de reorganizare a Grupului FIBA International Holding NV din Turcia. Rebranding-ul nu va aduce, insa, si o schimbare de atitudine. Strategia bancii va ramane aceeasi, construita in vederea atingerii obiectivelor prestabilite. "Schimbarea denumirii bancii nu este o schimbare de fond, structural suntem aceiasi, in consecinta nu vor exista schimbari de atitudine", a declarat Omer Tetik, vicepresedintele Finansbank Romania.
Finansbank isi propune sa isi mentina caracterul de institutie financiara universala. Totodata, pentru acest an, banca are ca obiectiv cresterea cotelor de piata pentru produsele financiare specifice, dar si sa se numere printre primele trei companii pe segmentul produselor si serviciilor financiare de retail. "Banca va actiona pentru cresterea cotelor de piata actuale de 15% pentru produse financiare specifice, cum ar fi cartile de credit sau reteaua POS", a precizat Tetik.
Cota de piata a bancii este, in momentul actual, de 1,4% dupa marimea activelor, peste 10% pe piata cardurilor de credit si peste 4% pe trade finance.
Obiectivul bancii - printre primele zece
Intrebat cum crede ca va evolua piata bancara romaneasca si cum doreste sa se pozitioneze Credit Europe Bank pe aceasta, vicepresedintele Finansbank a apreciat ca "piata bancara din Romania va cunoaste o usoara scadere a ritmului de dezvoltare, insa obiectivul companiei pentru urmatorii doi ani este de a se numara printre primele zece institutii financiare de pe piata locala". La sfarsitul anului trecut, Finansbank se situa in topul bancilor dupa valoarea activelor, realizat de Banca Nationala a Romaniei, pe pozitia a saisprezecea, inregistrand o cota de piata de 1,4% si un total al activelor in valoare de 704 milioane de euro.
"Credit Europe Bank se pozitioneaza ca o banca internationala, parte din Grupul FIBA, cu peste sapte ani de experienta pe piata locala si 20 de ani de experienta in Europa, o banca mai aproape de clienti, care ofera produse si servicii inovatoare", ne-a marturisit vicepresedintele bancii.
In ceea ce priveste strategia viitoare a bancii, punctele-cheie vor viza atat segmentul corporate, cat si cel de retail si intreprinderi mici si mijlocii. "Estimam o crestere atat pe segmentul corporate, cat si pe cel de retail si IMM", ne-a explicat Tetik.
Ca previziuni privind evolutia ulterioara a bancii, pe termen mediu si lung, acesta a estimat o crestere care va urma acelasi trend ca si in anii precedenti. "Experienta ne confirma asteptarile optimiste", a adaugat Tetik.
Integral in Curierul National
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor