Porsche Romania lanseaza vehiculul utilitar Volkswagen Crafter
Data publicarii: 13-03-2007 | AutoPorsche Romania, importatorul marcii Volkswagen Autovehicule Comerciale, lanseaza miercuri modelul Crafter, disponibil in versiune furgon si autosasiu cabina simpla, model din care importatorul e pregatit sa livreze 800 de unitati anul acesta, conform unui comunicat al Porsche Romania. Pretul noului Volkswagen Crafter incepe de la 23.633 euro cu TVA pentru versiunea autosasiu cabina simpla si, respectiv 25.287 euro cu TVA pentru versiunea furgon. Compania estimeaza ca poate raspunde anul acesta unei cereri de peste 800 de unitati din noul model.
"Noul Volkswagen Crafter se diferentiaza net de concurenta transportatorilor de 3,5 tone. Crafter combina identitatea de design a marcii Volkswagen cu liniile puternice caracteristice vehiculelor utilitare. Patru linii orizontale ce au fost trasate in V-ul pronuntat al grilei radiatorului amplifica mesajul de forta, iar blocurile optice mari cu faruri duble verticale intaresc noua identitate vizuala a modelului Crafter", precizeaza comunicatul Porsche Romania.
Crafter este disponibil in trei versiuni de ampatament - 3.250, 3.665 si 4.325 mm si un model nou cu o consola lungita pentru varianta furgon. Volumul compartimetului de incarcare variaza de la 7.5 la 17 metri cubi, depasind modelul predecesor cu pana la 25%.
Toate versiunile folosesc motoare diesel cu cinci cilindri de 2,5 litri, si dezvolta, in functie de varianta, 109, 136 sau 163 cai putere.
Anul trecut, Porsche Romania a vandut in total 2.318 vehicule comerciale Volkswagen, in crestere cu 42% fata de cele 1.636 vandute in 2005.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an