HVB Tiriac si UniCredit Romania aliniaza produsele de creditare pentru persoane fizice
Data publicarii: 12-03-2007 | Finante-BanciBancile HVB Tiriac si UniCredit Romania ofera incepand de astazi produse uniformizate de creditare pentru clientii persoane fizice, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro. Aceste produse vor face parte si din oferta de retail a UniCredit Tiriac Bank, institutie care va fi creata o data cu finalizarea procesului de fuziune a filialelor UniCredit Group din Romania.
Pentru a sublinia apartenenta la acelasi grup, HVB Tiriac Bank si UniCredit Romania vor lansa incepand cu 15 martie 2007 o campanie pentru promovarea Creditului pentru Orice, credit pentru nevoi personale cu si fara ipoteca. In cadrul acesteia, clientii celor doua banci care vor contracta un Credit pentru Orice cu ipoteca beneficiaza de cea mai buna dobanda de pe piata, respectiv 3,95% pe an la euro, cu dobanda anuala efectiva (DAE) 6,92% pentru un credit de 100.000 euro pe 20 de ani (suma si perioada maxima).
Dobanda promotionala este valabila pentru 6 luni din momentul semnarii contractului de credit. In timpul campaniei, cele doua banci ofera dobanzi speciale pentru Creditul pentru Orice cu ipoteca sau fara ipoteca si la alte monede. Dupa aceasta perioada, clientilor li se va aplica dobanda standard.
"Alinierea produselor de creditare pentru persoane fizice reprezinta un pas important in crearea ofertei de produse si servicii a UniCredit Tiriac Bank", a declarat Rasvan Radu, Presedinte Executiv UniCredit Romania. "Aceasta este prima campanie derulata in comun de catre cele doua banci, fiind totodata o etapa premergatoare celei de rebranding", a mai adaugat Rasvan Radu.
Uniformizarea conditiilor de creditare pentru clientii persoane fizice survine dupa alinierea dobanzilor la depozite pentru toate categoriile de clienti, care a avut loc la inceputul anului 2007. Restul ofertei de produse si servicii pentru persoane fizice, ca si oferta pentru clientii corporate urmeaza sa fie aliniate gradual in ambele banci pana la finalul procesului de fuziune.
Anul trecut, la inceputul lunii octombrie, HVB Tiriac Bank si UniCredit Romania au demarat procesul de fuziune in urma caruia va rezulta UniCredit Tiriac Bank. Fuziunea se estimeaza a fi finalizata la 1 iunie 2007 si va pozitiona noua entitate bancara in topul primilor jucatori de pe piata bancara romaneasca, cu active totale nete de peste 3 miliarde de euro, 142 de sucursale si peste 650.000 de clienti. UniCredit Group, unul dintre cele mai puternice grupuri bancare europene, deserveste in Europa peste 35 milioane de clienti prin intermediul a 7.000 de unitati bancare in 21 de tari. Reteaua din Europa Centrala si de Est a UniCredit Group cuprinde 3.000 de unitati bancare si 24 de milioane de clienti in 18 tari.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut