Pepsi sparge monopolul Coca-Cola la McDonald's
Data publicarii: 14-03-2007 | InternationalDupa 52 de ani, clientul american al lantului de fast-food va putea alege bauturi din portofoliul ambilor producatori de bauturi racoritoare. Pozitia exclusiva a Coca-Cola in restaurantele McDonald's ar putea lua sfarsit ca urmare a deciziei lantului de fast-food de a accepta si produse Pepsi la tejghea.
Compania McDonald's va extinde la nivel national in Statele Unite, in aceasta vara, un proiect-pilot prin care se distribuie in restaurantele sale bauturi racoritoare produse atat de Coca-Cola, partenerul traditional, cat si de rivalul sau Pepsi, potrivit "Chicago Sunday Times".
Conventie incalcata
McDonald's a decis, in 2006, sa incalce conventia potrivit careia fiecare retea de fast-fooduri vindea doar bauturile racoritoare de la una dintre companiile producatoare. Proiectul-pilot, demarat anul trecut in orasele texane Bryan si College Station si in Kansas, si prin care clientii McDonald's puteau alege intre produsele Coca-Cola si cele necarbonatate de la Pepsi, va fi extins in aceasta vara la nivel national.
Rezultatele proiectului-pilot aplicat in cele trei orase au fost atat de bune incat i-au convins pe sefii lantului de restaurante sa se gandeasca la extinderea ideii si pe alte piete. McDonald's evita totusi un razboi al sucurilor pe baza de cola, distribuind in restaurante doar bauturi racoritoare precum Mountain Dew, Gatorade Propel Fitness Water si Lipton Tea, produse ambalate de compania PepsiCo. Astfel, marcile din segmentul cola al PepsiCo - Pepsi si Pepsi Diet - nu fac parte din acest program.
Integral in Evenimentul Zilei
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză