Pepsi sparge monopolul Coca-Cola la McDonald's
Data publicarii: 14-03-2007 | InternationalDupa 52 de ani, clientul american al lantului de fast-food va putea alege bauturi din portofoliul ambilor producatori de bauturi racoritoare. Pozitia exclusiva a Coca-Cola in restaurantele McDonald's ar putea lua sfarsit ca urmare a deciziei lantului de fast-food de a accepta si produse Pepsi la tejghea.
Compania McDonald's va extinde la nivel national in Statele Unite, in aceasta vara, un proiect-pilot prin care se distribuie in restaurantele sale bauturi racoritoare produse atat de Coca-Cola, partenerul traditional, cat si de rivalul sau Pepsi, potrivit "Chicago Sunday Times".
Conventie incalcata
McDonald's a decis, in 2006, sa incalce conventia potrivit careia fiecare retea de fast-fooduri vindea doar bauturile racoritoare de la una dintre companiile producatoare. Proiectul-pilot, demarat anul trecut in orasele texane Bryan si College Station si in Kansas, si prin care clientii McDonald's puteau alege intre produsele Coca-Cola si cele necarbonatate de la Pepsi, va fi extins in aceasta vara la nivel national.
Rezultatele proiectului-pilot aplicat in cele trei orase au fost atat de bune incat i-au convins pe sefii lantului de restaurante sa se gandeasca la extinderea ideii si pe alte piete. McDonald's evita totusi un razboi al sucurilor pe baza de cola, distribuind in restaurante doar bauturi racoritoare precum Mountain Dew, Gatorade Propel Fitness Water si Lipton Tea, produse ambalate de compania PepsiCo. Astfel, marcile din segmentul cola al PepsiCo - Pepsi si Pepsi Diet - nu fac parte din acest program.
Integral in Evenimentul Zilei
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri