Pepsi sparge monopolul Coca-Cola la McDonald's
Data publicarii: 14-03-2007 | InternationalDupa 52 de ani, clientul american al lantului de fast-food va putea alege bauturi din portofoliul ambilor producatori de bauturi racoritoare. Pozitia exclusiva a Coca-Cola in restaurantele McDonald's ar putea lua sfarsit ca urmare a deciziei lantului de fast-food de a accepta si produse Pepsi la tejghea.
Compania McDonald's va extinde la nivel national in Statele Unite, in aceasta vara, un proiect-pilot prin care se distribuie in restaurantele sale bauturi racoritoare produse atat de Coca-Cola, partenerul traditional, cat si de rivalul sau Pepsi, potrivit "Chicago Sunday Times".
Conventie incalcata
McDonald's a decis, in 2006, sa incalce conventia potrivit careia fiecare retea de fast-fooduri vindea doar bauturile racoritoare de la una dintre companiile producatoare. Proiectul-pilot, demarat anul trecut in orasele texane Bryan si College Station si in Kansas, si prin care clientii McDonald's puteau alege intre produsele Coca-Cola si cele necarbonatate de la Pepsi, va fi extins in aceasta vara la nivel national.
Rezultatele proiectului-pilot aplicat in cele trei orase au fost atat de bune incat i-au convins pe sefii lantului de restaurante sa se gandeasca la extinderea ideii si pe alte piete. McDonald's evita totusi un razboi al sucurilor pe baza de cola, distribuind in restaurante doar bauturi racoritoare precum Mountain Dew, Gatorade Propel Fitness Water si Lipton Tea, produse ambalate de compania PepsiCo. Astfel, marcile din segmentul cola al PepsiCo - Pepsi si Pepsi Diet - nu fac parte din acest program.
Integral in Evenimentul Zilei
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut