Baneasa City va aduce branduri internationale
Data publicarii: 14-03-2007 | LifestylePeek&Cloppenburg, una dintre marcile cele mai importante din Germania, va deschide in Baneasa Shopping City un magazin tip "department store", in care vor fi prezentate colectiile a peste 200 de marci internationale, pe o suprafata de peste 4.200 metri patrati. "Cunoscut pe piata internationala sub denumirea de P&C, acesta marca include 65 de magazine in Germania si peste 15 unitati in alte tari europene. Acest department store va deveni cel mai mare magazin de moda din Romania", se arata intr-un comunicat al dezvoltatorului centrului comercial, Baneasa Development.
Totodata, Inditex Group va aduce la Bucuresti o parte dintre marcile sale internationale, ca Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Zara Home si Oysho, dupa ce in ultimii ani a deschis magazine marca. Zara si Pull and Bear. Reteaua Zara detine un singur magazin in Romania, la Bucuresti, al doilea urmand sa fie inaugurat in Baneasa Shopping City. Inditex Group a intrat in Romania in 2004, prin Azadea Group, odata cu deschiderea magazinului Sunglass Hut.
"Azadea Group, unul dintre cele mai importante grupuri de retail din Orientul Mijlociu si din tarile membre ale Consiliului Cooperarii din Golf (GCC), cu un portofoliu de peste 30 de marci operationale in 152 de magazine, va lansa in noul centru comercial marci noi, precum Jules (imbracaminte barbati), Cool Cat (moda pentru tineret) si Piazza Italia (un concept destinat intregii familii)", se metioneaza in comunicat.
Complexul comercial din Baneasa va avea o suprafata de 65.000 metri patrati si va contine peste 220 de magazine, precum si un centru de distractii. Dezvoltatorul proiectului a anuntat ca procesul de inchiriere a spatiilor este aproape de finalizare. Baneasa Shopping City face parte din proiectul imobiliar Baneasa, cu o valoare de 1,2 miliarde euro, care include spatii comerciale, de birouri si rezidentiale, pe un teren cu o suprafataa de 221 hectare situat intre aeroporturile Baneasa si Otopeni.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză